• Hallo mensen,, Ik schrijf momenteel aan een verhaal over 1D<3, Soulmates. (Ik vind het helemáál niet erg als jullie even een kijkje zouden willen nemen,(A)) Maarreeh, aagezien ik soms een beetje inspiratieloos ben, en wel graag elke dag wil posten, vraag ik jullie om een omschrijving van een personage in te sturen op deze topic. Ik zou het heel leuk vinden als jullie even de tijd hiervoor namen, want daarmee help je me heel erg en kan ik tóch nog elke dag posten, ook als ik een beetje inspiratieloos ben ofzeuu. Duss.. dat is het hele idee..(Y)

    Als je dus even zo lief wilt zijn om een leuk personage in te zenden, dan kun je kiezen tussen de volgende personen. Het zijn maar bijrollen, maar die zijn nu eenmaal ook nodig :):

    Jane(Vriendin van Louis)
    Mary-ann (Vriendin van Liam)
    Holly(Beste vriendin van Valerie, de hoofdpersoon.)

    Ik moet zeggen dat Holly een belangrijker personage is dan Jane en Mary-ann, maar ik hoop niet dat jullie nu allemaal voor Holly in gaan zenden, want de andere personages heb ik ook nodig! XD

    Dit is wat je invullen moet voor elk personage dat je inzendt:

    Achternaam (liefst een Engelse)
    Uiterlijk (graag met foto, maar niet verplicht)
    Innerlijk (Denk aan de manier waarop ze zich gedraagd, maar ook aan hoe haar gevoelens zijn en wat haar manier van denken is)
    Haar interesses (al zijn deze minder belangrijk, toch graag even erbij zetten ;))
    En ten slotte, waarom ik voor deze personage moet kiezen.


    Wat je ervoor terugkrijgt:
    Het is misschien niet heel veel, maar als ik jou personage ga kiezen dan hoor je dat van me, en vermeldt ik in mijn verhaal dat dit personage door jou bedacht is natuurlijk. Ook krijg je op al je verhalen een kudo van mij.

    Als je deze laatste zin nog leest, heb je waarschijnlijk de moeite genomen om eventjes deze hele topic door te lezen, dus bedankt daarvoor!! LoveUall!

    Haha, ik heb al een personage voor je bedacht. Namelijk Berna (big ego), de vriendin van Niall.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jaa, je hebt gelijk haha. Maar dat is niet één van de optiess!! Dat personage staat al vast omdat jij gwn superdepuper bent, dus Niall vindt je vast wel leuk! <'3 haha. XD



    Jane Elisa Wakefield is een jonge vrouw met flair. Ze gaat graag met de mode mee, en houdt die dan ook op de voet in de gaten. Ze doet dit niet zonder reden, natuurlijk houdt iedereen wel van shoppen, maar Jane schrijft er blogs over, maakt er video's over, voor op haar eigen site.
          Ze doet vaak interviews met modeontwerpers en makeupartiesten over de laatste trends, ontwikkelingen, en nog veel meer. Het is dus duidelijk gesteld dat ze van ontdekkingen houdt, avontuur, nieuwe dingen, maar ergens houdt ze ook van het vertrouwde. Ze houdt van schrijven, en fotograferen. Zelf is ze ook niet erg lelijk. Met haar blonde haren en blauwe ogen is ze misschien wel een van de schone in Engeland met Nederlands bloed wat door haar aderen stroomt.
          Ze is voor een jonge vrouw vrij lang, 1. 77 lang. Lang en slank, met een bescheiden cup borsten, maar dat compenseert ze graag met een fijn gesneden gezichtje, én een goede persoonlijkheid. Jane lacht graag, vaak ook, ze lacht om haar eigen, droge humor, maar ook om die van haar vrienden.
          Maar lacht ze omdat ze het allemaal zo leuk vindt, en omdat ze positief in het leven staat, of om iets anders te verdoezelen? Jane vindt van wel, tenminste, dat is hoe haar gedachtengang ratelt en ratelt, en ze kan aan niets anders denken: ze vindt zichzelf nérgens goed genoeg voor. En hoe bang ze ook wel niet is om te falen, behaalt ze haar doel altijd.
          Jane is niet onzeker over zichzelf, de gedachtes die haar af en toe belemmeren zijn de gedachtes van een angst, namelijk faalangst. Bang om iets fout te doen, om alles en iedereen kwijt te raken, maar ook bang om niet aardig genoeg te zijn, om niet aardig te zijn gevonden.
          Gewoon omdat het kan doet ze heel veel voor anderen, dat is gewoon haar aard. Éen typisch kenmerk aan Jane? Ze is constant in strijd, met zichzelf. Zal ze vooruitgaan, naar het nieuwe? Naar ontdekkingen? Of blijft ze bij het oude vertrouwde?


    Achternaam (liefst een Engelse): Wakefield.
    Uiterlijk (graag met foto, maar niet verplicht) Zie foto.
    Innerlijk (Denk aan de manier waarop ze zich gedraagd, maar ook aan hoe haar gevoelens zijn en wat haar manier van denken is) Jane lacht graag, vaak ook, ze lacht om haar eigen, droge humor, maar ook om die van haar vrienden. de gedachtes die haar af en toe belemmeren zijn de gedachtes van een angst, namelijk faalangst. Bang om iets fout te doen, om alles en iedereen kwijt te raken, maar ook bang om niet aardig genoeg te zijn, om niet aardig te zijn gevonden.
          Gewoon omdat het kan doet ze heel veel voor anderen, dat is gewoon haar aard

    Haar interesses (al zijn deze minder belangrijk, toch graag even erbij zetten )Schrijven, interviews, fotograferen
    En ten slotte, waarom ik voor deze personage moet kiezen.Ik denk -met de nodige passie, maar ook zeker moed, dat Jane een geweldig karakter is om uit te werken. Jij kunt er namelijk voor zorgen wat Jane doet, en waar ze uiteindelijk voor kiest. Gaat ze het diepe in, of blijft ze bij de kant?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Oeh, personages verzinnen, muhahaha, leuk :)

    Holly West
    Holly is een heel precies en net meisje, ze geeft snel haar mening, en dit is niet altijd positief. Hierdoor komt ze snel terecht in een ruzie, ook met haar beste vriendin Valerie. Wel heeft ze een avontuurlijk gouden hartje.
    Ze heeft in haar leven al veel bereikt. Op school, met haar sport. (Iets van Polo, tennis, of zoiets dergelijks.) Het enige wat nog mist, is de liefde...

    Ik denk wel dat je misschien wat met zo'n personage kan? (pirate)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Mensen, ik ben bij hoofdstuk 4 aangekomen, waarin Jane en Mary-ann voor moeten komen... De tijd dringt! Kunnen jullie alsjeblieft nog iets meer ideeën geven? Dankjeee alvast! <'3

    Mensen julllie moeten helpen. Anders kan ze niet verder en kan ik niet verder lezen c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    - Deze rol hoef je niet te kiezen, ik stel der alleen voor. Ik stel der voor omdat ik zelf naar een beetje een ander persoon dan normaal smacht. Een meisje die denkt dat er meer is dan alleen de wereld en omdat deze Jane eens wat anders is. Veel suc6 met kiezen en hier is Jane zoals ik heb geschreven:

    Jane Moon, dat was de naam. Mevrouw Moon, of terwijl de vrouw van de maan. Jane Moon is een jonge vrouw die niet al te vaak in het middelpunt wil staan, het liefste gaat deze jonge vrouw gewoon de hele dag haar eigen gang en doet ze waar ze zin in heeft. Ze luisterde naar geen iemand, nee want Jane is een meisje wat eigenwijs door gaat, strondeigenwijs. Ze gelooft de raarste dingen, de dingen die misschien wel eens niet waar zijn. Vampieren, monsters en andere rare dingen. Haar grootste obsessie is de dromenvanger die ze dan ook altijd om haar nek heen heeft. Het allerliefste zit ze dagen in de bibliotheek om kennis op de doen over vreemde wezens en oude legendes. Haar gedachtes zijn niet makkelijk, alles loopt door elkaar en toch weet ze het netjes te houden maar als je iemand anders in haar hoofd zal laten kijken wist die gene niet wat zich overkwam, vampieren, wezens, weerwolven, krachten en nog veel meer. Haar gedachte zijn 1 grote knoop waar alleen zij uit komt. Wanneer ze naar antwoorden zoekt haalt ze die uit de vraag, antwoorden komen altijd bij de vraag weg, dat wijst haar naar het goede. Op sommige momenten vind ze het moeilijk, om haar gedachte te vertellen, hoe zij in elkaar steekt. Hoe ze zich voelt, alleen met haar eigen gedachten. Zo voelt ze zich, de enigste die hier over piekerde. De enigste die over rare dingen denkt die niet eens waar zijn. Jane is dan ook een meisje wat zich niet uitdrukt in woorden, maar in tekenen. Tekenen en schrijven kan ze als het beste, al sinds haar 6de houd ze een dagboek bij, ook al stond er alleen maar school verkeerd in gestelt, het was haar dagboek. Bij elke dag maakte ze een tekening en dat doet ze nog steeds, dit is hoe Jane in elkaar steek.

    Als je een brunette wil hebben


    Als je blonde wil hebben:


    Als je rode wil hebben:

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 20:20 ]


    I'm a fighter, let me go.