• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Waarom? Omdat ik vraag wat er is? Oké, dat is dus het disfunstionele aan mij en Luca, en de reden dat hij me probeerde te vermoorden. Ik irriteer hem altijd mateloos." Leg ik uit met een brede grijns op mijn gezicht. Toch stiekem benieuwd wenk ik Damon en loop naar de keuken om de nieuwe te ontmoeten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    "Dat weet ik schat, daarom vertel ik het" Ik grijns breed en wiebel met mijn wenkbrouwen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    'Ik heb ooit met een flirter gehad, dus de defenitie is niet helemaal juist.' zeg ik betweterig. Ik lach kort en schamper.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damon Blake
    "Hahahaha, ik plaagde je maar." Toen wenkte ze me naar de keuken en ik liep met haar mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    "Wat is volgens jou dan een flirter? Dit is hoe ikk ben hoe andere flirters zijn kan me niks schelen" zeg ik onverschillig

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:03 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Nou bedankt, schat,' grinnik ik. 'en echt, trek je maar niks aan van Luca, hij doet de hele dag al raar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cirinde
    'Dan niet.' zeg ik onverschillig terug.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    Het gesprek gaat over flirten.
    "Wie is dit?" Vraag ik nieuwsgierig terwijl ik de jongen aankijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirinde
    'De flirter Layne.' zeg ik opgewekt

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik kijk op. Weer een prachtmeid. Die vriend van me had geliijk er wonen hier mooie meiden "Layne" antwoord ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damon Blake
    Ik lachte om Cirinde's opmerking. "Hahaha, past hij vast goed bij Luca."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cirinde
    'Perfect, alleen ik mag Luca niet.' zeg ik kortaf.
    Ik grinnik. Dit is best wel grappig, waarom weet ik niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns breed naar de jongen.
    "Chèlle." Stel ik mezelf voor en steek mijn hand uit. Dit kan nog wel eens interessant worden zoals ik al zie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Ik ben Damon, maar ik ga nu weer. Dit is me veel te druk." Ik glimlachte naar allemaal en keek wat langer naar Chèlle. Toen liep ik naar mijn kamer en ging in mijn bed liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Het meisje grijnst naar me en ik grijns verleiderlijk terug. "Aangenaam" Ik pak haar hand en schud het.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]