• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 17:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "laat me raden, jullie zijn iets van plan met patje? Mag ik weten wat?" vraag ik nieuwschierig, ja een slechte eigenschap. Ik ben erg nieuwschierig.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Catherine

    ''Je bent geniaal'' grijnsde ik. ''En als hij weggaat, dan wacht ik hem buiten wel op'' stelde ik voor. ''Je weet maar nooit'' grijnsde ik, terwijl ik een hap nam van de pap. ''Getver'' mompelde ik.
    Annabelle kwam, en ik groette haar terug. ''Ja, zeker weten'' grijnsde ik naar haar. ''We gaan hem verleiden'' lachte ik. Het was eigenlijk best een grappig idee.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Escritura schreef:
    Cassia Sterling
    Veel te laat pakeer ik mijn auto op de pakeerplaats in het bos. de eerste isolatiekamer is hier vlak bij, en nieuwschierig loop ik er langs. het is bloedheet, het zou een marteling zijn om daar nu te zitten. nieuwschierig open ik de deur met mijn reserve sleutel.

    [Cassia klinkt als Cassie :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    Dit was de slechtste kennismakingsdag in mijn carriere. ik knikte, streepte ook haar naam van de lijst en antwoord; 'Zaal twee, het gebouw met een 2 op de deur. Zet je koffer daar neer en kom daarna terug voor lunch.' Lunch klonk geweldig, ik hoopte dat de kok had ontmouden mijn omelet en tosti klaar te maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Zo te horen ga ik dat niet eten' grijns ik. 'Ow, even Patje verleiden' grijns ik fluisterend. Niet iedereen hoeft het te weten.


    El Diablo.

    Lemmiwinks schreef:
    [Call me a dumbass, maar wie zit er in het eerste isolatie-hok en wie in het tweede?(cat)]


    1 = bossen, 2 = bij het meer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    Ik grinnik. "Dat zou ik willen zien, hoe hij reageert." ik zie het al helemaal voor me. "Ben je niet bang dat je ook in een isolatiehok moet?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Iemand zin om te kletsen met Julian? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alexis

    'Nee, heb altijd nog mijn mobiel om me te vermaken' fluister ik grinnikend, en klop op mijn beha die wat boven uit mijn witte topje steekt. Ik grijns, dit gaat leuk worden vanavond.


    El Diablo.

    Jace Dream Duval
    Na tien minuten was ik rustig. De trui ging weer aan en ik wist op te staan. Misselijk was ik nog, maar dat kon van de honger zijn, dus liep ik langzaam terug naar het kamp. ik hoorde de stemmen van andere van tien meter veraf. Ik probeerd maar zo onzichtbaar mogelijk de cafetaria in te sluipen en ging snel aan een lege tafel zitten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Okay.' Zonder verder iets te zeggen liep ik naar zaal twee, dumpte mijn koffer naast een bed, griste mijn kussen eruit en gooide het op het bovenste bed. Hopelijk had ik een beetje leuke kamergenoten, anders kon dit nog best rottig worden. Nadat ik mijn koffer weer had dichtgeritst liep ik terug naar de eetzaal, pakte een bord eten - pap? Gatver - en keek de ruimte rond, op zoek naar een plaatsje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    De kinderen waren aan eht praten, maar weinigen aten wat. Het was het enige wat ze zouden rkrijgen, en mijn probleem is het niet. blij met de rust ga ik aan de begeleiders tafel zitten waar ik mijn tosti aanval.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, oké, ik heb alles al gemist en ik ga de rest waarschijnlijk ook weer missen, want ik ben vanavond tot morgenmiddag weg. :W lol.]

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:48 ]

    Merwin schreef:
    Iemand zin om te kletsen met Julian? D:

    Rani wil wel?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Annabelle
    "Volgensmij heeft iedereen zijn mobiel op die plek zitten." Zeg ik terwijl ik ook op mijn bh klop. "En er zitten nog een paar andere dingetjes. pillen en die soort shit." voeg ik er aan toe.


    Now life has killed the dream I dreamed