• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    [ Ahh ! Cutie XD ]

    Alexander Rivera

    'Als je moe bent ga maar slapen,' zei ik nog terwijl ik het tasje aan Amelia gaf. Ze legde haar hand weer op mijn bovenarm en ik glimlachte onbewust even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Echt waar?' murmelde ik zachtjes. Een klein kneepje gaf ik hem in zijn boven arm. 'Dank je,' zei ik met een glimlachje. Ik trok mijn knieën op en lag nog steeds met me zij tegen de stoel aan. Mijn armen sloeg ik om mijn knieën heen en glimlachte nog eventjes.

    [Hierna nog één denk ik en dan ga ik slapen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is goed, ben ook helemaal dood, rugpijn buikpijn urgh ik haat ziek zijn,]

    Alexander Rivera

    'Ja, ga maar slapen.' begon ik toen, 'Je bent dood op,' zei ik en sloeg af. Ik liet haar rustig slapen en deed zacht muziek op. Ik gaapte zelf ook nog even en hield mijn ogen weer gericht op de weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ahww sterkte, mja slaap lekker]

    Lakisha Giilmore

    'Dank je,' zei ik op wat hij zei. Ik glimlachte toen ik zachte muziek hoorde. Ik keek Alex nog eventjes aan. 'Ik snap niet waarom ze jou zo rot behandeld,' zei ik zachtjes. Ik had het over die vriendin van hem. 'Je bent een schat.' Ik legde mijn hoofd op mijn knieën en was al gauw vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Dankjewell, en jij ook truste !]

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte even, 'Dankje,' zei ik nog zacht. Onderweg had ik nog wat gemurmel van Amelia gehoord. Lakisha was kort erna vertrokken en toen we eenmaal thuis waren stapte Amelia gemakkelijk uit. Lakisha kon ik niet wakker krijgen dus tilde ik haar op. Ik deed mijn auto op slot en liep toen naar binnen. Ik bracht haar naar haar kamer en legde haar op bed waarna ik even mee liep met Amelia, 'Slaaplekker,' zei ik nog en vertrok naar mijn eigen kamer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ghehe Alex is dus gewoon dat enge trappetje met haar op gelopen? ;D Ze had een bovenbed namelijk ;p]

    Lakisha Gilmore

    Ik kreeg nog vaagjes mee dat ik werd verplaatst. Meer niet echt. Ik glimlachte nog een beetje en sliep toen lekker verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oohh...ach, hij is lang genoeg en ja een soort van XD ]

    Alexander Rivera

    De volgende morgen wordt ik rustig wakker. Als ik om me heen kijk bedenk ik me dat ik niet meer thuis ben. Alle beelden van gisteren komen weer voorbij en ik denk even na. Sharona en Lyla sliepen nog en ik nam meteen een douche. Kort erna maakte ik een ontbijtje voor ons allemaal en ging daarna rustig aan tafel zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eyes schreef:
    [Ik heb geen flauw idee hoe ik verder moet gaan en ik neem nu alvast een abo op dit topic](zip)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Welk personage heb je? Kom Alex anders tegen op de gangen, Amelia slaapt toch door haar medicijnen XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Catherine :3
    Hoe laat is het in de rpg?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Layla

    Gisteravond was ik vroeg naar bed gegaan. Ik stapte uit bed en trok een joggingbroek aan. Toen liep ik naar de keuken, Alexander was blijkbaar al wakker. Hij glimlachte naar me maar ik was alles behalve vorlijk deze morgen.


    Physics is awesome

    [ Ochtend, dus zeg maar maar ben er over een uurtje..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte naar Layla maar die had blijkbaar een rot humeur? Ik zuchtte en keek haar aan, 'Heb ontbijt gemaakt, in de keuken. Ik ben weg,' zei ik en liep de kamer uit om doelloos door de gangen te gaan zwerven.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Layla

    Ik hoorde hoe Alexander zuchhte en hij keek me aan. 'Heb ontbijt gemaakt, in de keuken. Ik ben weg,' hoorde ik hem daarna zeggen. Hij liep weg, de gang op. Ik liep weg naar de keuken en keek even naar het ontbijt dat Alexander had gemaakt. Niet echt mijn soort van ontbijt. Ik trok de koelkast open, pakte yoghurt en daarna een kom, muesli en een lepel. Nadat ik mijn ontbijt op had maakte ik een pot thee.


    Physics is awesome

    Latasha Gilmore

    Ik rekte mij eigen uit en keek om me heen. Hoe kwam ik hier? Ik gaapte en stapte uit bed. Ik ging de trappetje af en daarna de kamer uit. Ik liep door de gangen. Ik stond er niet eens bij stil dat ik nog steeds die bebloedde kleren aan had.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you