• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Zaal 3 leek op het eerste gezicht leeg. maar niets was minder waar. Één van de andere jongens lag al op één van de stapelbedden, muziekdopjes in zijn oren. Biddend dat ik neit opgemerkt werd sloop ik de kamer in en koos ik het ondersta bed van het stapelbed achter de deur. mijn koffer gleed ik onder het bed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Het is voor jou Maya, aangenaam kennis te maken Pat," zei ik en zuchtte.
    En jullie gaan mij nooit veranderen, voegde ik eraan toe in mijn gedachten.
    Ik zou niet mezelf opgeven, ik moest alleen doen alsof ik dat deed, meer niet.
    Misschien zou dat niet zo moeilijk zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière

    "Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière?"
    Ik negeer zijn opmerking en kijk hem boos aan.
    "Zaal vier, veel plezier."
    "Zal wel lukken."
    Het sarcasme in mijn stem is luid hoorbaar en zuchtend sleep ik mijn tas mee naar 'mijn' slaapzaal. Er is nog helemaal niet, tot mijn grote opluchting. Ik zoek een redelijk goed uitziend bed uit en gooi mijn tas erop. Uit een zakje haal ik mijn medicijnen, zoals ik ze noem. Kleine pilletjes die voor iets meer plezier zorgen. Ik stop het zakjes met de XTC onder het randje van mijn slipje en laat mijn jurkje er netjes overheen vallen. Misschien kan ik dan nog wat plezier beleven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Maya, volg Bijou maar naar zaal 4,' vertel ik haar terwijl ik een streep door haar naam zet. Ik geef haar een glimlach en wijs naar de zaal. Misschien moest ik maar alvast koffers gaan controleren. Zodra ik zeker was dat er niemand meer was die me nodig had, liep ik naar de dichtsbijzijnde zaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Welke zaal is dat?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maya
    Ik rende snel naar zaal 4 en stopte mijn Sidekick en Treo(gewoon voor de zekerheid) in mijn beha en trok mijn top recht. Ik koos een bed uit en keek toen naar het meisje dat volgens Pat(Waarom noem ik hem toch zo?) Bijou heet, maar zichzelf voorstelde als Mignon.
    "Mignon, right?" vroeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Merwin schreef:
    Welke zaal is dat?


    (cat) Uh, één of drie. Kies maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Let's do 3. Dan kan ik verder *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière

    "Mignon, right?"
    Met een betrapt gezicht draai ik me om.
    "Mignon inderdaad," zeg ik met een klein lachje.
    "Makkelijker is niet mogelijk."
    Ik laat mijn ogen over het meisje glijden. Ze is zeker niet mis maar waarschijnlijk niet helemaal mijn type. Ik zoek meer stijlvolle types.
    "En jij?" vraag ik met het zelfde lachje als daarnet.
    Ik haal mijn hand wat nonchalant door mijn blonde haren en neem ik plaats op het bed. De 'bekering' kan beginnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    In de korte pauze van amper twee seconden dat ik een nieuw liedje wil aanklikken, hoor ik andere geluiden op de kamer.
    Verbaasd ga ik recht overeind zitten en zie op het onderste bed bij de deur een andere jongen. Ik heb hem niet eens binnen horen komen.
    "Eh, hoi," zeg ik twijfelend en een beetje beschaamd omdat ik hem nu pas opmerk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [okay ^^ andere, jullie mogen trouwens rondlopen, hé, dus als je neits te doen hebt, zoek elkaar op! ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Hij had me dus toch gehoord. ik bestudeerde de deken op het bed, hij was dun en oud. Gelukkig was het zomer en hopelijk werd het niet al te koud. anders moest ik in mijn warme kleren slapen.
    'Hoi.' Het lijkt onbeleeft om niets terug te zeggen en de jongen zit toch met me opgescheept. Er staan nog veel andere bedden dus er was een grote kans dat er snel nog meer mensen zouden komen.

    Patrick Hathway
    'Zo, laat me jullie koffers eens zien!' ik stap zaal 3 binnen, waar Jace en Julian op hun bed zitten.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 15:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Ik ben Maya," zei ik.
    Ik vroeg me af of ze hier ook zat om dezelfde reden.
    "En waarom zit jij op de hel op aarde?" vroeg ik.
    Ik bekeek haar goed, niet echt mijn type, ze was niet zoals mijn vorige vriendin. Ik had geen zin in dezelfde vraag die iedereen me vroeg sinds ik uit de kast kwam: Of ik nou op jongens of meiden viel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Annabelle Codnis

    Ik stapte uit de auto en sloeg de deur hard achter me dicht. Zonder doei te zeggen reden mijn ouders weg. Ik zette mijn zonnebril op m'n voorhoofd en keek in het rond, nietwetend waar ik heen moest lopen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Ik kom net van school, jullie gaan snel :c. Mag ik een kleine samenvatting? ;D Oh, en waar kan Catherine inspringen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''