• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    Ik draaide mijzelf om en liep naar de keuken. 'Wat ben je aan het doen?' vroeg ik toen ik hem zag koken. Slimme vraag Lakish... 'Hou je van koken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Niet mijn favoriete bezigheid maar als het moet doe ik het wel hoor,' zeg ik dan eerlijk. 'Heb namelijk best wel honger en dan kunnen we tijdens het eten de film kijken,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Film?' vroeg ik eventjes. Ik dacht eventjes na en wist het toen weer. 'O ja!' zei ik en ik ging op het aanrecht zitten. Ik keek toe hoe Alex kookte. 'Wat ben je aan het maken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Pasta,' zei ik simpel en keek haar aan. 'Jij mag de film uitkiezen, want mij boeit het geen meter. Als het maar een film is,' zei ik grinnikend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik boog beetje naar het eten toe en rook. 'Hmmm,' zei ik en ging weer recht zitten. Ik dacht eventjes na. 'Ken je de film Spirited Away?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Nope,' zei ik. 'Waar gaat het over?' vroeg ik toen geinteresseerd. Ik maakte het vuur uit en schepte voor ons op, 'Eet smakelijk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Het is een anime en dankjewel,' zei ik en nam het bord aan. Ik bleef op de aanrecht zitten en nam een hap. 'Gaat over een meisje genaamd Chihiro en ja ze komt ergens en ik ben slecht in uitleggen,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dan kijken we hem wel en zien we waar het over gaat,' grinnik ik dan en neem een hap. 'Is het lekker?' vraag ik dan toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, verrukkelijk!' zei ik en ik keek hem aan. 'Wil jij mijn persoonlijke kok worden?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik begon te lachen, 'Dankjewel,' zei ik en liep naar de bank toe en ging voor de tv zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Murray

    Ik sprong van de aanrecht af en liep naar Alex toe. Ik ging naast hem zitten en keek hem aan. 'Maar nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag,' zei ik met een lachje. Rustig at ik verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ruim kamer even op dus reactie krijg je niet meteen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is ok ;d ben zo eten en dan tas en dan mams.. dus als ik niet reageer,, Dan reageer ik pas tegen 9 uur of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik lachte, 'Tuurlijk wil ik jou persoonlijke kok worden,' lachte ik nog en plofte neer op de bank waarna ik de film opzette.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Yee,' zei ik. Ik legde de bord op tafel en kroop tegen Alex aan. 'Mag ik mijn benen over je schoot leggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you