• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Mignon

Zijn hand verplaatst zich naar de achterkant van mijn nek. Ik heb de neiging om de kus te onderbreken maar iets houdt me tegen. Geniet er nog maar even van. Tergend langzaam open ik mijn mond en ik lik plagerig over zijn lippen. Kom dan maar op jongen. Laat maar eens zien hoe goed een hetero man kan zoenen. Mijn hand leg ik op zijn heup terwijl de ander nog steeds op zijn wang rusten.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    Sasha loopt van de steiger af, naar de slaapzaal, maar ik beweeg me niet. De hand die Sasha net nog gebruikte om zich aan omhoog te trekken trilt nu een beetje.
    'Nou, je hebt een date, Patje.' Had ik hem nu het verkeerde beeld van me gegeven? ik schud mijn hoofd snel en been richting de opslag ruimtes. Natuurlijk niet. Ik was zo niet en dat wist Sasha heel goed. Niet meer. ik ben normaal. En hij knipoogde ook niet, dat was gewoon omdat zijn og zeer doet, weet je nog? Want je smeet er een ijsblokje in.
    Met een zucht begin ik spullen te verzamelen. Twee vlaggen en verschillende pionnen. Waarom voelde ik me bijna teleargestelt? Was Sasha dit express aan het doen? Om me weer te laten veranderen? ik had al eerder het slechtste van hem gedacht, dus nu schud ik de gedachte van me af. Dat zou hij niet doen en ik kan niet weer zo worden. ik ben hetero en dat blijf ik.

Jace Dream Duval[/b
    De kus gaat tergend lanzgaam vooruit voor mijn gevoel, het begint al te vervelen. Toch ga ik verder en open ik mijn mond een beetje als haar tong over mijn lippen gaat. Mijn eigen tong streelt over die van haar en haar hand verplaatst zich naar mijn heup.

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:47 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[I forgive you because I have nothing to do when you stop writing.]

Rani
    En ik gaf toe, want ik wilde normaal zijn. Ik wilde dat mijn ouders van me hielden en trots op me waren, dat ze sorry zeiden voor dit kamp, en dat ik dan zou zeggen dat het niet uitmaakte, dat het goed was geweest... 'Oké,' zei ik, bijna onhoorbaar. Ik ging rechter op zitten en veegde de tranen van mijn gezicht. Ergens schreeuwde er een stemmetje dat dit fout was, maar toen ik het herhaalde klonk het zekerder. 'Oké.'

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:43 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Zitten Jace en Mignon in slaapzaal 3? Zal Sasha zich even komen bemoeien? :p]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cosette schreef:

This idea I like. Yes.

Cosette schreef:

[In drie inderdaad.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Cassia Sterling
    Bingo, gekraakt. ik glimlach en geef haar een steviger knuffel.
    'Goed gedaan,' zeg ik trots. 'Nu je het geaccepteert hebt zal alles beter worden. En je zal ook nog eens erg veel schattige jongens achter je aankrijgen.' Ik meot eht arme kind toch een beetje opvrolijken?

Mignon

Hij streelt met mijn tong de mijne. Ik kruip wat dichter tegen hem aan. Ik laat mijn tong het nieuwe gebied ontdekken. Ik blijf mijn voorkeur geven aan vrouwen. Die weten ten minste hoe ze moeten zoenen. Met de hand die op zijn wang ligt verplaats ik naar zijn nek. Rustig streel ik zijn nek. De behoefte om deze zoen af te breken groeit met elke beweging die ik maak.

Sasha

Ik ben net aan de deur van mijn slaapzaal als ik me nog even omdraai om nog een beeld van Patje op te vangen. Wat ik net deed was onschuldig, voor mijn doen dan. Ik draai me terug naar de deur en voel me opnieuw schuldig tegenover Jace, hem had ik er gisteren wel met opzet ingeluisd, al is er naar mijn mening niet echt iets gebeurd. Als ik het hem duidelijk uitleg, begrijpt hij het vast wel. Ik trek de deur terug dicht en loop naar zaal drie. Geruisloos open ik de deur, ik wil alleen even mijn hoofd binnen steken om hem naar buiten te halen. Dat blijkt geen waterdicht plan, want tot mijn verbazing zit hij met een meisje te zoenen, Mignon dan nog wel. Die heeft toch een vriendje? Niet dat ik moet oordelen, ik heb er waarschijnlijk bij heel wat mensen voor gezorgd dat ze hun partner bedrogen hebben. En ach, als het goed zit dan gebeuren zulke dingen niet. Ik doe de deur wat verder open en leun met gekruiste armen tegen de deurpost.
    "Pas op Jace, straks krijg je net zo'n reputatie als ik heb. Of is dat de bedoeling?" vraag ik met mijn blik op de twee.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rani
    Ik leunde lichtjes tegen haar aan en vond de knuffel stiekem echt heel fijn. Haar opmerking over leuke jongens liet me lachen, maar daarna werd ik weer wat serieuzer. 'En dan hebben mijn ouders geen hekel meer aan me, hé?' vroeg ik voor de zekerheid.

[Dudes, waarom geeft iedereen toe? D:]

Cosette schreef:
    [Dudes, waarom geeft iedereen toe? D:]

Iedereen? It's only 2 and Jace was hypnotised!

[Two are two too many (cat)]

[Because Rani misses her parents D:
    En ze is toch bi, dus ze kan ook best gelukkig worden met alleen jongens.]

Jace Dream Duval
    ik breek de kus als Sasha's stem door de zaal schalt. eindelijk, want zo speciaal vond ik het niet.
    'Misschien wel,' grijns ik naar de jongen achter me. Ook al zou mijn reputatie alleen bij meisjes zijn, gelukkig.
    'Is er een reden waarom je ons kwam onderbreken?

Cassia Sterling
    'Nee, dan zullen ze weer van je houden,' glimlach ik zachtjes. 'alles komt weer goed.' ik streep haar naar van een papiertje.