• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maya
    "Hm.." zeg ik.
    Ik mag Mignon wel, voor nu dan. Ik opende mijn tas en kwam een verkreukeld papiertje tegen, ik herkende het uit duizenden en stopte hem gelijk terug in mijn tas, die ik gelijk daarna dicht ris.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Catherine

Een beetje onzeker liep ik rond. Ik voelde me altijd al ongemakkelijk bij mensen die ik niet kende, maar bij deze moest ik het nog wel een tijdje uithouden.. Wat als ze me niet mochten?
    Terwijl ik in gedachten verzonken was, liep ik een beetje rond. Waarom doen mijn ouders dit? Ze zijn niet de beste ouders die je je kunt wensen, maar dit slaat echt alles.. Op een gegeven moment botste ik tegen iemand aan, waardoor ik op de grond viel. Snel krabbelde ik overeind. ''Eh- sorry'' zei ik, ietwat beschaamd.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Annabelle codnis
    'Sasha ripley,' zegt de jongen en steekt zijn hand uit. 'Annabelle Codnis' antwoordt ik en neem zijn hand aan. 'Ik heb geen flauw idee waar ik naartoe moet.' Op dat moment botst iemand tegen me op. 'Ehm sorry' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk het meisje aan en antwoord. 'Maakt niet uit.'

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 15:58 ]

Now life has killed the dream I dreamed

Julian Dan Forli
    Mijn tas ook? Langzaam trek ik hem van bed af en overhandig hem aan Patrick, met veel tegenzin. Ik heb niets te verbergen, maar ik vind het gewoon niet prettig als mensen mijn persoonlijke dingen doorzoeken. In de tas zitten gewoon wat simpele spulletjes, maar ook dingen waarvan ik weet dat hij er niet blij mee zal zijn. Een foto-album bijvoorbeeld. Met foto's van mij, mijn familie, mijn vrienden, maar ook mijn ex-vriendje. En aangezien dat hier verboden is, ben ik bang dat hij het afpakt.
    Verder heb ik een tekenschriftje en een klein kistje met een ketting met een uit hout gesneden surfplankje eraan; daar moet hij ook vanaf blijven.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Mignon Deferière
    Ik knik en sta op.
    "Ga je mee naar buiten. Dit hok benauwt me."
    Zonder op antwoord te wachten loop ik naar buiten. De sfeer daar is niet veel beter. De lucht is vochtig en het slaat op mijn keel. Mijn ademhaling wordt wat korter en ik kijk om me heen. Normaal zou ik al meteen een ontsnappingspoging hebben gedaan maar iets zegt me dat het hier niet zo'n goed idee is. Zuchtend loop ik een rondje over het terrein, opgesloten in mijn eigen gedachtes.

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 15:59 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Alexis

ik heb vanaf hier een goed uitzicht op het kamp, en zie al een aantal mensen. Ik steek rustig een sigaret op, en steek dan een van mijn aansteker terug in mijn kontzak. Ik blaas de rook uit, en kijk of er ergens begeleiders zijn.

El Diablo.

Maya
    Ik liep achter Mignon aan.
    "Zullen we naar de bossen gaan?" vroeg ik glimlachend.
    Dit kamp word niet zo erg als verwacht, zo lang je maar weet hoe je het moet overleven en weet hoe je weg moet komen. In de bossen zouden de begeleiders vast niet zijn, dus dat zou ook het perfecte moment zijn om wat vrienden te bellen of sms'en.

Patrick Hathaway
    Snel kijk ik door de tas. Simpele, saaie dingen. Het kistje is eht eerste dat mijn aandacht trekt. Geïntereseerd doe ik het open, waarna ik een zucht slaak. ik haal de ketting uit het kisjte.
    'Julian,' begin ik met een vriendelijke glimlach. 'Je weet toch dat sieraden voor meisjes zijn?' hoofdschuddend steek ik het in een plastic tas. ook zijn artestiek talent moet er aan geloven, het schriftje is ook niet nodig. Hier zal hij leren om een echte man te zijn.
    'En wat is dit?' vraag ik, een fotoboek in mijn handen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Me: Haha, you just wait Maya. ._.]

Catherine

'Maakt niet uit.' antwoordde het meisje, en ik glimlachte flauwjtes. ''Ik ben Catherine'' zei ik. ''En jij?'' voegde ik er nog aan toe, en keek even rond. Onopvallend voelde ik aan mijn broekzak, om zeker te weten dat ik mijn sigaretten nog bij me had. Ik had geen flauw idee of je die hier mocht, maar ik vermoedde van niet.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Escritura schreef:
    [Me: Haha, you just wait Maya. ._.]

[Me: O.O *Slowly hides under her blanket*]

[ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:04 ]

[Wil iemand naar Alexis? Ze zit nu wat verveeld op het dak xd ]

El Diablo.

Mignon Deferière

"Zullen we naar de bossen gaan?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Bossen zijn prima," grinnik ik.
    Met een grijns op mijn gezicht neem ik het voortouw en loop richting de bossen. Dat mijn ouders me hier heen stuurde schokte me. Ze zeiden dat ze al mijn keuzes zouden accepteren maar dit blijkbaar niet. Misschien was de manier waarop de erachter kwamen ook niet echt goed gepland.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Sasha

"Annabelle Codnis." Ik knijp zachtjes in haar hand en schud deze voorzichtig. "Ik heb geen flauw idee waar ik naartoe moet."
    Net wanneer ik wil antwoorden botst er iemand tegen Annabelle op. Ze excuseert zich nogal verlegen. Geïntrigeerd kijk ik haar aan. Stille waters, diepe gronden. Ze stelt zichzelf voor aan Annabelle, maar lijkt mij niet op te merken. Hierdoor is mijn aandacht nog meer gewekt. Ik laat mijn hand traag uit die van Annabelle glijden en strek hem uit naar Catherine.
    "Sasha," zeg ik zacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Guys, dit gaat echt snel O_o]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.