• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Zuchtend kom ik over eind. Het jasje van Aislyn heb ik nog steeds aan. Uit het zakje haar ik een peuk en de aansteker. Het zal vast wel van haar mogen. Voorzichtig steek ik hem uit terwijl ik uitkijk om mijn huis niet te laten af fikken. Ik neem een hijs en blaas de rook in rondjes uit. Lang heb ik erop geoefend maar het lukt me nu toch eindelijk. Lachend kijk ik naar de rook die naar de hemel gaat. Met een klein glimlachje kijk ik ernaar. Dit maakt me wel rustig. Het besef dat ik ook ooit naar die hemel ga en daar mijn rust vind. Wetend dat mensen daar zijn helpt me wel. Ik heb het leven altijd gezien als een lijdensweg richting de dood, richting de rust. Misschien is het beter om alles om te keren. Om het leven anders in te gaan zien. Als een manier om de dood te verlichten. Te verhelderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Dat zullen we morgen doen. En ik heb je nog niet eens bedankt. Je hebt wel zoveel voor me gedaan de laatste dagen."
    Ik kijk hem verbaasd aan. Hij apprecieert het dus blijkbaar wél.
    "Geen probleem," zeg ik met een lief glimlachje. "Het was nodig. En eerlijk gezegd denk ik dat het precies was wat ik ook nodig had, iemand kunnen helpen. Eens een keertje iets niet doen om er alleen mezelf baat mee te brengen."
    Ik vraag me trouwens af waar de anderen blijven. Danny en Rani, Alexis. Hoewel, van mij mogen ze de hele nacht weg blijven als Patje dan zou blijven. Ik krijg een plotse kramp in mijn been en veer overeind waardoor ik mijn hoofd tegen de onderkant van het bed boven me stoot.
    "Fuck!" Ik spring uit bed en begin hopeloos rond te manken in de hoop dat het snel over gaat.
    "Weet je, volgens mij breng jij me lichamelijk ongeluk," verwijt ik Patje lachend terwijl ik op één been sta te huppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Quinn
    Een glimlach spreidt zich over mijn gezicht. Ik kijk haar even aan, en een ondeugend twinkeltje schijnt in mijn ogen. Dan sluit ik die weer, en langzaam doe ik of ik smelt. Ik laat me achterover zakken en tuur naar de wolken boven me. 'Blub,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik schoot in de lach. ''Gek'' mompelde ik er nog achteraan, voordat ik naast hem neer plofte. ''Au'' pijnlijk wreef ik over mijn kont. Ik keek naar Quinn, die nogsteeds op de grond lag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassia Sterling
    'Inderdaad, gay koppels kunnen neit voortplanten, dat is al teken genoeg dat het slecht is,' antwoord ik rustig. Hoewel ze helaas gelijk heeft, het staat niet in de bijbel.
    'Dat veranderd niets. Jullie zijn ziek. God houd ook van de zieken maar wenst voor verbetering.'

    Patrick Hathaway
    'Geen probleem,' antwoord hij, met een erg lieve glimlach. ik glimlach automatisch terug - ik heb Sasha nog nooit zo zien glimlachen.
    'Fuck!' Het volgende moment springt hij het bed uit en begint rond te springen. Beenkramp.
    'Beiden voeten stevig op de grond,' zeg ik met een lachje. Ik sta op en leg beiden handen op zijn schouders zodat hij stil staat. 'Dan trekt de kramp sneller weg.' eigenlijk had hij wel gelijk, ik zorg al de hele dag door voor hem. 'Misschien heb je gewoon een prive dokter nodig,' glimlach ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Grinnikend trek ik haar bovenop me. Buik tegen buik. Mijn hand leg ik op haar kont, die ze bezeerd heeft en maak een "t t t" geluidje in haar oor. 'Wie is hier nou gek?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Beide voeten stevig op de grond," zegt Patje lachend. Hij staat op en legt zijn handen op mijn schouders.
    "Geloof me, dat probeer ik," zeg ik zachtjes terwijl ik hem aankijk.
    "Dan trekt de kramp sneller weg. Misschien heb je gewoon een prive dokter nodig," voegt hij er met een betoverende glimlach aan toe.
    Natuurlijk blijf ik stil staan, wat had je dan gedacht.
    "Oh, maar die heb ik al," zeg ik serieus. "Beetje een rare vent, serieus type, maar hij is er wel als het nodig is, het zijn de kleine dingetjes, weet je wel? Verdorie, hoe heet die vent nou? Patrick ofzo dacht ik."
    Ik kijk hem grijnzend aan, al is het niet dezelfde grijns die ik twee dagen geleden zo frequent gebruikte. Het is er één van puur plezier. Ik geef hem een por in zijn ribben. "En lach me niet nog een keer uit of ik- Nou dat weet ik nog niet."

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Voordat ik het wist, lag ik bovenop hem. ''Wie is hier nou gek?'' vroeg hij, en ik grinnikte. ''Ik'' zei ik toen, en bracht mijn hoofd dichter naar die van hem ''Op jou'' voegde ik er zacht aan toe, en plantte toen mijn lippen voor de zoveelste keer op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aislyn
    Ik zal maar niet tegen haar zeggen dat ik niet in God geloof, want anders zal ze alles weer opblazen. Maar zelfs als ik er wél in geloofde, zou het mij niet uitmaken wat hij dacht – ik ben blij met hoe ik ben.
    “Luister, dat ik van vrouwen houdt is een deel van mij, een klein deel, maar wel een deel dat mij míj maakt, snap je?” Het klonk zachter en zieliger dan ik bedoeld had, en ik keek haar bijna smekend aan dat ze me moest geloven. “Heb jij geen deel van jezelf dat niemand accepteert maar dat jou wel jíj maakt?” Vroeg ik haar en ik wachtte haar antwoord af, maar diep vanbinnen begon ik nu wel hopeloos te worden waarom ze het maar niet wilde inzien.
    Wat moest ik nu nog meer doen?
    Ik had een sigaret nodig, maar kwam erachter dat die in mijn spijkerjasje zaten en die had ik aan Mignon gegeven. Fuck hey, scheld ik in mijn gedachten, waarom nu precies op dit damnit moment?
    Eigenlijk rookte ik vet weinig, maar als ik een sigaret nodig had, had dat wel iets te betekenen. Maar omdat Mignon nu mijn jasje had, vroeg ik me af hoe ik hier doorheen kon komen zonder sigaretten en mijn aansteker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Can you feel the Shatrick in the air? :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [They are so cute. I have so many feelings for this ship. So many.]

    Patrick Hathaway
    'Oh, nou ik weet zeker dat hij zich vereerd voelt,' zeg ik met een lach. Mijn handen liggen op zijn schouder, zelfs als de kramp wegtrek en eigenlijk sta ik iets dichterbij dan nodig is. Sasha grijnst naar me, maar de vroegere manipulatie en sluwheid die ik er in vond, zag ik nu niet. Het was raar om te zien hoe erg hij veranderd was na drie dagen, maar ik vond eht niet erg. Zelf... Zelf was ik ook veranderd.
    'En lach me niet nog een keer uit of ik- Nou dat weet ik nog niet.' hij geeft me nog een por tussen mijn ribben ook, waardoor ik met een glimlach mijn hoofd schud.
    'En dat komt van de jongen die me net een rare vent noemde?' vraag ik met een kleine grijns op mijn lippen.

    Cassia Sterling
    'Luister, dat ik van vrouwen houdt is een deel van mij, een klein deel, maar wel een deel dat mij míj maakt, snap je? Heb jij geen deel van jezelf dat niemand accepteert maar dat jou wel jíj maakt?'
    ik weet neit waarom, maar de smekende toon in haar stem raakt me wel. Snel schud ik mijn hoofd.
    'Nee,' antwoord ik bits. Want ik ben normaal en dat is zij niet. Het enige wat er was... Dat ik veel liever andere dingen deed dan psycholoogje spelen. Maar dit zat in de familie en het maakte toch niets uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Waar oh waar verdiende ik haar aan? 'Hoe weet je dat nou? Je kent me pas een dag of twee,' zeg ik, met een gepeeld pruillipje, als ze haar lippen weer op die van mij drukt. Ik trek haar dichter tegen me aan, om terug te kussen. Gras kietelt tegen mijn rug, maar het kan me op het moment niet zo veel schelen. Ik voel de zon op mijn huid, en ik weet dat ik binnenkort wel weer een stuk bruiner zal worden, mijn huid is daar goed in. De vogels fluiten, en alles lijkt zo enorm perfect, dat ik mijn ogen sluit, en écht bijna wegsmelt. Ik wil hier nooit meer weg.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "En dat komt van de jongen die me net een rare vent noemde?"
    Ik kijk hem verbaasd aan en leg een hand op mijn borstkas.
    "Ik?" vraag ik onschuldig. "Daar ben ik veel te braaf voor," zeg ik zo serieus mogelijk maar halverwege de zin schiet ik al in de lach. Je kunt vast honderden woorden verzinnen om me te beschrijven, maar ik denk niet dat braaf er tussen zit.
    "Oké, nee, dat geloof ik zelf niet eens," lach ik. Ik veeg een traantje weg. Ondertussen is het me opgevallen dat Patrick staat te grijnzen. Ik geef hem nog een por, iets lager dit keer en knijp mijn ogen een beetje dicht.
    "Maar ik kan vast wel wat verzinnen, dus let maar op."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ik zie hoe ze haar hoofd schud, maar dan snel bits antwoord, “Nee,”
    “Leugenaar,” meldde ik haar, “We zouden de waarheid spreken toch? Ik zeg je ook privacy dingen over mij. Denk je dat ik het leuk vindt om niet geaccepteerd te worden, zoals ik ben?”
    Ik schudde mijn hoofd en liet deze even hangen, waarna ik diep zuchtte. “Je zal het nooit snappen, hé?” Opeens had ik een hele andere toon gekregen dat dat serieuze dodelijke, ik had een verdrietige toon die zei dat ik het zowat opgaf.
    “Je doet je best er niet eens voor…”
    Verdomde sigaretten..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Catherine

    Ik lachte even. ''Dan hou jij ook wel snel van mensen, nietwaar?'' plaagde ik terug. ''Het voelt gewoon zo goed'' zei ik toen tegen hem, en ik meende het ook. Ik kende hem niet lang, maar ik voelde me volmaakt bij hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''