• Ik ben erg slecht in uitleg, maar ik zou zeggen: Kijk even.
    Ik weet dat de video lang is, maar het is het waard.
    Dit is de engelse uitleg:


    If you don’t feel like watching the video, here’s a little summary:

    Joseph Kony lives in Central Africa. What Joseph does is, he abducts African kids. He takes them and he keeps them. He makes the boys killers, usually they have to kill their families. When girls are abducted they are turned into sex slaves and are raped. There is no way out of his group: Lord’s Resistance Army, AKA the LRA. He has adbucted over 30,000 children and had made them child soldiers. he won’t stop what he is doing until he is caught, he found out that the US is now on a making to look for him making him harder to find. Right now, Kony is invisible because no one knows about him.. no one. Tell as many people about Kony as you can and make him visible and know. Donate money if you can. Make him visible. we need change, and we need difference. we need Kony to be famous so we can stop the harm of innocent children, this won’t hurt your blog.. just reblog it.


    Website voor meer informatie

    Share it - Tweet it - Blog it
    Kony2012

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 13:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hey, die ken ik!

    LRA is ook best makkelijk te onthouden, er zijn er niet veel die op grote schaal kinderen ontvoeren, verkrachten of soldaat maken in naam van God...


    quidquid excusatio prandium pro

    To lazy to watch.
    Ik heb het stukje wél gelezen, maar word er erg veel mee bereikt als ik er gewoon van weet? :c Ik weet het niet, maar het is wel goed dat er nu iets aan gedaan word, het klinkt echt vreselijk.


    Your make-up is terrible

    Echt erg..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie dit echt overal, maar volgens mij is er niet veel aan als je er gewoon naar kijkt. Zolang je er niks voor doet, zal er toch niks veranderen.

    Assassin schreef:
    To lazy to watch.
    Ik heb het stukje wél gelezen, maar word er erg veel mee bereikt als ik er gewoon van weet? :c Ik weet het niet, maar het is wel goed dat er nu iets aan gedaan word, het klinkt echt vreselijk.


    Als je had gekeken, dan had je eht begrepen. :Y) In April wordt er met de hele organisatie een ancht doorgewerkt om zoveel mogelijk steden te bedekken met posters/stickers, etc.
    Op Tumblr is er ook een actie die nacht.

    Het is de bedoeling het zo bekent mogelijk te maken, zodat de mensen die er de macht over hebben OOK iets aan doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    States schreef:
    Ik zie dit echt overal, maar volgens mij is er niet veel aan als je er gewoon naar kijkt. Zolang je er niks voor doet, zal er toch niks veranderen.


    I point you to my post above.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gothel schreef:
    (...)

    Als je had gekeken, dan had je eht begrepen. :Y) In April wordt er met de hele organisatie een ancht doorgewerkt om zoveel mogelijk steden te bedekken met posters/stickers, etc.
    Op Tumblr is er ook een actie die nacht.

    Het is de bedoeling het zo bekent mogelijk te maken, zodat de mensen die er de macht over hebben OOK iets aan doen.


    Ja, als dit bij belangrijke mensen aankomt, zal het wel helpen, hoop ik. En ik hoop ook echt dat er iets mee bereikt word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, als dit bij belangrijke mensen aankomt, zal het wel helpen, hoop ik. En ik hoop ook echt dat er iets mee bereikt word.


    Vandaar de 20-12: 20 beroemdheden en 12 belangrijke politekers die hier macht voer hebben zijn uitgekozen en daar worden ook enorm veel brieven/tweets, etc naar gestuurt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gothel schreef:
    (...)

    Als je had gekeken, dan had je eht begrepen. :Y) In April wordt er met de hele organisatie een ancht doorgewerkt om zoveel mogelijk steden te bedekken met posters/stickers, etc.
    Op Tumblr is er ook een actie die nacht.

    Het is de bedoeling het zo bekent mogelijk te maken, zodat de mensen die er de macht over hebben OOK iets aan doen.

    Wat gaat Tumblr doen? Bloggen erover?
    Nu kijk als ze denken dat dat resultaat zal brengen, hoop ik dat het hen lukt.

    States schreef:
    (...)
    Wat gaat Tumblr doen? Bloggen erover?
    Nu kijk als ze denken dat dat resultaat zal brengen, hoop ik dat het hen lukt.


    Spammen, inderdaad. :W Het lijkt misschien niet veel, maar alle beetjes helpen. Ook hebben erg veel mensen posters opgehangn, je kunt een speciale kit aanvragen... Het doel is om die man onder de aandacht te brengen, dit gebeurt al jaren en erg weinig mensen weten/wisten er van. Awereness brings results.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gothel schreef:
    (...)

    Spammen, inderdaad. :W Het lijkt misschien niet veel, maar alle beetjes helpen. Ook hebben erg veel mensen posters opgehangn, je kunt een speciale kit aanvragen... Het doel is om die man onder de aandacht te brengen, dit gebeurt al jaren en erg weinig mensen weten/wisten er van. Awereness brings results.

    Invisible Children bestaat inderdaad al jaren en bijna niemand weet waar het echt om gaat.
    Ahja eigenlijk is de mensen bewust maken van zoiets ook al zeer belangrijk. We zien wel wat er van komt.

    States schreef:
    (...)
    Invisible Children bestaat inderdaad al jaren en bijna niemand weet waar het echt om gaat.
    Ahja eigenlijk is de mensen bewust maken van zoiets ook al zeer belangrijk. We zien wel wat er van komt.


    Ja, dat is eht punt van deze actie. Ik weet dat het al jaren bestaat, maar zoals ik zei, erg weinig mensen weten er van. Hopelijk helpt het inderdaad. :Y) Ik heb ook geld gestoort en krijg binnenkort die actie kit binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja ik zag deze video vanochtend & ik vond hem echt zo inspirerend. Ik heb de link toen gelijk getweet & op facebook gezet. Ik heb wat mensen gedwongen (:Y)) om de video af te kijken & om hem te delen. Het gaat erom dat mensen nieuwschierig raken, dan kijken ze video van zelf wel af. Ik hoop echt dat er wat wordt gedaan om deze man te stoppen.

    Ik kan het niet zien, want mijn mobiel weigert youtube filmpjes op Q af te spelen, alleen ik vind dat de mensen hier een béétje pessimistisch reageren... Alle beetjes helpen toch? Dus al is het maar één euro, het komt er wel. Èn het helpt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat voor actie is er op tumblr dan in de nacht?


    Levensgenieter.