• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Met een klein plopje laat het beest los, waarna ik het terug het meer in smijt. ik knik met een glimlach naar de jongen.
    'Yup, je bent bevrijdt.' wat een eng beest was het ook, no way dat ik hier nogmaals in zou zwemmen. Sinds mijn eigen tijd hier heb ik dat sowieso nooit meer gedaan.

    Cassia Sterling
    'Je ouders weten waar ze het voer hebben, Rani. Ze snappen wat er aan de hand is, ze willen alleen hun kleine meisje terug. Maar eerst moet je er zelf ook in geloven, lieverd. Je moet weten dat je ziek bent, het accepteren. dan kunnen we met de genezing beginnen.' Met een meelevend glimlachje wacht ik op haar antwoord.

    Jace Dream Duval
    'Oh, geen probleem joh.' Ik wist waar ze het over had, de drugs. Ik haal mijn schouders op en loop terug de slaapzaal binnen. 'Ik en Julian voelde ons alleen een beetje high, het was niet heel erg of zo.' Ik ga weer zitten en kijk het meisje aan.
    'Maar vertel eens wat er allemaal aan de hand is waarom je gehuld heb dan? Ben je ook genezen of is het omdat je straf kreeg?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Zwijgend keek ik haar aan en bewoog niet, voor een stuk of tien lange seconden. Toen besloot ik dat ik haar aardig vond, hoewel ze me probeerde te 'genezen': ze dacht volgens mij echt dat ze ons hielp, en ze leek me niet gemeen. 'Ik ben niet ziek,' zei ik, mijn toon aardiger dan eerst. 'Ik ben alleen anders.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Oh, geen probleem joh. Ik en Julian voelde ons alleen een beetje high, het was niet heel erg of zo."
    Verbaast kijk ik hem aan. Eigenlijk had ik een enorme tirade verwacht of dat hij in ieder geval boos was.
    "Maar vertel eens wat er allemaal aan de hand is waarom je gehuld heb dan? Ben je ook genezen of is het omdat je straf kreeg?"
    Vragen kijk ik hem aan en ik friemel aan de gaten van mijn panty.
    "Genezen?" vraag ik wat feller. "Hebben ze je hetero gemaakt?"
    Ik schud ongelovig mijn hoofd.
    "Jace, dit ga je niet menen hè? Je hebt je laten ompraten."
    Zuchtend zak ik op het bed tegenover hem. Ze krijgen nog hun zin ook! Ik had Patrick gewoon meteen dood moeten drogeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Waar is iedereen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    'Maar wil je niet liever normaal zijn? zodat je ouders en jij weer een fijne familie zijn? zodat ze van hun lieve, gezonde en normale dochtertje kunnen houden?' vraag ik zachtjes en bezorgt. Ze word al niet boos, dat is een goed teken.

    Jace Dream Duval
    'Ga je me nu ook al een preek geven?' zucht ik. dit had ik al van Julian gehoort. 'Ik was altijd al hetero, maar ik ben nu eindelijk genezen. ik ben weer normaal en jullie zullen dat binnenkort ook zijn. Je hoeft niet zo jaloers te zijn.'
    Ik schud mijn hoofd en voel me weer een beetje duizelig en draaiend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik raakte in de war van haar. Ze was inderdaad aardig en dat maakte het moeilijker om afstandelijk te doen en haar woorden te negeren, maar wat nog erger was was dat ze precies de goede woorden zei. Nee, ik was goed zo, hielp ik mezelf herinneren. Niemand kon mij veranderen en dat hoefde ook niet. 'Nee.' Maar het klonk veel minder vastbesloten dan ik had gewild.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Yup, je bent bevrijdt," glimlacht Patrick.
    Hij is sowieso knap, maar als hij lacht wordt het plaatje nog mooier.
    Ik krab even in mijn haar en trek mijn knieën op, als Patrick mijn situatie opmerkt dan maakt hij zich meteen uit de voeten.
    "Je bent een held," zeg ik met een schuin lachje. Ik kijk over zijn schouder even naar het meer. Als ik daar terug in ga en er vol bloedzuigers uit kom die hij moet verwijderen, dan bespring ik hem.
    "Ik eh, ik denk dat ik maar niet zwem, zo meteen. Mijn oog, weetjewel," verzin ik flauwtjes. Zoals ik al zei, het is moeilijk denken als al je bloed naar je pik gestroomd is.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 14:36 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ga je me nu ook al een preek geven? Ik was altijd al hetero, maar ik ben nu eindelijk genezen. ik ben weer normaal en jullie zullen dat binnenkort ook zijn. Je hoeft niet zo jaloers te zijn."
    Met grote ogen kijk ik hem aan. Jaloers? Ik ben nooit jaloers, ik ben mezelf dat is iets anders. Ik schud mijn hoofd en laat het hierbij. Als hij dit wilt. Zachtjes zucht ik en kijk hem aan.
    "Dus je hebt weer tijd voor vrouwen?" grinnik ik.
    Ook wel leuk. Kan ik met hem over mooie vrouwen praten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danny

    Cassia had me dus gewoon genegeerd of zo.
    Ik zit alleen in zaal 2 op mijn bed verder de schrijven aan het verhaal waarmee ik ben begonnen.
    Het gaat over wolven, dat zijn altijd al mijn favoriete dieren geweest.
    Ik kauw op het achterkantje van mijn pen en denk na.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassia Sterling
    'Nee,' antwoord ze, maar ik hoor de verandering in haar stem al. Glimlachend schud ik mijn hoofd, waarna ik opsta en haar een knuffel geef.
    'ik weet dat het moeilijk is,' zeg ik meelevend. 'Maar je meot dit accepteren, lieverd. Dan kan ik helpen. laat me je helpen, dan zal je weer gelukkig zijn.'

    Patrick Hathaway
    'Dat is inderdaad een goed idee,' antwoord ik, terwijl ik de vijl terug in de EHBO trommel steek. die meot ik misschien maar permanent bij me gaan dragen als Sasha zo door gaat.
    'Hoe voelt je oog nu?' ga ik verder. Want ja, het was tenslotte wel mijn schuld dat hij nu in die situatie zat...

    Jace Dream Duval
    'Natuurlijk,' grijns ik zodra ze het eindelijk accepteerd. 'Net zoals jij alleen tijd zou moeten hebben voor mannen. Heb je eigenlijk iemand?' ik haar een hand door mijn haar en bedenk me dat ik nu eigenlijk moet zwemmen, maar ik zit hier veel te fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Aan het einde van de zomer ga ik uit huis,' zeg ik plotseling. Eigenlijk weet ik niet waarom ik dit vertel, maar ik doe het toch. Misschien verander ik wel gewoon van onderwerp - ook omdat die knuffel veel fijner voelt dan ik wil toegeven, tegenover haar niet en vooral tegenover mezelf niet. 'Ik mag bij Pippa blijven slapen en dan ga ik een eigen plek zoeken. Pippa is alleen thuis.' Pippa was altijd alleen thuis.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Natuurlijk. Net zoals jij alleen tijd zou moeten hebben voor mannen. Heb je eigenlijk iemand?"
    Ik slik even en kijk naar mijn hand waar mijn ring zat. De huid onder de ring is veel bleker dan de rest van mijn huid. De tranen branden weer achter mijn ogen.
    "Nee," zeg ik zachtjes en ik kijk hem aan. Hoe kan hij? Hoe kan hij zichzelf opgeven voor wat deze mensen 'normaal' noemen? Ik houd mijn gezicht vlak maar zou ik dat niet doen dan was de afkeer in mijn ogen te lezen. Ik kijk hem weer aan en schud mijn hoofd.
    "Niemand."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Dat is inderdaad een goed idee. Hoe voelt je oog nu?"
    Juist ja, mijn oog. Dat kan ik nu vast wel openen. Ik haal mijn hand weg en knipper even. Het prikt nog wat maar mijn hersenen voelen wat verdoofd aan. Fijn om Patje met beide ogen te kunnen zien.
    "Beter," zeg ik rustig. "Dank je."
    Ik onderdruk een lachje als ik een pluisje in zijn haar zie zitten. Dat ik aan het veranderen ben -dat ben ik, en ik kan het niet ontkennen- betekent niet dat ondeugende Sasha weg is. Ik trek mijn ogen wijdopen en kijk naar hem.
    "Zit stil," zeg ik zo ernstig mogelijk. "Niet bewegen."
    Ik breng mijn hand naar zijn haar en neem het pluisje tussen mijn twee vingers vast en trek het heel langzaam uit zijn haar. Lachend hou ik het voor zijn ogen.
    "Levensgevaarlijk, die dingen," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Bezorgt kijk ik het meisje aan, waarna ik mijn hoofd schud.
    'wil je neit leiver naar je ouders gaan? Ze kunnen je helpen emt je studies. Dan kan je een goede, leuke baan vinden die bij je past, wat je zelf ook leuk vind. Is dat niet slimmer - beter voor je toekomst en je geluk - dan zo snel het huis uit gaan omdat je niet normaal bent?

    Jace Dream Duval
    'Ook niemand hier op eht oog?' ga ik verder met een grijns. 'ik bedoel, gister en vanmorgen hing je best veel bij Sasha rond.' sahsa. ik denk even terug aan gister, toen hij me kuste, en ril. De kamer draaid weer even en ik schud mijn hoofd om het te verjagen. Gadver. Geen wonder dat het ook verkeerd voelde voor hem - het wás ook heel erg verkeerd.

    Patrick Hathaway
    'Levensgevaarlijk, die dingen,' grinnkt Sasha nadat hij een pluisje uit mijn haar verwijdert. Ik glimlach en schud mijn hoofd.
    'Je hebt gelijk, je hebt mijn leven ent gered denk ik.' Sasha is eigenlijk veel makkelijker om mee om te gaan nu, hoewel hij me op sommige momenten nog verwarde. Zelfs nu we op de steiger zaten, samen in de zon en alleen-
    ik schud mijn hoofd even en kijk richting het water. Is Sasha veranderd of ben ik dat aan het doen? Want dat mocht niet gebeuren. Dit waren de dingen die ik moest vermijden, dus waarom zat ik hier nog?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ook niemand hier op het oog? Ik bedoel, gister en vanmorgen hing je best veel bij Sasha rond."
    Ik proest het uit.
    "Sasha?" vraag ik lachend. "Nee, sorry, ik moet je teleurstellen. Sasha is niet mijn type. Hij is aardig maar, nee."
    Dat ik nog steeds de voorkeur aan vrouwen geef laat ik buiten dit gesprek. Dan zou ik toch alleen maar een preek krijgen.
    "Voorlopig heb ik nog niemand op het oog," lach ik. "Maar misschien kan jij daar verandering in brengen."
    Ondeugend kijk ik hem aan en schud dan mijn hoofd.
    "En heeft meneer al iemand van het vrouwelijk geslacht gevonden?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."