• Geschiedenis van The Strange House.
    In 1875 werd dit huis gebouwd. Andrew Lino had geld genoeg om het huis zelf te laten bouwen. Hij trok in met zijn vrouw Diana Lino, en zijn vier kinderen. Drie zoons, en een dochter. Het leek een droom huis, maar al gauw werd dat ruw verstoord door Lisabeth Lino; de dochter. Ze werd gek, sloeg met deuren, en bezat over krachten die niemand kon bevatten. Echter kwam het zover, dat haar ouders haar vast moesten binden op een bed in de kelder. Die nacht moordde Lisabeth het hele gezin uit, en liet een brief achter met: `Ik had geen keus.´
    Daarna pakte zij een mes, en sneed haar eigen halsslagader door. Het bloed smeerde zij op de muren voordat zij stierf.
    Waarom draaide Lisabeth door? Niemand wist het. Er waren zelfs geen sporen te vinden die erop wezen dat Lisabeth de moordenares was. Hoe kon dit?
    [Het huis is op een begraafplaats gebouwd, maar niemand weet dit. Lisabeth was bezeten door vijf demonen.]

    Het verhaal, jaren later.
    Tien volwassen mensen besluiten jaren later om drie weken op vakantie te gaan naar het huis. Sommige komen daar voor de rust, andere voor hun relatie, en andere voor de lol. Maar wat zij niet weten, is dat de nachtmerrie in het huis nog steeds niet is opgehouden. Het wordt erger en erger.... Zij weten niet wat er speelt in het huis. De mensen die op vakantie gaan, kennen elkaar nog niet.

    Beschikbare Rollen:
    -Vijf mannen, en vijf vrouwen tussen de 18 t/m 25.

    Mannen:
    - Thomas Mcrelsh by PsychoKid
    - Bruno Raffael Rossini by Password
    - Liam Mellow by SUMMERx
    - Owen Richard Allison by Burlington
    - Gereserveerd door TheRumIsGone

    Vrouwen:
    - Luna Forbes by Gabumon
    - Elisa Stevens by PsychoKid
    - Emily 'Lily' Catherine Adams by Aragog
    - Louisanne Amine Cruz by Password
    - Aimee Danielle Rhodes By xHeavenlyx


    Wil je joinen? Dat kan!

    Rollenlijst:
    Naam en achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk/Foto:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Niet elkaar vermoorden tenzij afgesproken.
    - 16+ Toegestaan (Seks teksten, drugs, alcohol etc.)
    - Minimaal drie regels als je een RPG tekst neer plaatst.

    Note: Zorgen degene die de rollen gereserveerd hebben dat hun rol voor 9 mei aangemaakt is. Dan beginnen we sowieso.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:55 ]

    Het klinkt echt heel leuk! Ik twijfel of ik meedoe, want ik doe al aan een hoop roleplay's mee.. $:

    @Password: Het zou natuurlijk heel leuk zijn als je meedoet. Maar dat is natuurlijk aan jou! (A)

    Ik wil wel een meisje reserveren ;d.
    En als het nodig is ook wel een jongen (:

    Maar ik vul hem vanmiddag pas is, aangezien ik nu op school zit en zo naar gym moet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Gabumon
    Oké, is goed! (:

    Naam en achternaam: Elisa Stevens
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk/Foto:


    Karakter: Elisa Stevens is een eigenwijze jongedame. Ze wilt graag zelf beslissen, en laat niet zo snel over haar heen lopen. Ze is echter vriendelijk tegen iedereen, en ze maakt snel vrienden.
    Extra: Elisa verwacht een kind. Ze is 7 maanden zwanger, en gaat voor de zwangerschap nog op vakantie met haar vriend Thomas.

    Naam en achternaam: Thomas Mcrelsh
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk/Foto:


    Karakter: Thomas heeft veel humor in zich, en laat mensen het liefst lachen. Hij is romantisch. Ook is hij erg sociaal naar andere mensen toe, en houdt van de natuur.
    Extra: Thomas heeft een relatie met Elisa, en ze willen nog van elkaar genieten voordat de baby er is.

    Oké, ik beloof mezelf dat dit écht de laatste RPG is waar ik aan meedoe, het neemt keiveel tijd in beslag nu ik redelijk veel toetsen heb :'D.

    Ik reseveer een meisje!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag ik een vrouw reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké. Reserveer voor mij maar een jongen én een meisje. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 14:50 ]

    Yeah, Maartje met haar enge mannetjes ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    Yeah, Maartje met haar enge mannetjes ^^


    Héy! Alsof ik allemaal potloodventers aanmaak! XD

    Password schreef:
    (...)

    Héy! Alsof ik allemaal potloodventers aanmaak! XD


    Hmmm, okee dat is waar. Jerry is een schatje en Jason eigenlijk ook wel (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam en achternaam: Aimee Danielle Rhodes
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk/Foto:


    Karakter:komt later
    Extra: komt later

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    Hmmm, okee dat is waar. Jerry is een schatje en Jason eigenlijk ook wel (:


    Yeah. Zie je? Ik maak niet alleen maar seksistische types aan (Drew is een uitzondering).

    Maar Drew is stiekem best leuk :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Password schreef:
    (...)

    Yeah. Zie je? Ik maak niet alleen maar seksistische types aan (Drew is een uitzondering).


    Je had ook een keer bij zo'n gave geval ding een beetje een seksistisch iemand a. Stefan ofso xd maar laten we maar stoppen met het topic vol te spammen

    Aragog schreef:
    Maar Drew is stiekem best leuk :3.


    Okee, dat is waar ^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 15:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered