• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Laten we het hopen. Maar wat bedoel je met draai-techniek? Wat is dat dan?' vroeg ik met een frons. Het had hem duidelijk geholpen, maar ik werd nu wel nieuwsgierig. Misschien hielp het inderdaad wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Heel erg grappig," glimlacht Patrick. Ik grinnik even. Wat een droogstoppel, ik vraag me af wat hij doet om een beetje plezier te hebben? Maar één manier om erachter te ko-
    "Heb je de helft van je pionnen neergezet?"
    Ik tel snel even de kegels die ik nog in mijn hand heb en dan degene die ik op de grond gezet heb. Ik kijk glimlachend naar Patje en knik. Met één hand tegen een boom geleund sta ik hem een beetje aan te staren.
    "Verveelt het na een tijdje niet, zo serieus moeten zijn? Ik bedoel, leef een beetje. Wat is nou het spannendste dat je in hele leven al gedaan hebt?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    ik kijk haar even verward aan. Nu had ik wéér iets over draaien gezegt zonder het door te hebben.
    'Ik- Ik weet het niet. ik weet niet waar ik het over had.'

    Patrick Hathaway
    'Verveelt het na een tijdje niet, zo serieus moeten zijn? Ik bedoel, leef een beetje. Wat is nou het spannendste dat je in hele leven al gedaan hebt?'
    Ik leun tegen de boom waar ik net in klom, op een goede afstand van de jongen af. Waar kwam die vraag vandaan.
    'Dit is werk voor mij, ik moet wel serieus zijn,' antwoord ik langzaam. Hoewel ik me de laatste tijd er nu niet bepaalt aan hou. Meer weet ik niet te zeggen, gewoon om de stomme reden dat Sasha gelijk heeft. Vanaf... Vanaf mijn kamp was het studeren en werken. dat was alles. ik draai me om en begin weer te lopen.
    'Kom je?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Weet je het niet meer?' Dat was raar, zeg. 'Ik zei dat jij hier vast eerder weg was dan ik, toen zei jij dat ik ook vast snel naar huis kon, en dat ik anders aan Cassia naar die draaitechniek moest vragen, want die hielp goed bij jou.' Gek dat hij het zich niet kon herinneren, maar misschien kwam het straks wel weer terug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Dit is werk voor mij, ik moet wel serieus zijn," zegt hij traag.
    Ik trek en wenkbrauw op. Dat hij de therapie en activiteiten zelf serieus neemt begrijp ik. Maar de hele tijd? Volgens mij weet hij niet wat leuk is.
    "Kom je?" vraagt hij nadat hij van me weg wandelt.
    Met een glimlachje op mijn lippen vouw ik mijn armen over mijn borstkas en leun tegen de boom aan.
    "Mooi ontweken," antwoord ik.
    Ik zeg het niet luid, maar luid genoeg dat hij het zeker moet gehoord hebben. Mijn vraag, hij heeft er niet op geantwoord. Misschien moet ik hem nog eens aan onze deal herinneren. Tenslotte kan ik op elk moment besluiten iets voor hem te verzwijgen als hij er niet op reageert. Ik wil het echt weten, het spannendste dat hij ooit al gedaan heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Als de jongen niet antwoord, ratel ik daarna door.
    "Over therapie gesproken, eigenlijk moet ik nog 'ingewijd' worden of whatev. Dus het was heel fijn om je te ontmoeten, liefje, maar ik ga weer."
    Hopelijk zou hij het niet verkeerd opvatten, wat ook haast onmogelijk was met mijn sarcastische stem, maar het was nou nogal een automatische tic die ik had.
    Ik snelde de cafetaria uit en ging na waar ik ook alweer naartoe moest. Toen ik het gevonden had, rolde ik mijn ogen en hield ik me voor dat mijn moeder heel graag wilde dat ik veranderde. Ja, ik doe dit voor mijn moeder - en met dat gevoel liep ik het kantoor binnen. Een jonge vrouw met rood haar keek naar me op, en ik begroette haar met een onwennige glimlach.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Dream Duval
    'Ja.. Zeker raar..' Ik ga verward weer op het bed liggen en sluit mijn ogen even. 'volgens mij voel ik me niet zo goed ofzo.' Weet ik veel.

    Patrick Hathaway
    'Mooi ontweken.'
    Meteen sta ik weer stil. Ik wist dat dit geen goed idee was geweest. Ik moet vaker naar mezelf luisteren.
    'Er is niets om te vertellen, Sasha. Ik doe geen spannende dingen.' ik zou willen dat ik loog, maar nee. 'ik leef een normaal leven.' ik ben normaal en dat blijf ik ook, wat Sasha daar ook van mag denken. ik draai me maar weer naar de jongen, aangezien hij geen zin lijkt te hebben om al verder te lopen.

    Cassia Sterling
    'Aislyn, ga zitten,' glimlach ik als het meisje binnenloopt. Mijn laatste patient van vandaag, mooi.
    'ik ben Cassia Sterling, je therapiste vandaag, leuk je te ontmoeten. Stel jezelf eens even voor?'

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Escritura; ik ben naar Cassia gegaan 8D
    & ik moedig Patrick & Sasha aan, woohoo! -pervmind-]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    Wanneer ik mijn schaar terug stop in mijn toilettas valt mijn oog op mijn nagerschaartje. Het dingetje is vlijmscherp en ik heb me er al meerdere keren per ongeluk aan open gehaald. Even bijt ik op mijn lip en ik trek mijn panty uit. Halverwege mijn kuit dit een tatoo. Een niet zomaar een tatoo want ik heb er meerdere. Maar deze is de domste die ik ooit heb gezet. Met trillende handen pas ik het navelschaartje en voorzichtig haal ik het mesje over mijn tattoo. De letter -die samen Do vormen- worden doorstreept met een streep bloed. Het vreemde is dat het totaal geen pijn doet. Ik zet nu nog een streep. En nog een. Nog een. Nog een. Zoveel dat je de letters niet meer kan lezen. Dat zo overspoelt zijn door bloed. Het geeft me rust. De bloedende letters zijn mijn echte eindpunt. Mijn laatste lichamelijke verbintenis is nu vernietigd. Ondertussen zit het bloed verspreid over mijn kuit en voet maar het maakt me niets uit. Ik maak het schaartje schoon en stop het netjes terug in mijn toilettas waarna ik die opberg in mijn tas. Zuchtend laat ik me weer op bed vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Talisman schreef:
    [@Escritura; ik ben naar Cassia gegaan 8D
    & ik moedig Patrick & Sasha aan, woohoo! -pervmind-]


    You can call me Lizz, en ik zag het. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    De jonge vrouw glimlacht en ik kijk haar aandachtig aan. Rode haarlokken vielen over haar schouders en felle, blauwe ogen die me aankeken. ‘Aislyn, ga zitten,’ glimlacht ze en ik ga zitten, maar de weg daarnaartoe kijk ik haar nog steeds aan. ‘ik ben Cassia Sterling, je therapiste vandaag, leuk je te ontmoeten. Stel jezelf eens even voor?’
    Mijn zachtroze lippen krul ik omhoog en ik doe mijn been over mijn andere been. ‘Waarom zou ik dat doen, liefje, je kent me toch al? Jullie hebben waarschijnlijk al een dossier over mij,’ Ja, hier komt mijn andere kant weer omhoog. Damn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Er is niets om te vertellen, Sasha. Ik doe geen spannende dingen. Ik leef een normaal leven."
    Wanneer hij zich naar me omdraait stap ik traag op hem af.
    "Ja, maar zou je het niet willen? Een keer de klok stilzetten en doen waar je zelf zin hebt, zonder aan een ander te denken? Zonder bang te zijn voor wat anderen van jou denken? Gewoon je handen in de lucht gooien en cirkels draaien tot je niet meer kan? Tot je lachend op de grond valt en je zo verward bent dat je even niet meer weet waar je het hebt en de waarheid er niet meer toe doet?"
    Ik laat in mijn stem doorklinken hoe spannend zijn leven zou kunnen zijn, als hij zelf eens de touwtjes in handen neemt. Subtiel heb ik zoveel mogelijk van de woorden die Jace eerder vandaag gebruikte verstopt in wat ik net zei, in de hoop dat het een belletje doet rinkelen. Ik sta nu vlak voor Patje en leun naar hem toe.
    "Leef," fluister ik in zijn oor.
    Dan loop ik om hem heen en volg de richting die hij net uitging.
    "Kom je?" vraag ik na een tijdje op mijn beurt.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Everybody loves Shatrick :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik wil straks een keer Mignon meeten ;#]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rani
    'Moet ik iemand halen of zo?' vroeg ik bezorgd. Straks werd hij nog ziek en hij was juist net genezen, dan kon hij nog niet naar huis. Misschien was het wel iets ernstigs.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.