• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Misschien moet je inderdaad maar zo doorgaan," antwoordt Mignon na een tijdje. Ze lijkt het moeilijk te hebben. Ik ga op mijn hurken voor haar zitten en leg voorzichtig mijn handen op haar bovenbenen.
    "Bel Dominique, liefje." Ze heeft vast haar mobiel bij zich gehouden. "En voel je niet schuldig om Jace, die dingen gebeuren. Lust is niet hetzelfde als liefde. Al heb ik geen idee wat liefde is want ik- ik moet mijn mond houden."
    Ik stop haar mijn pakje sigaretten weer in de handen, ik heb er immers nog genoeg onder de plank zitten. Ik sta op, aai even over Mignon's haren en trek dan het shirt aan. Vervolgens loop ik met mijn broek en boxershort de badkamer in en wissel mijn zwemshort ervoor in. Niet dat ik preuts ben maar ik denk niet dat het Mignon helpt als ik nu in mijn blote kont voor haar neus ga paraderen. Als ik weer in de zaal zelf kom, kijk ik even naar buiten, het is prachtig weer. Er verschijnt een kleine grijns op mijn lippen.
    "Heb je toevallig zonnebrandcrème mee?" vraag ik zacht aan Mignon.
    Zelf vind ik glimmende dingetjes ook aantrekkelijk, dus waarom zou dat bij Patje anders zijn?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eetze! Ik moet nog eten...
    @Escritura; Aislyn moet trouwens ook nog naar therapie, kan dat zo meteen al of is je personage volgeboekt? lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [eten, back in 15]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Bel Dominique, liefje. En voel je niet schuldig om Jace, die dingen gebeuren. Lust is niet hetzelfde als liefde. Al heb ik geen idee wat liefde is want ik- ik moet mijn mond houden."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Nee," zeg ik zachtjes. "Van mij hoeft het allemaal niet meer. Liefde, lust, het is over. Ik kan er niet meer van genieten."
    Dankbaar knik ik voor het pakje sigaretten. Wanneer hij terug de zaal inkomt heeft hij een kleine grijns op zijn gezicht.
    "Heb je toevallig zonnebrandcrème mee?"
    Ik tover een nep-glimlach op mijn gezicht.
    "Weet je aan wie je dat vraagt? Natuurlijk heb ik dat. Ik heb alles mee."
    Langzaam sta ik op. Even trek ik mijn wenkbrauw op als ik me voorstel wat hij ermee gaat insmeren.
    "Loop maar even mee," zeg ik zachtjes terwijl ik één van de gaten van mijn panty groter maak. Zo trek ik toch weer iets anders aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oh dafuq, een 10e topic? Kleine samenvatting? :'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [eten, back in 30 min]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Weet je aan wie je dat vraagt? Natuurlijk heb ik dat. Ik heb alles mee. Loop maar even mee."
    Ik knik en volg haar gehoorzaam. Velen zouden ons gek verklaren dat we zo goed met elkaar kunnen opschieten na wat er gebeurd is maar ik begrijp haar redenen en iemand die zo slim is kan ik niet haten. Ik vraag me af of ze niet beter ontsnapt was terwijl ze de kans had, ik zou het erg vinden mocht ze hier wegkwijnen. Heel even vraag ik me af of dit niet weer een plan is om me iets aan te doen, maar ik schud het van me af. Het lijkt me niet en als het wel zo is, dan draag ik er maar de gevolgen van. Jace moet ook geholpen worden. Ik moet dringend eens met Julian praten. Als we bij Mignon's slaapzaal zijn wacht ik geduldig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Talisman schreef:
    [Eetze! Ik moet nog eten...
    @Escritura; Aislyn moet trouwens ook nog naar therapie, kan dat zo meteen al of is je personage volgeboekt? lol]


    Nop, Cassia is op dit moment vrij, kom maar binnen vallen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En mijn geliefde Ziggo lag er weer eens uit, wat een verrassing


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Poging twee; wilt iemand me even vertellen wat er ongeveer is gebeurt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Poor dear. Ehm, Rooba, tot waar was je er nog?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rooba schreef:
    [Poging twee; wilt iemand me even vertellen wat er ongeveer is gebeurt?]


    Wacht. *sorry ._.* ik zal even een samenvatting maken

    Vanaf het begin van dit topic: Jace is gehypnotiseerd door Cassia en denkt nu dat hij hetero is
    Rani is overtuigt dat ze ziek is en beter moet worden
    Patrick en Sasha flirt a lot en gaan straks de bossen in smane /no really
    en Mignon is sad

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    De hele weg naar mijn zaal -die overigens niet heel lang is- bedenk ik manieren om Dominique te bellen. Maar alles wat ik bedenk laat ik ook weer vliegen. Het heeft geen zin. Alles is voor mij over. De liefde, de lust, het hoeft niet meer. In de slaapzaal wijs ik Sasha een bed aan terwijl ik letterlijk alles uit mijn tas op mijn bed gooi. Waar die verdomde zonnebrand is mag Joost weten. Uiteindelijk vind ik hem bij mijn bikini's en lingerie. Ik gooi hem naar Sasha toe en prop alles weer in mijn tas.
    "Have fun," zeg ik zacht en ik ga weer op het bed zitten.
    [En nu ga ik eten. Geef me anderhalf uur.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Ik vang de fles die Mignon me toegooit behendig. Reflexen, ik kan het niet helpen.
    "Have fun," zegt ze.
    Ik smeer een flinke laag op mijn armen, het stukje van mijn borstkas dat te zien valt, in mijn hals en op mijn gezicht. Tevreden kijk ik naar mijn glimmende huid. Ik loop naar Mignon en geef haar een kusje op de wang.
    "Dank je. Ik zie je later wel."
    Ik ga in mijn zaal nog snel even mijn Wayfarer halen, die ik vervolgens opzet. Dan slenter ik op mijn gemakje naar de rand van het bos, zoals afgesproken. Ik leun nonchalant tegen een boom en fluit een vrolijk deuntje terwijl ik wacht op Patje.

    [Smakelijk, dear ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Zodra ik alles heb en ik me ognekleed heb, loop ik naar de rand van het bos. ik ben maar half verbaasd als Sasha daar ook echt staat. Alleen draagt hij ditmaal jeans en een zonnebril enis hij ignesmeerd met zonnebrand, waardoor hij glimt. Oh.
    'Okay, het is een krote route door het bos van 3 kilometer. Het is de bedoeling dat ze morgen de twee vlaggen gaan zoeken. In een straal van 100 meter rond elke vlag staan pionnen, als hulp punten.'
    Ik geef hem één stapel van de pionnen aan, lichtjes afegeleid door het geglim van zijn huid waar ik helemaal niet aan hoor te denken en okay! Geneog hier van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.