• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    Met een slaperig gezicht kom ik Lakisha tegen ergens ronddwalend op de gangen. Ik kijk haar aan en zie dat ze nog in dezelfde bebloedde kleding van gisteren zit. Ik grinnik even, 'Goodmorning sunshine,' zeg ik dan. 'Lekker geslapen?' gaap ik terwijl ik me nog even uitrek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Goodmorning sunshine,' hoorde ik opeens. Ik keek op en zag dat het Alex was. Onbewust glimlachte ik. 'Lekker geslapen?' gaapte hij en hij strekte zich uit. Ik knikte lichtjes. 'Op zich wel, alleen zo kort. Tenminste, zo'n gevoel heb ik,' zei ik zachtjes. Ik wreef een beetje in me oog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'We hebben ook niet lang geslapen,' zeg ik dan. 'Maar ehh, je hebt zeker nog niet gegeten,' zeg ik en wijs even naar haar kleding waar je aan kon zien dat ze gewoon het bed zo uit was gestapt en even ging wandelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dat verklaard een hoop waarom ik nog moe ben,' zei ik zachtjes. Ik keek omlaag toen hij naar mijn kleding wees. Ik trok een wenkbrauw op toen ik het zag. 'Ze zijn vies,' zei ik en ik lachte zachtjes. 'Ik weet niet waar alles is, kan je helpen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Tuurlijk,' zei ik en liep met haar mee naar haar kamer, 'Weet je uberhaupt wel wat er is gebeurd gisteren?' grinnik ik dan. Eenmaal in het huisje ga ik zitten, 'Ga jij even douchen, maak ik ontbijt,' zeg ik dan gapend, 'En wees niet bang, de keuken kan hoogstens in brand vliegen door mijn kook kunsten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Half,' zei ik zachtjes terwijl we verder liepen. 'Iets met Amelia en ziekenhuis. Dat herinner ik me maar vaagjes. In de auto wel iets meer, maar ook weer niet. Kun je het straks vertellen?' vroeg ik en haalde wat kleren te voorschijn. Een simpel spijkerbroek met een tanktop erboven. Ik keek naar Alex. 'Ik vertrouw op je kookkunst, maar waar is dat en waar is de badkamer?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Nou, je hebt geluk dat onze appartementen op elkaar lijken,' zeg ik dan terwijl ik richting de keuken loop, 'Rechtdoor en dan aan je linkerhand de tweede deur,' zeg ik en begin aan het ontbijtje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dank je,' zei ik met een glimlachje en liep rechtdoor. Ik hielt mijn handen eventjes voor me om te kijken waar links zat. 'Één, twee,' zei ik zachtjes en deed de tweede deur open. Ik glimlachte toen ik de badkamer zag. Ik douche me eigen gauw en trok na afloop de schone kleren aan. Ik had me wel eerst afgedroogd. Ik gooide de vieze kleren in de wasmand en liep weer terug. 'Straks alleen mijn haren nog borstelen,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Toen ik klaar was kwam Lakisha binnen, 'Goeie timing,' zei ik terwijl ik het ontbijt op een bordje zette. 'Je wou weten wat er was gebeurd niet?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ja graag,' zei ik met een glimlachje. Ik ging zitten en keek met grote ogen naar het ontbijtje. 'Het ziet er verrukkelijk uit,' zei ik en ik nam gelijk een hap. 'Zo schaamtelijk. Ik bedoel, ik had gisteren niks op en toch ben ik te helft vergeten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnik even, 'Amelia had gevochten, belanndde met haar domme kop in het ziekenhuis. Wij reden haar ernaar toe en zo. De terugreis was iets minder rap gegaan. We zijn naar de apotheek gegaan en toen belde mijn vriendin me.' zeg ik en op dat moment gaat mijn telefoon. Lichtelijk geirriteerd neem ik op als ik zie dat het Samantha is, 'Yo,' zeg ik dan droog wat duidelijk in het verkeerde keel gat steekt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik luisterde naar zijn verhaal terwijl ik rustig door at. Nieuwsgierig keek ik naar hem toen hij zijn mobiel op nam. Echt vrolijk klonk hij niet. 'Je vriendin?' vroeg ik heel zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Je vriendin?' vroeg Lakisha zachtjes. Jammer genoeg was het niet zacht genoeg want Samantha had het al gehoord, 'Wie is dat? Met wie ben je? Ik dacht je dat je nu alleen was?' begint ze meteen. Ik begin even te grommen, 'Dat is een vriendin die ik hier heb gemaakt,' zeg ik kalm, 'Wie? Hoe heet ze? Is ze knap?' En dat is dan ook echt de druppel, 'Haar naam is Lakisha, ze is inderdaad knap en het is iemand die bij mij in het appartementen complex woont,' Nu wordt ze pissig en begint ze maar door te drammen tot ik haar afkap en even weg loop, 'Samantha dit gaat niet meer, het is over. Uit tussen ons. Ik kan geen vriendin hebben die alleen maar aandacht wil en jaloers is op mijn vriendin,' grom ik en hang op in haar oor. Misschien laf maar het was wel zo.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik verslikte me even toen Alex me knap noemde. Ik keek Alex na toen hij wegliep. Ik probeerde rustig verder te eten. Ik was nieuwsgierig wat er verder gebeurde met het gesprek. Ik ging er dit keer alleen niet naar vragen. Het waren mijn zaken toch niet? Ik zuchtte lichtjes en roerde een beetje in me eten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik zuchtte en liep licht stampvoetend terug naar Lakisha, 'En daar ging mijn rustige ochtend die zo goed begon,' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Je had toch gelijk,' mompel ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.