• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik voel het zee water over mijn benen stromen. Dat is ook waar ik wakker van word. Verdwaast kijk ik rond en zie alleen maar mensen in paniek. Ik ruik brand maar zie hier op het strand geen brand. Alleen brokstukken. Een paar meter verderop zie ik een klein jongetje huilen. Ik loop naar hem toe. "hee ben jij alleen?" vraag ik zacht. Hij knikt. "Kom dan gaan we zoeken wie er bij jou hoort"

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:32 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Riley Winchester

    Ik knipper met mijn ogen tegen het felle zonlicht. Ik beweeg mijn handen een beetje en voel zand, warm,fijn zand onder mijn vingers. Als ik mijn ogen open zie ik een blauwe lucht. Plotseling dringt alles tot me door, wat er gebeurd is, de stank, de herrie. Ik schiet overeind en voel een stekende pijn in mijn zij, waarna ik me weer op het warme zand laat zakken. Ik kom weer langzaam overeind, de pijn word al minder, en ik kijk verbaasd om me heen.


    Your make-up is terrible

    Tyler

    Ik wordt kreunend wakker, wat is er gebeurd? Ik weet alleen dat mijn schouder vreselijk pijn doet nu. Ik kijk rond, en waar is mijn broertje? Dan zie ik hem bij een vrouw, en ik loop naar haar toe. 'Dus je hebt mijn broertje gevonden' glimlach ik, en til Noah op. 'Ik ben Tyler' stel ik mezelf voor.


    El Diablo.

    Steven Brown
    Ik word wakker met een pijnlijk gevoel in mijn benen. Het openen van mijn ogen leert me dat ik niet in de omgeving ben, die ik had verwacht. Het licht is te fel en de geluiden kloppen niet. Geschreeuw en geraas dringt mijn oren binnen. Het zand dat ik onder mijn vingers voel, verbaast me ook. Maar hetgeen waar ik het meest van schrik, is de hoeveelheid bloed overal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dianne Tia Emerson
    Ik lag op mijn rug. Ik bewoog even met mijn hand. Ik voelde iets, maar kon niet meteen zeggen wat het was. Het voelde aan als zand. Zand? Ik merkte meteen dat, dat niet klopte. Ik bewoog even met mijn benen en voeten. Waarom voelde ik zo stijf aan? Ik voelde even iets koud bij mijn voeten. het was ook nat. Ik zat toch niet op een strand? Langzaam opende ik mijn ogen. Een felle zon scheen recht in mijn ogen. Ik deed mijn hoofd omhoog en zag dat ik op een strand zat. Fijn. Ik ging recht opzitten. Hoe kwam ik hier?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cristela "Chris" Martinez
    "dus je hebt mijn broertje gevonden" de jongen glimlacht en tilt het jongetje op. "Ik heb tyler" Ik glimlach als ik de uiterst knappe verschijning zie. "Cristela" zeg ik met mijn duidelijke spaanse accent. "Hij lag daar verderop bij de zee..Ik dacht ik neem hem mee voor hij verdrinkt"

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sharona

    Ik word wakker, en kijk wat rond. Waar ben ik? Het is een eiland, dat zie ik wel. Om me heen liggen wat mensen, en anderen zijn al wakker. Ik loop naar een vrouw en jongen met een jongetje op zijn arm. 'Hey, weten jullie wat er is gebeurd?' vraag ik.


    El Diablo.

    Lucas Jhonson

    Ik word wakker en in mijn arm een vlinke pijnscheut, Wat is er gebeurt? En waar ben ik? ik voel het zand door mijn vingers glijden en probeer om met één hand mezelf omhoog te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Oke, dankje. Wist niet wat ik moest doen als hem wat overkwam' glimlach ik. Dan komt er een meisje aangelopen. 'Geen idee' beantwoord ik haar vraag.


    El Diablo.

    Dianne Tia Emerson
    Ik voelde een lichte hoofdpijn. Ik merkte ook dat mijn hoofd niet zo helder was. Ik voelde met mijn linker hand aan mijn voorhoofd. Ik voelde iets warms. Ik keek naar mijn vingers en ze waren rood. Toen merkte ik op dat ook mijn linker arm rood was. Ik zag dat er een flinke snee zat. Hij was niet diep gelukkig. Ik wilde opstaan, maar viel weer in het zand. Fijn ik was te draaierig .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [even een vraagje: is het vliegtuig waarmee we gecrasht zijn ook op het strand, zodat we dat kunnen gebruiken?]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cristela "Chris" Martinez
    Ik glimlach terug naar de jongen. "Ik weet het niet" antwoord ik tegen het meisje dat aan kwam lopen. "Waar kom je vandaan?" vraag ik aan Tyler. "Je afkomst bedoel ik, sorry dat ik het vraag"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [gedeeltes]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    Langzaam sta ik op en kijk in het rond. Vlakbij me probeert een meisje met een snee in haar hand op te staan, maar valt meteen weer in het zand. Ik loop naar haar toe.
    'Alles goed met je? Kan ik je helpen?'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the