• In hartje London is het bekendste studentenhuis van Europa. Het hoort bij de hoge school, het Richard Connor College. Hier volgen ze hun studie, maar in het studentenhuis speelt er nog meer. Romantiek, feestjes en veel meer. Kortom, een echt studentenleven.


    Studentenhuis:

    Het studentenhuis bestaat uit een groot huis. Er zijn 13 verdiepingen, en op elke verdieping zijn er 8 appartementen. En per appartement wonen er 4 personen. Er wonen alleen studenten van het Richard Connor College.

    Regels:
    - Je mag 2 Rollen per persoon [Jongen en meisje!]
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personen!
    - Je mag alleen een topic openen als de vorige vol is en ik offline ben!

    Studenten

    Sharona Alexis Avery
    Tyler Noah Lopez
    Rose Mary Ashford
    Sean Andrew Thompson
    Layla Alexandra Rhine
    Mason Dimitri Sheperd
    Aria Bridget Kate Cast
    Catherine 'Cathy' Lauren Billington
    Marlene Sydney Rhodes
    Rafael Brandon Dwyer
    Amelia Brooklyn Rivera
    Alexander Nathaniël Rivera
    Lucinda "Lucy" Joan Felice Rossier
    Lakisha Gilmore

    Rollentopic

    Story


    El Diablo.

    Alexander Rivera

    'Tuurlijk,' zeg ik en tilde mijn bord op zodat haar benen op mijn schoot konden.

    [ Sorry had erover heen gekeken ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geef niet]

    Lakisha Gilmore

    'Yee,' zei ik met een lachje. Ik legde mijn benen over zijn schoot heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik lach evenen ga zelf ook in kleermakerszit zitten en eet weer van mijn pasta. Ik zet de film op en kijk Lakisha aan, 'Ik hoop dat het een goede film is,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Ik vind hem goed, telt dat ook?' vroeg ik glimlachend. Ik ging beetje liggen, maar liet mijn benen over de zijne liggen. 'Maar het gaat in iedergeval over een meisje Chihiro en ze komt in een vaag stadje of zo en haar ouders veranderen in varken. Ik denk dat je gewoon moet kijken, wil je het goed snappen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik frons, 'Varkens, vreemd stadje en Chihiro? Ach laat ik inderdaad maar gewoon kijken,' zei ik uiteindelijk en nadat ik klar was met eten ging ik ook onderuitgezakt zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Het is leuk, echt waar,' zei ik met een glimlachje. 'Zit je trouwens lekker?' vroeg ik toen hij onderuit gezakt ging zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek haar kant uit, 'Ja hoor,' zei ik en richtte me op de film.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    'Oké,' zei ik met een glimlachje. Ik ging weer een beetje liggen en keek verder naar de film.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ik ga huiswerk maken dus ik reageer echt laat (: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik keek de film en ik begreep er geen zak van, 'Ik begrijp het niet, waarom gaat ze daar naar toe als ze daar naar toe moet?' zeg ik dan verward, 'Dat is toch onlogisch,' mompel ik terwijl ik de film af kijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Waarom gaan de personen in een horor film naar boven, terwijl de deur naar buiten dichterbij is?' vroeg ik met een lachje. 'Misschien was ze nieuwsgierig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik grinnik, 'Ik begrijp geen moer van deze film, maar toch blijf ik kijken,' lach ik dan. Ik drink mijn cola op en verzet me even zodat ik nu met mijn rug tegen de zij leuning aan leun.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lakisha Gilmore

    Ik lachte en haalde mijn benen van zijn schoot af toen hij zich omdraaide. Nu zat hij ook met zijn rug tegen de zij leuning. Ik glimlachte eventjes naar hem. 'Waarom blijf je dan kijken?' vroeg ik liefjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander Rivera

    Ik glimalch, 'Omdat we samen kijken,' zeg ik dan en leg mijn benen languit op de bank.


    The duty of youth, is to challenge corruption.