• [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:40 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zeker wetendat het geen grap is? O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NEE NEE NEE!
    This must be a joke.

    Taylor Swift vind ik niet erg, maar Bieber? Bah, neen!


    comfort in c h a o s

    Maar kijk eens naar de datum, 31 maart. Aprilgrap?

    NHEEE! NIET JUSTIN BIEBER IN THE HUNGER GAMES ALSBLIEFT NIET!
    Wrm kan hij niet gwn lekker blijven singen? :(

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Neeeee! Nu vind ik The Hunger Games zo leuk en dan komt Justin Bieber het verpesten! Ik heb niks tegen Justin Bieber of zo, maar kan hij niet gewoon blijven zingen?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.



    Oeh, ik hoop dat het waar is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ludwig schreef:
    NEE NEE NEE!
    This must be a joke.


    Cool, neat, swell -Cry

    nee! Finnick moet ongelooflijk knap zijn. Maar er werd een paar dagen geleden ook gezegd dat Gary Ross niet meer verder zou gaan. Bleek ook nniet waar te zijn, dus wie weet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat mag echt niet waar zijn.
    Beiden zijn het echt belabberde acteurs en ze gaan echt zo de film verpesten D: De eerste vond ik nu zo goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is een grap, haha. Ze hadden ook al rond laten gaan dat Robert Pattinson de rol van Finnick Odair zou gaan spelen, bevestigd volgens Lionsgate. Was allemaal fake, yes. Nu nog hopen dat James Gaisford de rol krijgt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Is een grap, haha. Ze hadden ook al rond laten gaan dat Robert Pattinson de rol van Finnick Odair zou gaan spelen, bevestigd volgens Lionsgate. Was allemaal fake, yes. Nu nog hopen dat James Gaisford de rol krijgt.

    _O_


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind heel eerlijk dat niemand aan mijn verwachtingen gaat voldoen. Finnick is gewoon te perfect zoals hij beschreven wordt.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:51 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Everdeen schreef:
    Is een grap, haha. Ze hadden ook al rond laten gaan dat Robert Pattinson de rol van Finnick Odair zou gaan spelen, bevestigd volgens Lionsgate. Was allemaal fake, yes. Nu nog hopen dat James Gaisford de rol krijgt.

    Ik ga voor Grant Gustin. Maar dat daarboven is sws fake.


    To love is to destroy.

    Hahaha, no fucking way.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the