• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    (...)
    [Finally, someone notices! :')]

    [Ik ben oplettend (wbw)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Forget OP, I promote Sasha!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Okay, jullie vier," hoor ik ineens een bekende stem roepen. Patrick. Ugh. "Naar het therapie gebouw. Nu." Oké, die is ook niet erg vrolijk. Ik besluit maar te gehoorzamen, voor hij op het idee komt om me in de isoleercel te smijten. Ik loop richting het therapiegebouw en wacht daar voor de deur op de andere drie en Patrick.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik gooi Rani ook bij die vier, mkay? *bored*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rani
    Als Patrick naar me wijst rol ik met mijn ogen. Even overweeg ik hem gewoon te negeren, maar ik heb geen zin in straf momenteel, dus sta ik maar gewoon op en loop achter hem aan. Julian is een van de anderen, dus dat is wel positief. Ik heb hem maar een paar keer gesproken, maar hij is aardig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alexis

    "Beter dan Patrick, die is volgens mij een beetje roestig," grinnikt hij. Ik lach. 'Hij blijft leuk.' grijns ik. Als ik even laat zien dat ik hier alleen met jongens zoen mag ik vast eerder weg. Dat is het plan.


    El Diablo.

    [*waits for Catherine to come back and tries pyamas on, eigenlijk zijn het gewoon kleren die ik van mijn achterbuurmeisje kreeg, maar meer dan de helft is babyroze + ik ben emo en draag voornamelijk zwart en blauw.. Duuuussss.. pyama's n.n]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik wacht nog steeds op de Sasha story XD ]


    El Diablo.

    Sasha

    "Hij blijft leuk," grijnst Alexis.
    "Ik ben ook leuk," antwoord ik met een pruillip.
    Ik snoer haar verder de mond door haar te kussen. Mijn vingertoppen laat ik zachtjes op en neer over haar zij gaan. Ik ben niet van plan over Patje te praten terwijl ik neuk. Tenzij ik met Patje zelf neuk natuurlijk, maar dat zit er voorlopig nog niet in. Ach nouja, zoals mijn oma altijd zei: geduld is een schone zaak. Dat snap ik trouwens niet zo goed. Het is een mooie zaak, hoe kan geduld nou schoon zijn? Je kunt het niet boenen of vegen. Maar ik dwaal af. Neuken dus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha, misschien moet ik er een dagboek van maken. Dag 1: trying to fuck Patje. Dag 2: still trying to fuck Patje.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wacht, ik meost mijn moeder even helpen *gaat post maken*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Haha, misschien moet ik er een dagboek van maken. Dag 1: trying to fuck Patje. Dag 2: still trying to fuck Patje.]

    Dag 3: fucking Patje.
    Dag 4: still fucking Patje.
    Sasha gaat lang door_O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    "Ik ben ook leuk," antwoord hij met een pruillip. 'Natuurlijk' zeg ik nog, voor hij me kust. Grijnzend kus ik terug, en leg nu beide handen in zijn nek.


    El Diablo.

    [He fucks his Patje every day (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Guys, we still need two people for group therapy.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.