• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [He fucks his Patje every day (cat)]

    Yup:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cosette schreef:
    [Haha, misschien moet ik er een dagboek van maken. Dag 1: trying to fuck Patje. Dag 2: still trying to fuck Patje.]


    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    'En opschieten!' snauw ik ze toe, waardoor mijn stem het terrein over schald. ik moet mijn frustratie ergens in kwijt, de chaos in mijn gedachten zien te ordenene. ik dus vier van de kinderen het witte gebouw in en kies één van de andere kamertjes. Het kantoor waar ik met Sasha zat vermijd ik nu even, voor de herinneringen.
    'Ga zitten.' Het was geen vraag, meer een opdracht. Zelfs bleef ik staan.
    'Jullie hadden allemaal vanochtend therapie, jullie zijn niet komen opdagen. Dus, laten we maar eens beginnen, niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marethyu schreef:
    [Guys, we still need two people for group therapy.]

    [Just go with 2, what does it matter? ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Wanneer Alexis haar armen om mijn hals slaat, ga ik boven haar hangen. Dat lijkt me net iets makkelijker. Uitdagend lik ik met mijn tong over haar lippen. Ik voel me dan altijd net de grote boze wolf die bij de biggetjes aan komt kloppen om open te doen. Ik blaas Alexis hier hoe dan ook wel van haar sokken. Ondertussen druk ik mijn lichaam tegen dat van haar aan. Nu ik er over nadenk, vind ik Alexis eigenlijk best wel knap. Dat ze ook nog eens lekker meewerkt is een leuke verandering.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Seriously! DIt is toch een pyama!? Hoe kan je dit kleding voor in het dagelijks leven noemen? Ö ps. Dont mind my weirdass face. Ik lijk net down, maar ik had geen zin om een goede fot te maken :3

    ]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:22 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    (...)
    [Just go with 2, what does it matter? ;p]


    [Secretly, he's into gangbangs.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)

    [Secretly, he's into gangbangs.]

    Hot (wbw)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cosette schreef:
    (...)

    [Secretly, he's into gangbangs.]

    [XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cosette schreef:
    (...)

    [Secretly, he's into gangbangs.]


    Patrick started out as a normal leader of the camp.

    Then Sasha happened.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 16:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry moest plotseling weg. Wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexis

    Ik grijns als hij boven me komt hangen. Dan voel ik zijn tong over mijn lippen, en open ik mijn mond. Ik druk mijn lichaam nog iets dichter tegen hem, en grijns.


    El Diablo.

    [Sasha happens.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry moest plotseling weg. Wat heb ik gemist?]


    Patrick sleurde met 4 mensen naar de therapy kamer, als je wilt kun je één van je mensjes daarbij zetten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Zwijgend leun ik tegen de muur, sla mijn armen over elkaar en wacht rustig af. Mocht hij op excuses voor de gemiste therapie wachten - spijtig. Krijgt hij niet. Ik laat me vallen en kruis mijn benen onder me, waarna ik mijn armen op mijn benen leg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.