• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    'Als jij er bent altijd,' zeg ik dan en hou mijn armen iets steviger, 'Ik wil de tv wel op iets anders zetten,' begin ik dan. 'Maar ik lig zo wel goed,' lach ik dan zacht. Het voelde goed om bij haar te zijn. Iets wat ik een hele lange tijd niet heb gehad.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik bloosde om de woorden die hij zei. Ik hoopte dat hij het niet zag. Ik lachte zachtjes toen zijn armen iets steviger om mij heen kwamen. 'De tv is zo wel interessant genoeg,' zei ik, zachtjes kroop wat verder omlaag. Mijn gezicht was bijna helemaal verdwenen onder de dekens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte zacht toen ik een vage blos op haar wangen zag. 'Je bent cute wanneer je bloost,' floep ik er dan uit. Ik hoopte dat ik het haar niet ongemakkelijk heb gemaakt maar oke. Ze verstopt zich onder de dekens en ik glimlach even, 'Zo kan ik je niet meer zien,' zeg ik dan met een pruillipje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik bloosde nog meer toen hij zei dat het cute was. Ik kroop nog verder omlaag totdat ik helemaal onder de dekens zat. 'Dat is misschien de bedoeling,' zei ik met een klein lachje. Ik was niet schattig en al helemaal niet met een gezicht dat even rood was als mijn haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dat is gemeen, ik wil je gezicht wel zien,' zei ik toen en zei het extra zielig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Lachend schudde ik zachtjes mijn hoofd. Ook al zag hij het niet misschien voelde hij het? 'Nee, die wil je niet zien,' zie ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    'Dat wil ik wel,' zei ik en probeerde de deken van haar hoofd af te trekken. 'Ik wil je gezichtje wel zien,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Dat wil je niet,' lachte ik. Ik probeerde de dekens vast te houden, maar Alex was een stuk sterker dan ik. Ik hield mijn handen voor mijn gezicht zodat hij het alsnog niet kon zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnikte en grijnsde, 'Ik wil je gezicht wel zien,' zei ik en haalde haar handen zachtjes weg, 'Anders kan ik dit niet doen,' en haalde een losse pluk van haar haar uit haar gezicht en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. Ik heb mezelf veel te lang in moeten houden om dit niet te doen en ik was het zat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik keek hem verbaasd aan toen hij een lok haar uit mijn gezicht haalde. Wou hij dat perse doen? Ik keek een beetje vaag en schrok toen hij zijn lippen zachtjes op die van mij drukte. Hoelang kende we elkaar al? Twee daagjes? En hoelang was het uit met zijn vriendin? Één dag toch? Ja.. Ik ging overeind en keek hem aan. Ik wist niet wat ik moest denken. Hou wou het rustig aan doen, toch? Maar wat was dit?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ze ging overeind zitten en ik voelde me eerst verward maar begreep het toen. Ik keek haar schuldig aan, 'Sorry,' zei ik terecht schuldig en wist even niet wat te doen, 'Het spijt me, echt waar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik snap het niet,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Je wou het rustig aan doen, toch?' Ik stond op en liep naar het raam toe. Ik keek naar buiten en krabde eventjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Meteen had ik spijt van mijn actie, 'Het spijt me,' zei ik nogmaals, 'Je hebt gelijk, ik wou het rustig aan doen. Misschien was het inderdaad geen goed idee,' Ik wist even niets te doen en ik keek haar maar aan, 'Misschien moet ik gaan,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'N-neee,' hakkelde ik en snelde naar hem toe. 'Blijf,' zei ik en ik keek hem aan. Ik wist niet of het een goed idee was wat hij deed. Ergens ja, ergens nee. Ik raakte in de war en mijn hersens maakte overuren. Ik pakte zijn hand beet en trok hem naar het midden van het kamer. 'Kom, dans,' zei ik vlug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek verward op naar Lakisha. Normaal had ik met haar gedanst maar deze keer niet, 'Nee Kisha, sorry,' zeg ik dan zacht. Eerst duwt ze me weg, maar wilt toch dat ik bij haar blijf. Zelfs ik ben verward en weet nu niet meer wat ze wil en uberhaupt wat ik wil. Mijn hersens zeggen dat ik te snel ga maar mijn heart zegt van niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.