• De stelling van vandaag luidt:
    Hoofddoekjes moeten op school verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm, ja ik snapte ook niet waarom je geen pet op mag in school.

    nee, het hoort bij hun geloof. Maar dan wil ik wel een petje kunnen lopen(cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens, als die mensen zich er fijn bij voelen, moeten ze hem vooral dragen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.

    Oneens..

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tanzdiktator schreef:
    Prima, moeten ze ook christelijke kruizen verbieden en andere religieuze zaken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Zolang petten verboden zijn, moeten kopdoeken ook verboden worden.


    effort never betrays you

    Eens, anders word er wéér onderscheid gemaakt. Als je een hoofdoek keppeltje etc. mag dragen dan ook een pet muts etc.


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Oneens.
    Als buitenlanders zich aan hun geloof willen houden vind ik dat ze gewoon hoofddoeken mogen dragen.

    Eens
    Ik ben het ook weer eens met Kikkeli. :Y)

    Nee, of petten en hoofddoek, of geen van beide. Het is kiezen of delen vind ik.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.