• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    [haha waarom? je was je flesje vergete?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [goeie en dan blijf ik wel gewoon beneden]
    Cirinde
    Opeens merkte ik dat ik iets niet had. 'Shit mn flesje.' mompelde ik. Ik rende weer naar beneden. 'Hoi, bloed vergeten.' zei ik en liep naar mn flesje. Ik bleef wel gewoon hier. 'Waar wacht je op?' vroeg ik terwijl ik keek of de kurk wel goed op de fles zat.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Waar wacht ik op?" Ik kijk haar niet begrijpend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    'Je ziet er uit alsof je de hele tijd wilt of denkt dat er iemand binnenkomt.' zeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Ik weet niet, nog niemand ontmoet" reageer ik onverschillig.

    [Nikki niemand reageert meer op mijn rolllentopicc :(]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Komt nog wel rustig maar. =3]


    Your make-up is terrible

    [maybe.. miss vinde ze wel nie leuk?? :O kom we gaan dwinge xD hahaha grapje]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [welke? waar gaat t over?]

    Cirinde
    Ik keek nep-beledigd. 'Je kent mij toch?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [mijnes hij heet lost moet je maar ff kijken, heb vooral manne nodig haha]

    Layne Nicolas
    "ik ken je van naam maar ken ik je echt?" Weer kwam de speelse glimlach over mijn lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    Ik glimlach en loop flirterig op hem af. 'Jij weet zoveel niet van mij. Je wilt niet weten hoeveel jij niet van mij weet.' fluister ik zachtjes en flirterig. ik raak even de onderkant van zijn kin aan en trek met mijn mondhoek. Dan neem ik, het is echt een verleiding, een slok bloed en lik mijn lippen af.

    [al gereserveerd. Sorry moest effe dit stukje schrijven. vind het grappig als ze zo irritant doet xd]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    Ik denk even na over het idee. 'Gatver, bloedmuffins. Ughh,' zeg ik verafschuwend. Als we weer bij het huis zijn vis ik de sleutels uit mijn jaszak en maak ik de deur open. 'Home sweet home,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja, lijkt me niet zo lekker. Muffins... Nee." Ik trek een vies hoofd en loop naar binnen.


    Your make-up is terrible

    [ik reageer zo, moet even opruimen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Ik glimlach als ze mijn kin even aanraakt en besluit mysterieus te zwijgen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [da´s knap, mysterieus zwijgen]
    Cirindë
    'En ken ik jou?' vraag ik. Dat was een interessante vraag, not dus.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel