• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Lakisha Gilmore

    'Dus je kijkt omdat ik ook kijk?' Ik glimlachte, dat was eigenlijk best lief. Ik trok mijn knieën op toen hij de zijne lang uit legde. 'Mag ik niet meer zitten?' vroeg ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte, 'Ja,' Toen vroeg ze wat en ik grijsnde, 'Alleen als je bij me komt zitten,' en deed een falende wenkbrauw wiebel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik lachte zachtjes en vernam dat ik lichtjes bloosde. 'Maar dat wil ik wel,' fluisterde ik. Ik kroop bij hem op schoot en ging tegen hem aanliggen. Zijn shirt voelde ik onderin me rug kriebelen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 10:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ze kwam bij me op schoot zitten en lag uiteindelijk tegen me aan, ik glimlachten en wreef zacht met mijn duim over haar arm heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Murray

    Ik glimlachte om het gewrijf wat hij deed met zijn duim. 'Zo veel beter dan het bed,' zei ik zachtjes met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik lachte zacht, 'Ik ben beter dan een bed,' herhaalde ik nog even, 'Ik vat het op als een compliment,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Hmm, het was ook een compliment,' zei ik met een glimlachje. Ik ging beetje om hoog zodat ik hem aan kon kijken. 'Mag ik uittesten of je helemaal beter bent dan het bed door eventjes te gaan slapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik begin te lachen, 'Tuurlijk mag dat,' grijns ik nog even waarna ik iets beter ga liggen voor ons beide.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dan ga ik dat maar eens doen, maak me maar wakker als de film is afgelopen. Hij duurt geloof ik nog een half uurtje.' Ik glimlachte en deed mijn armen om zijn nek. Mijn truitje was nu akelig omhoog gekropen. Als ik me armen normaal had zag je al een stukje buik, maar nu dus nog erger. Ik deed mijn armen maar weer bij zijn nek weg en trok mijn truitje weer goed. Ik ging een beetje goed liggen en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimlach als ze haar handen in mijn nek zet, maar grinnik als ze haar truitje omlaag doet. Ze lag weer en sloot zacht haar ogen. 'Misschien is een beetje slapen inderdaad niet zo erg,' mompelde ik terwijl ik een deken pakte die op de bank lag en die over ons heen gooide. Ik gaf haar nog een kus op haar kruin en zette de tv iets zachter en keek verder naar de film waar ik geen moer van snapte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte en nestelde mijzelf lekker in. Ik deed de dekens zo dat de helft van mijn gezicht erdoor bedekt was. Het kusje op mijn kruin liet me meer glimlachen. Ook al kende ik hem net twee daagjes. Het voelde hier veilig. Ik gaf hem nog een kusje op zijn borstkast. Ik had geen zin om omhoog gekomen en dat was het dichtstbij. Mijn ademhaling voelde ik zwaarder en langzamer worden, tot dat ik in slaap viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimlachte en sloeg min armen om haar heen. Haar rustige ademhaling op mijn borstkas liet mij ook wegdommelen en langzaam viel ik weg. Ik zuchtte nog even voor ik helemaal weg was en viel toen in een droomloze slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik glimlachte in mijn slaap. Zijn warmte en die van de dekens werkte rustgevend. Na een tijdje opende ik langzaam mijn ogen. Ik voelde een stel armen om me heen. Eventjes schrok ik, maar ik had al gauw door wie zijn armen het was. Ik glimlachte en nestelde me weer in. Ik keek naar de tv en zag dat de film al afgelopen was. Hoelang was hij afgelopen? Ik keek een beetje op naar Alex en zag dat hij sliep. Ik glimlachte en drukte een klein kusje op zijn neus. 'Slaap lekker Alex,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik voelde iemand bewegen en ik opende langzaam mijn ogen. Ik keek en zag dat Lakisha nog in mijn armen lag. Ze keek naar de tv, hoelang zal ze al wakker zijn? Ik glimlachte en drukte een kus op haar kruin, 'Wat slapen we veel vandaag zeg,' mompel ik dan en kijk ook naar de stilstaande tv.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik keek naar de stilstaande tv. Ik kon hem ergens anders op zetten, maar dan moest ik van Alex af en eerlijk gezegd lag ik hier wel lekker. Ik was al weer bijna weggedommeld toen ik een kusje op me kruin voelde en hem hem hoorde praten. Ik keek op en zag dat Alex zijn ogen open had. Ik lachte zachtjes en knikte een beetje. Ik ging weer liggen en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Lekker geslapen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you