• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Heel even 5 minuten en dan ben ik terug.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Dat heb ik niet gezegd," antwoordt Jace. Zijn uitdrukking doet me aan gisteren denken. Hij is verward.
    "Dat heb je wel," zeg ik zacht. Ik kijk hem recht in de ogen aan, althans dat probeer ik, zijn ogen lijken weg te draaien. "Jace, je moet het me zeggen. Draaiend, hoe? M-misschien kan ze me ook op die manier h-helpen. Alleen begin ik er niet aan voor ik weet wat het is."
    Ik walg van mezelf op dit moment. Ik voel me een verrader. Ik ben niet ziek. Maar dit is de enige manier om er achter te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik zucht zachtjes. Binnen is het rustig geworden. Dit kan twee dingen betekenen of Sasha houdt zich rustig of ze hebben elkaar de hersens in geslagen. Het eerste lijkt me het meest logische maar het verontrust me wel. Ik houd op met tikken op de vloer en bekijk mijn ringen. Bijna om elke vinger zit er wel een behalve om mijn ringvinger. Die is leeg. Zuchtend kijk ik ernaar. Of het een goede keuze is weet ik niet. Het maakt me niet sterker maar ook niet zwakker. Met mijn vingers haal ik een niet bestaand pluisje van mijn witte shirtje. Tot mijn verbazing heb ik nog steeds geen honger. En dat terwijl ik al drie dagen lang amper heb gegeten. Dat zegt waarschijnlijk meer aan het eten hier dan aan mijn lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    Nogal aan de late kant begon ik toch maar mijn haar te doen. Niet al te uitgebreid, maar aangezien ik er nu uitzag als een geëlektrocuteerd schaap en ik ook nog eens paars was, leek het me toch wel handig om er even een borstel doorheen te halen. Daarna vlocht ik mijn muisbruine haar in een simpele vlecht, controleerde of mijn ogen rood waren van het huilen - wat tot mijn opluchting niet zo was - en besloot toen Julian maar eens op te zoeken. Waar zou die uithangen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    'Jace, je moet het me zeggen. Draaiend, hoe? M-misschien kan ze me ook op die manier h-helpen. Alleen begin ik er niet aan voor ik weet wat het is,'z egt Sasha. Verbaast kijk ik hem aan en dan knik ik langzaam.
    'Cirkels. En een klokje, zwaaiend.. verwarrend.. ik snapte het niet zo goed. Maar daarna vertelde Cassia me de waarheid. Toen wist ik dat ik genezen was...'
    Ik sluit mijn ogen even en kalmeer dan. Het waren bijwerkingen, daar had ze me voor gewaarschuwd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Verveel jij je ook dood?" Vraagt het meisje. Ze heeft haar naam nog niet genoemd..
    "Ja, en niet zo een beetje ook." Zeg ik dan.
    Ik zet mijn hand onder mijn hoofd.
    "Maar nou heb je nog niet gezegd wie jij bent." Zeg ik en lach eventjes. Dit keer gemeend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Cirkels. En een klokje, zwaaiend.. verwarrend.. ik snapte het niet zo goed. Maar daarna vertelde Cassia me de waarheid. Toen wist ik dat ik genezen was..."
    Ik herhaal de volgorde een aantal keer in mijn hoofd. Cirkels, een klokje, zwaaiend, verward, de waarheid. Ik stem hem even verward aan te kijken als hij er zelf uit ziet. Ik stap achterwaarts bij hem weg.
    "Ga even liggen, je ziet er moe uit."
    Zonder verder nog iets te zeggen ren ik de zaal uit, ik grijp Mignon buiten bij de hand en sleur haar achter me aan.
    "Kom op," zeg ik terwijl ik haar naar mijn zaal meeneem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    Sasha stormde meteen de kamer uit. Naar therapie? Waarschijnlijk. ik voelde me niet zo goed, dus viel ik weer op mijn bed neer. Wat is het vermoeiend om gezond te zijn. ik voel me nogal leeg eigenlijk. Ja, leeg. ik voel bar weinig. Alleen leeghuid en de duizeligheid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Geschrokken kijk ik op als Sasha mijn hand pakt en me mee sleurt.
    "Kom op."
    Vragend kijk ik hem aan maar ik volg hem wel naar zijn zaal. Voorzichtig ga ik op het bed zitten.
    "Wat is er?" vraag ik niet-begrijpend.
    "Wat is er met Jace gebeurt?"
    Het irriteerd me dat hij iets weet wat ik niet door heb. Daar ben ik te nieuwsgierig voor, ik moet en zal alles weten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Hoi,' begroet ik Mignon en Sasha, die plotseling in de zaal opduiken. Mignon zegt iets dat ik niet helemaal begrijp, maar ik doe geen moeite erachter te komen. 'Hebben jullie Julian gezien of zo?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn
    "Ja, en niet zo een beetje ook." Zegt hij, waarna hij zijn hand onder zijn hoofd doet. Dit keer kijk ik hem wel aan, met een meer opgewektere blik op mijn gezicht.
    "Maar nou heb je nog niet gezegd wie jij bent." Hij lacht eventjes, en ik merk gelijk dat dit al meer gemeend is dan net.
    "Aislyn, pleasure to meet you," Grinnik ik naar hem. "Moeten we hier serieus aan therapie doen?" Vraag ik ongelovig, terwijl de gedachte binnenstroomt aan wat die begeleider zei.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Ik ga naast Mignon op het bed zitten en draai me naar haar toe.
    "Wat is er? Wat is er met Jace gebeurt?"
    Ik frons en haal verward mijn schouders op. Goede vraag.
    "I-ik weet het niet. Hij zei dat Cassia hem draaiend geholpen had en toen ik om uitleg vroeg zei hij: Cirkels, een klokje, zwaaiend, dat hij verward was en het niet snapte, maar dat Cassia hem toen de waarheid vertelde en dat hij genas."
    Ik denk even na, als ik nou een ketting ofzo had, een zwaaiend klokje. Een zwaaiend klokje? EEN ZWAAIEND KLOKJE?! Met een begrijpende blik kijk ik Mignon aan om te weten of zij er sneller achter gekomen is dan ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Moeten we hier serieus aan therapie doen?" Vraagt het meisje dat blijkbaar Aislyn heet.
    "Ik denk het wel. Ik was er net weggelopen en toen werd ik in, hoe heet dat ook alweer? Nou in ieder geval, in zo een hok gestopt. Maar dat kwam ook meer en deels omdat ik een grote mond had tegen Cassia." Zeg ik.
    "Maar ik denk dat we er serieus heen moeten." Concludeer ik dan.
    Ik ril bij de gedachte van dat hok en kijk Aislyn aan.

    [Oke, mijn moeder heeft mijn laptop oplader afgepakt en hij is nogal snel leeg. Rotwijf!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "I-ik weet het niet. Hij zei dat Cassia hem draaiend geholpen had en toen ik om uitleg vroeg zei hij: Cirkels, een klokje, zwaaiend, dat hij verward was en het niet snapte, maar dat Cassia hem toen de waarheid vertelde en dat hij genas."
    Ik kijk hem fronsend aan. Zwaaiend, klokje, cirkels. Hypnose.
    "Ze gaan ons hypnotiseren," fluister ik zachtjes.
    IK had alles verwacht van dit kamp maar dit vind ik nou wel het toppunt van zwakheid. Boos sta ik op en loop ik naar het raam.
    "Godver!" schreeuw ik hard.
    Het bloed raast door mijn lichaam. Woede is het enige wat ik op dit moment voel. Ik ben kwaad en voel me verraden. Dat is een slechte samenwerking in mijn hoofd wat kan leiden tot een geweldig gevaarlijke reactie.
    "Godver, godver, godver. En ik moet nog naar zo'n therapie."
    Kwaad loop ik weer naar Sasha toe en ga op het bed zitten. Met mijn rug leun ik tegen de muur.
    "Heb je sigaretten?"
    Dat is het enige waar ik nu zin in heb. Een sigaret.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    Aangezien ik lichtelijk genegeerd werd, besloot ik zelf maar op zoek te gaan. Slaapzaal drie leek de meest logische plek om hem te zoeken, dus stond ik op en ging die kant op. Hij was er niet, Jace wel. 'Hé, alles goed?' vroeg ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.