• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Iets waar je misschien achter komt als je me beter kent." Bitch ik naar hem. Oh ja, Chèlle, we hebben een nieuw slachtoffer.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirinde
    'Het is allemaal erg interessant al die dingen over Luca, maar er is ook veel drukte door gekomen.' ik denk terug aan Solomon, dat was echt een ramp.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "oeh, pittig" Ik grijns breed. "Misschien, klinkt interesant"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Je doet niet vervelend. Je doet gewoon een beetje...raar,' zeg ik, 'toen we bij de supermarkt waren was je nog wel vrolijk en op weg naar huis ook maar toen je Layne zag was je ineens boem! Chagrijnig.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hij irriteerde me." zeg ik eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Layne probeert met me te flirten en ik ga er op in.
    "Ik ben ook gewoon heel interessant." Laten we weer eens een vies spelletje spelen, dat heb ik al lang niet meer gedaan. Ik ga op het aanrecht zitten, met mijn ellebogen op mijn knieën waardoor ik inkijk krijg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik kijk Luca vragend aan. 'Hoezo dat? Hij heeft toch niks verkeerds gedaan? Ik vind hem juist wel aardig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja, maar jij bent een meisje." mompel ik. Oh, ik hoop zo dat ik niet zo ben als hem.


    Your make-up is terrible

    Cirinde
    Ik kijk Chelle grijnsend aan. 'Mag ik meedoen?' probeer ik te seinen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik merk dat mijn ogen naar haar inkijk gaan. Ik kijk weer naar haar gezicht. Ik weet wat ze van plan is en glimlach. "Dus..hoe is het hier?? in dit huis bedoel ik"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Wat maakt dat nou weer uit?' vraag ik. 'Je kan toch wel gewoon zeggen waarom je je ergerde?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach en knik naar Cirinde, het stille meisje wat Solomon gered heeft.
    "Het is tot nu toe heel erg, interessant. Ik ben er zelf pas drie dagen." Vertel ik en ga nog iets uitdagender zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Gewoon, de manier waar op hij deed, ook tegen jou, zo onrespectvol. Dat je daar op ingaat zeg."


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Drie dagen pas? Dat is vrij kort" zeg ik. "En jij?" Ik kijk Cirinde even aan. "dus ben niet de enige verse hier?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    Ik ga naast Chelle zitten, ongeveer hetzelfde, zodat ik hetzelfde effect heb. 'Ze is aardig hoor.' grijns ik. 'Ik een dag of vijf.' zeg ik.

    [ze lijkt stil, maar... xD]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:27 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel