• Ik zou echt hééél erg graag deze ketting willen hebben maar ik vind hem nergens, nouja wel op van die Chinese sites, en die vind ik niet betrouwbaar genoeg...

    Veel mensen zeggen de Claire's maar daar hebben ze ze sinds kort ook niet meer, weet er iemand een winken of (betrouwbare) site?

    Ik dacht dat iemand had gezegd dat je ze in de Claires kon vinden?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik dacht dat iemand had gezegd dat je ze in de Claires kon vinden?

    Ze zegt net zelf dat ze blijkbaar bij de Claires die kettingen niet meer verkopen x'D

    In ieder geval; ik heb geen flauw idee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb hem via ebay.nl gekocht voor niet zo heel duur en had hem binnen een dag of 3 binnen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uhm, zoek verder dan je neus lang is en kijk op sites waar je het niet verwacht. En marktplaats kan ook wel helpen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    voor maar 12,50

    Gewoon bij Marktplaats One Direction ingetypt en het was de eerste hit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga um nu meteen kopen via ebay ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    inderdaad! die zoek ik ook echt al heel lang.. me wants!

    Ik keek vandaag bij de Claire's, nou noppes! Alleen een heel lelijke die echt pijn deed aan je ogen met in grote letters I <3 1D. En dat hartje was rood. Ieuw, dan vind ik die jij wilt beter. Vast uitverkocht of uit de collectie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Ik keek vandaag bij de Claire's, nou noppes! Alleen een heel lelijke die echt pijn deed aan je ogen met in grote letters I <3 1D. En dat hartje was rood. Ieuw, dan vind ik die jij wilt beter. Vast uitverkocht of uit de collectie.

    Ik keek vandaag in precies dezelfde Claire's en daar zag ik precies dezelfde ketting.. Een kind wilde um zelfs nog kopen ook!0.0


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik dacht dat er maar een gelimiteerd aantal van die waren. De meeste kans om er zo één te vinden zal Ebay zijn en misschien andere gelijkaardige sites.


    Tears are words the heart can't say.

    Ivashkov schreef:
    Ik dacht dat er maar een gelimiteerd aantal van die waren. De meeste kans om er zo één te vinden zal Ebay zijn en misschien andere gelijkaardige sites.


    Oh, marktplaats kan je ze ook halen^^


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Whiehoee ik weet waar je ze kunt kopen!

    Etsy.com (: Gewoon "Directioner infinity neckacle" ofzo intypen, en je krijgt meteen heel veel resultaten! Dit is btw echt een hele leuke site voor als je 1D(of andere arstieten)-merchandise wil! Gewoon "One Direction", "Directioner", "Justin Bieber" of "Belieber" e.d. intypen, en je zult heel blij worden ;D

    Een paar Directioner kettingen, die ik binnen 3 seconden ofzo allemaal heb gevonden door "Directioner" in te typen:
    -#1
    -#2
    -#3
    -#4
    -#5
    -#6

    Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! (:

    x

    Oja en btw, de Claire's NL heeft ze nooit gehad, alleen die in Engeland (;

    Ivashkov schreef:
    Ik dacht dat er maar een gelimiteerd aantal van die waren. De meeste kans om er zo één te vinden zal Ebay zijn en misschien andere gelijkaardige sites.


    •*• Lululu •*•

    Claires. Daar heb ik er pas nog een gezien.


    26 - 02 - '16