• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waarom heb jij leuke ouders? Die van mij zeggen dat ik naar het schoolfeest moet omdat ik asociaal ben.
    En Rani komt er aan, momentje.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn Valentina
    "Nee, eigenlijk niet. Behalve als je ook mijn trucje met Maya wil zien," stelt ze dan voor, maar ik zet er mijn vraagtekens bij.
    "Hmm." Ik pers mijn lippen wat op elkaar en kijk dan om me heen, als teken dat ik nadacht, waarna ik opstond en vlakbij haar ging zitten op het bureau. "Je hebt een trucje met Maya geflikt?" Mijn gezicht kwam vlakbij haar en ik keek haar doordringend en nieuwsgierig aan met vernauwde ogen.
    "Ben je er zeker van dat je meisjes niet leuk vindt?" Grijns ik dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marethyu schreef:
    [Waarom heb jij leuke ouders? Die van mij zeggen dat ik naar het schoolfeest moet omdat ik asociaal ben.
    En Rani komt er aan, momentje.]

    [Ik leuke ouders? Laat me niet lachen.. Je kent mijn moeder toch? Wtf.. Alleen mijn vader heeft soms opeens van die ideetjes. Maarjaah..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassia Sterling
    'Hmm. Je hebt een trucje met Maya geflikt? Ben je er zeker van dat je meisjes niet leuk vindt?" Ze zit op eht bureau en kijkt me grjnzend aan, maar ik haal alleen mijn wenkbrauw op.
    'Moet ik het bewijzen?' Het zo makkelijk zijn om ook haar in trance te brengen, om haar te genezen en eindelijk van haar af te zijn...
    'Want dat kan hoor.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ik hoef alleen de weg naar het trein station te weten en we zullen elkaar nooit meer zien."
    Ik draai me weer naar haar toe.
    "Bij het treinstation kom je niet via de bossen," bitch ik haar.
    "En daarbij wat ik tegen Cassia zei geldt ook voor jou, voor iedereen hier. Wie mij helpt, op wat voor manier dan ook zal er van langs krijgen. En schat, deze keer wordt het meer dan gewoon drogeren. Ik doe het met mijn blote handen."
    Nee, vies voor bloed of lijken ben ik niet. Ik ga over lijken, dat is alleen iets anders.
    "Zo Maya, wil jij gezellig in je eentje vluchten of een hele vervelende tijd doormaken met mij die je waarschijnlijk niet gaat overleven?"
    Donker kijk ik haar aan. Dreigen met de door doe ik over het algemeen niet maar nu, het moet gewoon. Deze mensen weken niet van je los. Het was mijn idee om te vluchten. Waarom zijn mensen hier zo onorigineel. Waarom kunnen ze niets zelf verzinnen? Ik draai me weer van haar weg en ren. Ren zo hard ik kan het bos dieper in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Ik ben blij als ik mijn bed onder me voel en zet mijn kussen wat rechter zodat ik tegen de muur kan leunen. Patje gaat even weg en komt terug met een glas water.
    "Drink een beetje, en doe vooral rustig aan," zegt hij terwijl hij me het glas aangeeft. Ik neem er gehoorzaam een paar kleine slokjes van. Ik word even nerveus, omdat Patje bij me op bed zit, maar dat doet er nu even niet toe.
    "Ik ging naar Jace en vroeg hem me in de ogen de kijken, maar Rani zat er bij dus heb ik haar naar jou gestuurd. Ik wilde niet dat iemand de boel zou verraden bij Cassia. Terwijl hij me in de ogen keek, herhaalde ik de woorden die ik het bos tegen jou zei. Maar jij wist al van de hypnose op dat punt, dus ik moest met iets anders komen. Dus toen dacht ik aan suggestie. Ik maakte er gebruik van dat Jace in de war was en heb mijn hand op zijn schouder gelegd terwijl ik hem vertelde dat hij alleen de waarheid kent, dat het er niet toe doet wat Cassia of een ander zegt, dat hij alleen de echte waarheid kent en zich die moest herinneren. Hij werd duizelig, ik heb hem doen neerliggen, en na een tijdje was hij weer zichzelf. Ik had alleen niet gedacht dat het zo vermoeiend zou zijn," leg ik uit. Ik glimlach schamper en neem nog een slokje van mijn water. Ik vraag me af of Patje me zou toelaten het bij hem ook te proberen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    "Moet ik het bewijzen? Want dat kan hoor."
    Mijn grijns wordt alleen maar groter. "Zal ik dan bewijzen dat ik meisjes leuk vindt, en vrouwen mooi zijn?"
    Ik trek mijn wenkbrauwen uitdagend op en doe mijn benen over elkaar, terwijl ik nog steeds op het bureau zit. Mijn blik laat die van haar niet los, en als ik dat wel zou doen, zou het lijken alsof ik verloren had.
    Ja, daar geloofde ik in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rani
    Patrick ging er vandoor en na een tijdje begon doelloos staan me te vervelen, dus besloot ik maar weer terug het kamp in te lopen. Zonder duidelijke reden brachten mijn voeten me opnieuw naar de zaal van Jace en Julian toe. Hadden die twee eigenlijk geen kamergenoten of zo? Ik had er nog nooit een ontmoet. Julian was er nog steeds niet, maar Jace wel. Hij zag er nogal verward uit. 'Is er iets?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maya
    "Wauw, geweldig antwoord," mompel ik sarcastisch.
    Daar had ik niks aan, ik kijk om me heen en zie de perfecte boom. Ik ga eronder liggen en sluit mijn ogen. Hier ben ik vast veilig. Het is dan wel een deel van het kamp, maar het bos is de prettigste plek in het gehele kamp. Ik had eten mee gesmokkeld in mijn tassen, want ik had altijd een hekel aan dat belachelijke voedsel dat je kreeg op kamp. Ik leun met mijn hoofd op mijn tas en mompel dingen die ik zelf niet eens kan verstaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathway
    Sasha neemt een paar kleine slokjes en begint te praten. Het was hem dus gelukt, zijn vriend was weer normaal. Maar het was zo te zien een uitputtende bezigheid.
    Normaal... hoorde ik me er niet zo mee bezig te houden. Maar ik was hier in betrokken, was gehypnotiseerd net als Jace. Jaren geleden - zou dat het sterker of zwakker maken? Aan de ene kant heriner ik me heel goed hoe het was... Om zoals Jace en Sasha te zijn. Ik was zoals hun, maar toen...
    En nu weet ik simpelweg niet meer wát ik moet geloven.
    'Okay, goed gedaan,' zeg ik zachtjes. Het is dudielijk dat ik verder niet weet wat ik moet... Kan zeggen.

    [Ik móet eten, give me... 15 minutes?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Na zeker een paar honderd meter blind te hebben gerent kijk ik om me heen. Maya heeft me niet gevolgd. Opgelucht haal ik adem en kijk ik nogmaals om me heen. Waar ik vandaan kom weet ik niet maar het bos is hier een stuk dichter begroeid. Op een rustig tempo loop ik hijgend door. Mijn hoofd is beladen met stomme senario's die me vertellen dat ik dit bos niet meer uitkom. Ik probeer ze te negeren. Paniek en woede is een slechte conbinatie in mijn lichaam. Je kan het vergelijken met Scheikunde. Als je twee redelijk ongevaarlijke stofjes bij elkaar doet en er een hele explosie uitkomt. Dat is wat er nu in mijn lichaam gebeurd. Deze reactie moet ik voorkomen, kosten wat het kost.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine

    Ik hief mijn hoofd op en keek hem aan. ''Ik ga me maar eens omkleden'' zuchtte ik, en stond op. Ik ritste mijn koffer open, en zocht naar een outfit. Na een tijdje had ik het gevonden, en kleedde me om. Ik nam de moeite niet om naar de badkamer te gaan of iets dergelijks. ''Zullen we maar naar buiten gaan ofzo?'' stelde ik voor.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ontbijten? Jullie hebben het ontbijt allang gemist (joehoe)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ga ook eten. ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Marethyu schreef:
    [Ontbijten? Jullie hebben het ontbijt allang gemist (joehoe)]

    [oh D: Hoelaat is het in de RPG? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''