• Sinds ik met mijn ouders, zusje en tweelingbroer Jake in Rome ben geweest, heb ik bijna geen topics meer gepost. Die hele vakantie in Rome is zo erg uit de hand gelopen, ik wou het graag delen. Dus als je niet tegen drama kunt moet je maar rond gaan hangen in andere topics, want dan zit je hier verkeerd.

    De eerste dag begon aardig goed. We zaten in een super luxe hotel met zwembad, grote eethallen, veel grote bomen, luxe buitenterras, etc. Ik zat samen met Jake in een kamer en achteraf was ik daar maar al te blij mee. Alhoewel de eerste avond het drama met hem begon, maar oke. Jake had natuurlijk een zakkie coke mee en als ik het waagde te vertellen aan onze ouders had ik een probleem. Ik geloofde geen zeik van dat bedreigen en trok mijn neus op, maar ik hoefde hem ook niet te verraden, vond ik. Dus zo ging Jake gezellig elke avond zijn cocaïne opsnuiven voor mijn neus, alsof ik jaloers moest worden ofzo. Ik kwaad maar ja, ik kan hem toch niks maken. De volgende ochtend - tweede dag dus - kom ik de badkamer binnen omdat die douche maar aan bleef staan, ligt daar een bewusteloze gast. Drie maal raden? Die coke-snuiver Jake natuurlijk. Ik schrik me rot en sleep hem onder die douche vandaan, net op dat moment komt natuurlijk mijn moeder binnen en zij meteen kwaad doen. Ik roepen dat het niet aan mij ligt. Dan wordt Jake wakker, mijn moeder loopt weg, Jake kwaad, ik kwaad. Krijgen wij ruzie, natuurlijk want anders kon ook niet. Zo ging het ongeveer de rest van de dagen en Jake maar meer en meer coke slurpen alsof zijn leven er vanaf hing. Toen op een avond, we waren ongeveer een week verder denk ik, zaten we met ons allen beneden in zo'n eethal. Jake zat daar zo lekker met zo'n brede grijns voor zich uit te staren. En mijn vader ineens, zo uit het niets, geeft Jake een rotklap tegen zijn kop aan terwijl hij overeind schiet. Jake schrikt zich wild en schiet ook overeind, schreeuwt dan nog even lekker brutaal van: 'Waar sloeg dat verdomme op?' Daar ging Jake's mooie heldere koppie want mijn vader timmerde het wel bont en blauw. Mijn moeder dook er zowat bovenop maar kreeg mijn vader niet van Jake af. Dus mijn moeder maar gillen, mijn zusje janken. Ik schreeuw vloekend en al dat mijn vader op moet houden en dat het aan hém ligt dat Jake drugs gebruikt. Ik flipte serieus. Toch overtrefde mijn vader alles weer toen dat mooie blauwe tapijtje die hij van Jake's gezicht gebouwd had niet genoeg was voor hem. En godverdomme, ik moest keihard janken want wat kon ik nou doen? Jake ook maar janken want hij durfde niks terug te doen, al zou hij het prima kunnen. Het ergste is nog dat er sowieso drie volwassen mannen toe stonden te kijken en uiteindelijk maar de politie belden, toen Jake al als een half dooie erbij was gaan liggen op dat lekkere matrasje genaamd kleed, want dat konden ze wel regelen he. Voor mij was de hele vakantie naar de kloten natuurlijk, want Jake mogt dankzij mijn vader naar het ziekenhuis. Maar omdat Jake volgens mijn vader degene was die begon (!) moesten we maar terug naar Amerika. En joh, toen we eenmaal terug waren en Jake weer op die magere pootjes kon staan - nadat hij nog even een overdosis drugs nam he - flipte mijn vader weer. Jake ook kwaad. Mijn moeder al vast gillen dat ze op moesten houden, mijn zusje janken want dat arme kind moet ook alles maar nemen zoals het is. Ik schreeuwen en janken tegelijkertijd. En dan gebeurd het ergste natuurlijk, Jake die mijn vader compleet in elkaar mept. Ja, zijn wraak had hij genomen, maar de volgende rechtzaak was wat minder. Zo moest Jake naar een kliniek en kreeg mijn vader een speciale behandeling. En waar sta ik nu? Alleen, zonder tweelingbroer die me gezelschap houdt op school of thuis. Gelukkig heb ik Kane en mijn zusje nog, maar mijn ouders wil ik de komende tijd niets van weten, of dat nou mogelijk is of niet.

    Dat was in grote lijnen het verslag. Misschien snap je dat ik toen even geen zin had in Quizlet, want ik mis Jake vet erg. Gelukkig gaat alles al een stuk beter met hem en mag hij binnen een maand of twee weer naar huis, als alles zo blijft gaan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Veel sterke.
    Hopelijk komt Jake snel terug.


    Food.

    IlvaYork schreef:
    Veel sterke.
    Hopelijk komt Jake snel terug.


    Thanks.
    Over twee maanden, hopen we.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:35 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Wow, dat is heftig. Heel veel sterkte ermee, ik hoop voor je dat alles zo snel mogelijk weer normaal gaat worden, zegmaar. (flower)

    Ecstasy schreef:
    Wow, dat is heftig. Heel veel sterkte ermee, ik hoop voor je dat alles zo snel mogelijk weer normaal gaat worden, zegmaar. (flower)


    Zeker heftig.
    Thanks.
    Het lukt wel, denk ik.
    Als Jake nou maar terug komt en in die tijd blijf ik wel zo veel mogelijk bij zijn pleegouders.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mag ik wat vragen? Waarom ben je weer aan de gang ik stalk je nu niet,Maar jij bent darth niet en jake bestaat ook niet. ^^


    Je mpp moeder swaa

    woh heftig !!
    Heb met open mond zitten lezen !
    leef met je mee

    sterkte (flower)


    Bieberfeverrr <33333!

    Holy crap.. Je hebt heel wat meegemaakt in wat, twee weken?
    Sterkte ermee en ik hoop voor je dat het snel allemaal weer goed komt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    StereoZebra schreef:
    Mag ik wat vragen? Waarom ben je weer aan de gang ik stalk je nu niet,Maar jij bent darth niet en jake bestaat ook niet. ^^



    hÖ?


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    sterkte! (flower)


    Even a white rose has a black shadow.

    Sterkte! & ook aan je zusje.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wow, hefig. Sterkte <3