• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    Ik open weer mijn ogen en open één van de tassen, ik weet dat er daar ergens helemaal onderin in een geheim vakje een pakje lucifers waren. Ja, ik ben heel stom om dit te doen, maar met een vuurtje naast me branden, val ik sneller in slaap. Ik breek wat dunne takjes van bomen af, stapel ze op en steek ze aan met een lucifer. Ze branden al snel, ik hang mijn tassen op aan dikke, sterke takken in de boom en kijk naar het vuur.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sasha

    "Okay, goed gedaan," zegt Patje zacht.
    Op het moment dat ik hem weer aankijk, heb ik mijn besluit genomen. Ik doe net hetzelfde bij hem als bij Jace. Hij is langer onder hypnose geweest, maar het feit dat ik meer om hem geef dan om Jace, dat ik het bij hem meer wil, moet toch ergens voor tellen? Wie niet waagt, niet wint.
    "Weet je," begin ik zacht om hem af te leiden. Ik kijk hem diep in de ogen. "Ik vind dat jij het ook moet proberen, je de enige echte waarheid herinneren." Ik steek al mijn wilskracht in de woorden terwijl ik subtiel mijn hand weer tegen zijn borstkas leg. "Niemand kan jou vertellen hoe je geaard bent. Dat beslis je zelf." Ik blijf hem nog steeds aankijken, ondanks dat ik de leegte voel terug komen. Maar ik vecht er tegen, het moet werken. Patje moet een kans krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Oh jij hoeft niets te bewijzen, ik wéét al dat je ziek bent.' Het kleine klokje haal ik weer te voorschijn. 'Draai maar niet om de waarheid heen.' mijn stem word vanzelf zachter als ik opsta en om haar heen loop. 'Het is verwarrend, natuurlijk, maar de waarheid is dat ik je kan genezen.

    Jace Dream Duval
    'Is er iets?' Met tranen in mijn ogen kijk ik naar Rani, die naast mijn bed sta. ik tril nog helemaal. Rani, die ook dacht.. dacht..
    'Rani, he-het was niet waar,' snik ik, waarna ik nogmaals aan hte elastiek om mijn pols trek. Ow.
    'Het was allemaal een leugen, niet de waarheid, het was zo verwarrend...'

    Patrick Hathaway
    'Weet je,' begint Sasha zacht te vertellen. zijn ogen vinden de mijnen en hij laat mijn blik niet meer los.
    'Ik vind dat jij het ook moet proberen, je de enige echte waarheid herinneren. Niemand kan jou vertellen hoe je geaard bent. Dat beslis je zelf.' Ik krijg een ijskoud, bang gevoel in mijn maag.
    'Ik weet niet-' twijfel ik, maar de blik in Sasha's ogen stopt me. Ik kan niet ontkennen dat we een band hebben nu, een band... Die niet past bij de geloven waar ik me zo wanhopig aan vast lijk te houden. Rond me begint de slaapkamer te draaien.
    hier mag ik duidelijk niet aan denken, aar ik geef een heel klein, bijna onmerkbaar knikje. Want ik wist niet wat ik anders kon doen. Ik wist niet meer wie ik was, waar ik voor stond... Zou ik dat zelf kunnen beslissen?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Plotseling staat ze op en kruipt uit bed. Waarna ze op zoek gaat naar kleding, en die vervolgens gewoon in de kamer aantrekt. Dromerig kijk ik toe. 'Misschien moeten we ons pianomoment nog maar een keer overdoen ooit,' zeg ik hees. Als ze haar kleren aan heeft (spijtig genoeg) vraagt ze me of ik mee ga naar buiten. Snel haal ik nog even een borstel door mijn haren. Vanavond ga ik douchen, dat heb ik al een dag of twee niet gedaan.. Jegh. Dan pak ik haar hand en loop richting de buitendeur, een glimlach op mijn gezicht, een prachtig meisje aan mijn hand. Ik vroeg me af in hoeverre dat meisje míjn meisje was.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rani
    'Wat was niet waar?' vroeg ik bezorgd. Hij trok weer aan het elastiek, wat me best pijnlijk leek, maar dat was waarschijnlijk de bedoeling. Toen ik zag dat hij bijna huilde, ging ik naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen. 'Hé, gaat het wel?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Quinn is echt cute mahnnn :"D]

    Catherine

    'Misschien moeten we ons pianomoment nog maar een keer overdoen ooit,' zei hij met een hese stem, en ik lachte. ''Graag zelfs,'' zei ik toen.
    Na een tijdje liepen we buiten, hand in hand. ''Zullen we naar het bos gaan ofzo?'' vroeg ik aan hem, en ik keek even het kamp rond. Het was een mooie plek, alleen jammer van het kamp zelf.. De zon scheen fel en de vogeltjes floten, wat me vrolijk maakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jace Dream Duval
    'Wat was niet waar? Hé, gaat het wel?' Rani slaat haar arm om me heen terwijl geluidloze tranen over mijn wangen druppelen.
    'De genezeing. Ze... Cassia... He-Het was gedwongen.' Mijn stem breekt en kraakt een beetje. 'Ze hypnotiseerde me, liet me... Denken dat ze de waarheid sprak. Dat ik ziek was...' ik kijk haar emt betraande ogen aan.
    'Maar ik ben niet ziek, Rani. Nooit ziek geweest.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet zo ook eten… Geef me 30 tot 45 minuten, lol]

    Aislyn Paige Valentina
    “Oh jij hoeft niets te bewijzen, ik wéét al dat je ziek bent.” In mijn ooghoeken zie ik hoe ze een klein klokje tevoorschijn haalt, maar ik let hier niet op en kijk haar nog steeds in haar ogen aan. “Draai maar niet om de waarheid heen.” Haar stem wordt zachter en ik merk gelijk het toonverschil. Het klokje vertrouwde ik niet, en ik vertrouwde al helemaal niet wat ze nu probeert.
    “Het is verwarrend, natuurlijk, maar de waarheid is dat ik je kan genezen.” Ik leg mijn hand om het klokje heen, zodat mijn vingers het omklemmen en het klokje stil in mijn hand is, terwijl ik haar nog steeds aankijk. “Lieve, lieve Cassia, je kunt me niet genezen, want dat ben ik al. Ik ben al biseksueel toen ik geboren was, oké? Ik kwam daar alleen op een latere leeftijd achter, dat kan je niet genezen.”
    Ik liet het klokje nog steeds niet los, “En doe niet zo gemeen, liefje, ik dacht dat ik het mocht bewijzen… net zoals jij nu doet…”
    Ik buig me dichter naar haar toe en raak met mijn neus die van haar aan. “Wil je me geen kans geven?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Ik weet niet-" zegt Patje waarop hij even knikt.
    Bij Jace was het effect sneller. Ik hou wanhopig mijn ogen open en blijf hem aanstaren.
    "Je kan het," fluister ik hem aanmoedigend toe. Ik moet opletten met mijn woorden, ik wil hem niet dwingen zoals Cassia. "Je mag zijn wie je wil, jij beslist wat je voelt."
    Ik klamp me vast aan mijn bewustzijn, ik kan nu niet opgeven. Ik moet het nog even volhouden. Het zal werken, dat geloof ik. Voorzichtig grijp ik zijn t-shirt vast terwijl ik hem aankijk. Ik richt me nog steeds op zijn ogen. Ik moet wakker blijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    Zijn verhaal is verwarrend en het brengt meteen de twijfels terug, maar ik snap er niet genoeg van om van gedachte te veranderen. 'Hypnotiseren?' vroeg ik verbaasd. Ik durfde niet in te gaan op het gedeelte waarin hij zei dat hij niet ziek was, want ik was er, als ik heel eerlijk was, niet helemaal van overtuigd dat hij ongelijk had. Maar als het een ziekte was kon ik beter worden, en ik wilde gewoon naar huis.

    [Mijn reactie komt ietsje later, ik moet de afwasmachine even uitruimen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [-mijn topics-
    Waar zijn we? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    'Wil je me geen kans geven?' Nee- Nee dat wil ik zeker niet. Maar ik kan opnieuw geen kant op.
    'doe niet zo belachelijk,' snauw ik. Hypnose zit er dus neit in, als ik haar niet op het klokje kan laten concentreren...
    'en hoe vaak moet ik je nu nog vragen om afstand te houden?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [What Sasha really thinks: Dangit, would you turn gay already (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    "Doe niet zo belachelijk," snauwt ze, maar waar ik gelijk al een antwoord op weet, “Dat doe ik niet, lieve schat, ik vraag het alleen, het is heel simpel. De enige die nu belachelijk doet, ben jij.”
    Waarom geeft ze ons geen kans? Waarom geeft ze mij geen kans, en ziet ze niet in dat het geen ziekte is? “En hoe vaak moet ik je nu nog vragen om afstand te houden?”
    Ik reageer hier niet op en laat mijn vingers die van haar strelen en trek dan het klokje uit haar handen, terwijl ik haar nog steeds aankijk.
    “Als je dit klokje terug wilt, zal je eerst een goed gesprek met mij moeten houden, en luisteren naar wat ik zeg.” Als teken dat ik het meen, stop ik het klokje in mijn BH, als ze het terug zou willen, zou het daar moeten pakken. En dat zou ze toch niet doen, aangezien ze er heilig van overtuigt is dat ik een ziekte heb…

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Back.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.