• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Hoezo ik ging er op in?' vraag ik lichtelijk verontwaardigd. 'Ik ging helemaal nergens op in. En jij kan er anders ook wat van hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dank je, jij bent ook aardig hoor, Cirinde, was het, toch?" Ik glimlach gemeend naar haar.
    "Dus we zijn alle drie nieuw. Alleen ik kende hier al iemand." Zeg ik zacht en begin met mijn haar te spelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    "okee okee" zeg ik knikkend. De meisjes waren duidelijk iets aan het uitlokken op de manier hoe ze zaten maar ik laat mezelf nog niet kennen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Meer dan je denkt." zeg ik. "Hoezo kan ik er ook wat van?" vraag ik, lichtelijk beledigd.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hoe ging ik er op in dan?' zucht ik. 'En gewoon, jij hebt ook zo ongeveer met iedereen in dit huis geflirt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cirinde
    'En nu?' vraag ik op een uitdagende toon.
    'laat je ons zo gewoon zitten?' ik moet lachen in mezelf, dit spelletje speelde ik vaker.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dus, wat brengt jou hier?" Vraag ik hees aan Layne.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Gewoon." zeg ik. "Maar... Ik ben toch niet zo... onrespectvol?" vraag ik, nu vertwijfeld.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Studie, sport" Ik kijk ze aan. "Ik heb gehoort dat de vrouwen hier wel mooi waren...Tot nu toe geef ik ze wel gelijk.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    Ik denk even na en schud mijn hoofd. 'Nee dat ook niet echt...Maar je flirt wel erg veel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik zachtjes.
    "Je hebt alleen Celeste nog niet ontmoet. Maar daar mis je niets aan." Ik denk terug aan gisteren, toen we ongelofelijke ruzie hadden, kreng.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, maar dat zit gewoon ingebouwt." Ik grinnik eventjes. "Maar ik leer het al af, vind ik."


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Niet?" Ik grijns breed. "hoezo niet dan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Ja, dat was heel erg goed te merken op de trap,' grinnik ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Celeste en ik hebben nogal ruzie. Ze noemt me een slet." Ik trek een pruillipje en zet grote ogen op.


    We'll still love each other, forever and always. <3