• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Op een gegeven moment lag ik onderop. Hij liet een 'miauw' horen, likte mijn wang en kuste toen vervolgens een weg naar mijn sleutelbeen. Ik hield mijn hand op zijn hoofd, als teken dat hij niet moest stoppen. Ik beet even op mijn lip en sloot mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Ik kijk Patje aan terwijl hij mijn onderbeen begint te masseren. Ik ben blij dat ik het onderwerp opgebracht heb, want die man is een God.
    "Zeg het me als ik je pijn doe," zegt hij met een glimlach.
    Volgens mij denkt hij zo meteen dat ik zijn spiegelbeeld ben, omdat ik opnieuw terug glimlach zodra ik het zie.
    "Ik hou wel van een beetje pijn," flap ik eruit. Ik schud mijn hoofd even. "Sorry, dat kwam er verkeerd uit. Ik bedoel dat ik wel wat kan hebben," zeg ik zacht. Ik ben blij dat ik geen kramp in mijn bovenbeen had -als dat kan- want dan zat ik waarschijnlijk weer opgescheept met dezelfde situatie als bij het meer. Dit is ook opwindend, maar in mindere mate.
    "Je gelooft me vast niet als ik ga beweren dat ik nu ook wat last heb in mijn rug?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    "Ik ken de waarheid, Aislyn. Jij moet die ook maar accepteren."
    “Wel, er blijft altijd een keuze, Cassia. Er is een keuze of je naar links of naar rechts wil, wat je wilt eten en drinken, of je dit werk wil blijven doen of überhaupt wilt doen, en of je toegeeft dat je iemand leuk kan vinden van hetzelfde geslacht… Dat maakt je toekomst, hoe je gaat zijn en wat er met je gebeurd…” Fluister ik daarna zachtjes naar haar, maar ze lijkt het nog steeds niet te snappen.
    “Luister, ik probeer je te snappen, maar ik heb het gevoel dat je mij niet snapt en dat je dat niet eens wilt.” Ik zucht diep en schudt mijn hoofd, terwijl ik haar weer verslagen aan kijk.
    “Heb je ooit spijt gehad van iets dat je in je leven gedaan had?”

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Je zit alleen in een slaapzaal op eht bed met een veel te knappe minderjarige jongen zijn been te masseren, ze zouden je arresteren, zegt iets in me. Maar ik negeer het en blij doorgaan, tot ik de spier vol ontspannen onder mijn vingers.
    'Je gelooft me vast niet als ik ga beweren dat ik nu ook wat last heb in mijn rug?' vraagt hij. Ik trek een wenkbrauw op met een glimlach. Wat zou het ook.
    'Nou, misschien moet ik maar masseur worden als we hier weg zijn,' lach ik als ik zijn been loslaat. 'Maar dan moet ik wel bij je rug kunnen.'

    Cassia Sterling
    'Heb je ooit spijt gehad van iets dat je in je leven gedaan had?'
    Ik blijf even stil en kijk haar aan. Is er iets waar ik géén spijt van heb? dat zou een makkelijkere vraag zijn. Want ik heb niets in mijn leven gekozen, niets.
    'Waarom wil je dit allemaal weten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ik begon ook zuigzoentjes in haar nek te maken. Mijn handen gleden langs haar middel, haar zij, haar bovenbenen, daar naar binnen en richting haar buik. Ik zorgde wel dat ik haar vagina nog niet aanraakte, dat kwam later wel. Ik moest haar eerst nog een beetje plagen natuurlijk.

    :3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn
    Nadat ik haar gevraagd had of ze ergens spijt van had, bleef ze stil en keek ze me aan. Ze leek nu zo anders dan net, ze lijkt zelfs een beetje kwetsbaar...
    "Waarom wil je dit allemaal weten?" Ja, ze heeft ergens spijt van. Ik kon het eigenlijk gelijk merken op het moment dat ze stil bleef en dit als antwoord uit haar mond kwam.
    "Omdat ik de échte jij wil leren kennen en begrijpen." Komt er gelijk eerlijk uit mijn mond. Ja, dat probeer ik echt, maar dan moet ze me wel de kans geven. Zie je, dit is ook een keuze die je maakt, om met mij zo te praten. Je kon me weer uit schelden dat ik een 'ziekte' heb, je kon me de kamer uitgooien of wat dan ook, maar dat doe je niet... kwam er in mijn gedachte, en eigenlijk wilde ik het zeggen, maar dit was het moment niet om mijn gelijk te krijgen. Ze zou me vast raar aankijken en me dit keer wel de kamer uitgooien, ze zou dichtklappen en me niets, maar dan ook niets, meer willen vertellen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Nou, misschien moet ik maar masseur worden als we hier weg zijn. Maar dan moet ik wel bij je rug kunnen."
    Ik knik serieus op wat hij net zei.
    "Eerlijk? Volgens mij is dat nog niet eens zo'n gek idee," antwoord ik. Ik besef helaas dat het geen goed idee is als hij hier mijn rug gaat masseren, er kan elk moment iemand binnenkomen en dan is hij de sigaar.
    "Maar wat mijn rug betreft," zeg ik zachtjes. "Die massage hou ik te goed van je, want ik slaap hier niet alleen."
    Ik kijk hem even aan. Schouders kunnen wel toch? Ik heb zelf ook al menig vlees in mijn handen gehad om te weten wat mensen fijn vinden. En Patje ziet er nogal gespannen uit. Ik schuif een beetje achteruit en ga dan op mijn knieën achter hem zitten. Als iemand binnenkomt kan ik nog steeds doen alsof ik hem aan het troosten ben. Voorzichtig zet ik mijn handen op zijn schouders. Man, die dingen zitten muurvast. Zachtjes begin ik te kneden.
    "Heb je eigenlijk gestudeerd?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik gromde even, en bedacht me dat ík hem natuurlijk ook even kon 'plagen'. Ik streek met mijn hand over zijn borst, door naar zijn buik, en liet het vervolgens even op zijn lid rusten. Na een tijdje haalde ik mijn hand weg, en drukte mijn lippen op de zijne.

    [Meanieeeeh]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    Ik kan niet geloven dat ik ooit zo blij zou zijn als ik de Isoleercel aan het meer zag. Ik nader het kamp vanaf de achterkant dat betekend door ik een enorme cirkel eromheen heb gelopen. Dit is wel weer echt zo'n actie waarover ik nooit iemand iets over zal vertellen. Ik loop richtig zaal drie, richting Sasha. Net als ik op de deur wil kloppen hoor ik hem praten. En tot mijn grote verbazing geeft Patrick antwoord. Niet zomaar een antwoord. Zijn stem klinkt anders, dieper, warmer. Ik kan er niets aan doen maar er groeit een enorme lach op mijn gezicht. Ik laat mijn hand zakken en draai me van het huisje weg. Het verhaal hoor ik nog wel een keer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Zaal 2 :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ben niet goed met cijfers :Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Omdat ik de échte jij wil leren kennen en begrijpen.' De echte ik? Maar dit ben ik. Cassia Sterling, brave studente, doet wat haar opgedragen word, leid een normaal leven.
    'Dit is de echte ik.' maar het is niet wat ik wilde zijn. maar in deze familie was er geen keuze. Zo was het gewoon.
    'Gs... Ga alsjeblieft even weg.' De kans dat ze hetdoet is klein, maar haar woorden komen best hard aan. Niet de woorden, maar de betekenis die ze voor me hebben.

    Patrick Hathaway
    Ik knik begrijpend en denk even dat hij opstaat - dat hij er genoeg van heeft, maar in plaats daarvan gaat hij achter me zitten en begint mijn schouders te masseren. Ik zeg niets, het.. verbaast me een beetje. Maar het voelt fijn.
    'Heb je eigenlijk gestudeerd?' vraagt Sasha. Ik knik en sluit mijn ogen even.
    'Uhm, ja. Na het kamp ben ik aan eenrechten-studie begonnen. Die heb ik stopgezet toen ik deze baan kreeg aangeboden van Alec Sterling.' Er gaat een rilling door me heen en ik heb kippenvel ondertussen. ik weet niet of het door de herinering komt of door Sasha die zich met mijn schouders bezig houd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Niet eens Quinn en Catherine tegenkomen hea? XD Gelukkig maar, het zou heel zielig zijn als deze keer weer verstoord werd :3]

    Quinn
    Ik kreunde toen ze haar hand op mijn kruis legde en er vervolgens gewoon níéts mee deed! 'Jij..!' Mompel ik gespeeld boos, en leg mijn hand om haar borst. Niet van plan daar ook maar íéts mee te gaan doen dat zij leuk zou kunnen vinden. Take that, honey!

    [Und nu ga ik slapen, sorry voor pruttige post :3 Xxx Tot morgen!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Inderdaad, dat zal lullig zijn ._. En is goed, ik ga zo oook]

    Catherine

    Ik grinnikte even om zijn reactie, maar stopte al gauw toen hij het zelfde met mij deed. Ik duwde hem zo dat ik nu degene was die bovenop lag, en ik trok behendig zijn shirt uit. Ik gaf hem een kusje op zijn mond, en ging langzaam naar beneden. Op een gegeven moment was ik aangekomen bij zijn buik, en ik gaf een klein likje langs zijn broekrand.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Uhm, ja. Na het kamp ben ik aan eenrechten-studie begonnen. Die heb ik stopgezet toen ik deze baan kreeg aangeboden van Alec Sterling."
    Onbewust knijp ik wat harder bij het horen van die naam. Patjes huid begint al flink warm te worden door mijn handen, nog even en hij heeft lekker losse schouders.
    "Rechten? Da's niet mis. Je geeft duidelijk veel om mensen, dat je hen op de een of andere manier wilt helpen. Al had je wel beter die studie rechten verder gezet als ik eerlijk mag zijn," lach ik schamper.
    Ik denk even na over mijn eerdere gedachten. Zo'n slecht idee is het toch niet? Cassia opsluiten tot het einde van het kamp.
    "Zeg, die isoleercellen. Hebben de Sterlings er nooit aan gedacht dat die ook tegen hen gebruikt kunnen worden?" vraag ik subtiel.
    Ondertussen masseer ik gewoon verder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.