• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik kijk geschokken naar Sasha die Jace tegen de muur aanduwt.
    "Genezen, zeg je? Bij wie volg je therapie?"
    IK schud mijn hoofd.
    "Sasha, ga mee," zeg ik zachtjes. "Laat hem. Als hij dit gedoe gelooft moet hij dat weten. Jij hoeft je er niet mee te bemoeien."
    Van hij mag hij Jace alles aandoen, het maakt mij niet uit maar niet met mij in de zelfde kamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Natuurlijk wel, als ze zich nou ook liet helpen, zoals jij hier doet...' Ik glimlach nogmaals bemoedigend en knik. 'Wat ik heel knap van je vind. Maar goed, jij begrijpt tenminsteal dat een meisje bij een jongen hoort te zijn!

    Jace Dream Duval
    'Genezen, zeg je? Bij wie volg je therapie?'
    Ik probeer hem nog van me af te duwen maar zit klem tussen de muur en Sasha, die niet van persoonlijke ruimte gehoord lijk te hebben.
    'Cassia en ja, genezen. Dat zullen jullie allemaal snel zijn, nou laat me los.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    [Me 2 with Danny.]

    [Danny en Aislyn meeten? Je kunt haar meeten in de cafetaria, lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danny

    Ik haal de oortjes uiteindelijk uit mijn oor en berg mijn I-pod op, dan klim ik het bed uit.
    Welcome to Camp; bored to dead!
    Langzaam loop ik naar de deur en ga richting het Cafetaria.
    Ik open de deur en zie iemand zitten. "Hi." Zeg ik en neem naast haar plaats.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rani
    'Bedankt,' glimlachte ik. Cassia was aardig, en nu zou ik vast snel genezen en dan ging ik terug naar huis. Het huilen was al lang gestopt en ik begon me steeds zelfverzekerder te voelen, omdat ik nu weer een doel had. Ik zou beter worden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Sasha, ga mee. Laat hem. Als hij dit gedoe gelooft moet hij dat weten. Jij hoeft je er niet mee te bemoeien," hoor ik Mignon achter me zeggen. Ondertussen voel ik Jace hopeloos tegenspartelen.
    Ik wil hem net loslaten wanneer hij weer zijn arrogante bek op zet.
    "Cassia en ja, genezen. Dat zullen jullie allemaal snel zijn, nou laat me los."
    Ik verstrak mijn greep nog een beetje en draai mijn hoofd naar Mignon.
    "Ik kom zo, ik moet even iets weten. Ik doe hem niks." Ik kijk weer naar Jace. Dat ik hem niks doe betekent niet dat het niet ongemakkelijk voor hem moet zijn dat ik zo dicht sta, als hij er dan toch zo hard van overtuigd is dat hij hetero is.
    "Hoe heeft ze je zo snel kunnen overtuigen? En waar is Julian? Weet je nog, dat we het gisteren over Julian hadden?"
    Gezien Jace nu net als Patje klinkt, en Patje er niet tegen kan als ik over herinneringen die met dit soort gevoelens te maken hebben begin, moet het antwoord dat Jace me gaat geven me iets wijzer maken. "Je weet wel, nadat we gekust hebben?" voeg ik er nog aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik kom zo, ik moet even iets weten. Ik doe hem niks."
    Ik knik zachtjes en draai me om. Zachtjes zucht ik en loop ik het gebouwtje uit. Buiten schijnt de zon. Ik begin weer te plukken aan de gaten van mijn panty. Jace heeft ons gewoon verraden, meer kan ik er niet van maken. Ik sla mijn ogen neer. Mij bekeren gaat ze niet lukken, nooit. Het maakt niet uit wat ze proberen. Via de muur laat ik me op de vloer van de veranda zakken. Met mijn vingers tik ik een ritme op de grond wachtend op Sasha en -eventueel- Jace.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    Ga maar lekker naar je zaal nu, je hebt al erg veel gedaan vandaag, liever. Morgen gaan we verder.'
    Ik ga weer achter mijn bureau zitten en glimlach, dat is weer iemand overtuigd. Het gaat goed zo.

    Jace Dream Duval
    Sasha's greep verstrakt een betje, waardoor ik nu al helemaal niet meer kan bewegen.
    'Hoe heeft ze je zo snel kunnen overtuigen? En waar is Julian? Weet je nog, dat we het gisteren over Julian hadden? Je weet wel, nadat we gekust hebben?'
    'Ze heeft me de waarheid verteld,' snauw ik hem toe. 'Draaiend... Het gaat je ook niets aan als je zelf niet wil genezen. Julian was ook al zo.' Ik moet niets meer van jognens weten, hou ik mezelf voor. ik ben hetero. Maar hoe meer er tegen me geschreeuwd word en hoe meer ik tegen gesproken word, hoe draaieriger ik me voel.
    'Je weet zelf ook dat het fout is, Sasha.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Danny is nu bij Aislyn hè]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Sorry, ik was 't ff vergeten ;$]

    Aislyn Paige Valentina
    ‘Hi,’ zeg ik als automatisch tegen de jongen die naast me komt zitten, maar ik zeg het op een afwezige en dromerige toon, alsof ik geen interesse in de persoon zelf heb. Dit is echter alleen omdat ik moe ben en vannacht geen oog dicht had gedaan, of juist wel en ik werd meerdere keren rusteloos wakker met zweet op mijn rug. ‘Sorry, ik ben moe,’ verontschuldigde ik me, alsof ik hem dat verschuldigd was. ‘Dit is niet echt een plek where I wanna be, ya know…’

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik mag haar wel even laten opkijken, hé? *te lui om twee posts lang weg te lopen*]
    Rani
    'Oké, tot morgen dan,' zei ik met een glimlachje. Rustig stond ik op en liep naar de deur, waar ik even bleef wachten, met mijn hand op de deurpost. 'Cassia?' vroeg ik. Ze keek op. 'Dank je wel.' En toen liep ik weg, naar mijn zaal, zoals ze gezegd had.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Ze heeft me de waarheid verteld. Draaiend... Het gaat je ook niets aan als je zelf niet wil genezen. Julian was ook al zo. Je weet zelf ook dat het fout is, Sasha."
    Van alles wat hij zegt heb ik maar één woord gehoord. Draaiend. Het is zo uit de context. Draaiend, wat in godsnaam bedoelt hij daarmee? Ik besluit zijn spelletje even mee te spelen. Ik laat hem los en strijk zijn t-shirt goed.
    "Het spijt me, Jace. Je hebt gelijk. Maar ik snap het niet, hoe bedoel je, draaiend?"
    Ik blijf wel dicht tegen hem aan staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Dit is niet echt een plek where I wanna be, ya know…" Zegt het meisje.
    Ik knikte begrijpelijk.
    "Ik weet hoe je je voelt." Mompel ik.
    "Ik ben trouwens Danny." Zeg ik met een gemaakt glimlachje.
    Echt ik verveel me dood. Is er niet iets te doen nu of zo?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aislyn
    Ik keek niet naar de jongen, maar ik voelde zijn blik op mij branden en ik zag in mijn ooghoeken dat hij knikte.
    Natuurlijk, begreep hij het, hij zit hier ook voor niets.
    "Ik ben trouwens Danny." Zei hij, maar zijn glimlach vertelde me dat er iets niet echt was.
    "Verveel jij je ook dood?" Merkte ik op, met een moeizame glimlach op mijn lippen en ik wreef even vermoeid in mijn ogen terwijl ik een gaap probeerde te onderdrukken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Dream Duval
    Ik duw meteen zijn handen weg en kijk hem raar aan. Draaiend?
    'Dat heb ik niet gezegt,' antwoord ik verward. Even heriner ik me iets, een draaiende cirkel en een klokje dat heen en weer zwaaid. Hij snapte in elk geval dat ik genezen was. Nu Julian nog. Julian.. die gister zo ongemakkelijk rond me was, die nu kwaad op me was.. Waar ik helemaal neits voor voel want ik ben hetero.
    even leun ik mijn hoofd tegen de muur zodat de kamer stil blijft staan. Draaiend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.