• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "dat hoeft geen obstakel te zijn" Ik knipoog. "Flirten is maar flirten. Flirten kan geen kwaad..daarnaast zoek ik niks vasts...niks voor mij. Meids kunnen me niet aan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    'ik ben pittiger dan je denkt, maar als je me niet wilt, je weet niet wat je mist' zei ik arrogant.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Oeh heb ik een snaar geraakt schat?" Ik grijns speels. "Maar voor zover ik me kan herinneren heb ik niks gezegt over wel of niet willen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    'Nee, ik ben geen gitaar.' ik stak mijn tong naar hem uit. 'Je wil niks vasts zei je, dus eigenlijk ja.'

    [ik moet eten bye bye]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "Wat is het probleem van niks vasts? het is problemen mijdend, Daarnaast Dan heb ik nog steeds niet gezegt dat ik je NIET wil mop." Ik grijns breed. dit is zo leuk!

    [eetsmakelijk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    Ik zie dat hij het leuk vind, ik heb er ook wel lol in. 'Heb IK dan iets gezegd over dat IK jou wel wil?' grijns ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Hm, ik heb werkelijk geen idee." zeg ik. "Maar ik denk het eerlijk gezegd niet." Samen met Cassie loop ik terug naar het huis.

    [Ben ik weer.]


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "ik heb daar ook niks over gezegd geloof ik" Ik vind het heerlijk dat dit meisje zo hapt. Ik hoop dat alle meisjes zo zijn, dan ga ik een erg leuke tijd tegemoed in dit huis

    [wb]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 19:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde
    'Zei ik dat dan?' Dit is echt een eeuwige discussie over of we het nou zeiden, maar ik vind het wel grappig. Ik neem nog een slok bloed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik rol met mijn ogen. Dit gaat een eeuwigheid duren en dan gaat de lol er snel vanaf. "Geloof het niet.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    'Hèhè...' zucht ik en rek me uit. Weer neem ik een slok bloed. Ik doe alsof ik niet in Layne geïnteresseerd ben en kijk naar het plafond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Nog steeds tegen het aanrecht geleunt zet ik mijn voet over de andere en kijk naar de deur. Ik ben nieuwschierig naar de andere bewoners. Er zal zo toch wel iemand komen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    Ik verveel me en sta op. Ik loop langs Layne. 'Als je me zoekt, dat zal wel niet maar áls, dan ben ik op mijn kamer. Dag, schat.' Dat laatste zeg ik half sarcastisch, half geïrriteerd.
    Ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten. Daar haal ik het zwarte boek tevoorschijn en sla hem open waar ik was gebleven. Ik kniel neer bij het donkere gordijn dat dicht is en lees mompelend voor wat er in de volgende alinea staat. Ik sluit mijn ogen en sta dan weer op. Een ritueel dat ik over heb gehouden van mijn oom. Bidden tot wie dan ook. Ik berg het boek weer op en ga op mijn bed liggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    "dag lekkerding" Ik kijk haar na. Oef ze heeft wel een lekker kontje zeg!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [mwaha ik ben dom xD ik zorg voor mezelf dat ik niets kan postenn, ik ben alleen en om nu al weer naar beneden te gaan is echt vaag, is ze net boven gaat ze weer naar beneden :P dus nu kan ik een tijdje niks posten :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel