• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    Ik glimlach terug. 'Wie is Jarmo? ' straks had ik nog eens echt concurrentie. 'En ik zal het inderdaad ooit wel moeten vertellen denk ik. ' voeg ik er aan toe.

    Peyton

    "Wie is Jarmo? En ik zal het inderdaad ooit wel moeten vertellen denk ik."
    Ik moet even lachen.
    "Broertje van Vanessa, 7 jaar oud, slim ventje, blond haar, ongeveer zo groot." Ik hou mijn hand een goeie driekwart meter in de lucht terwijl ik die laatste omschrijving geeft. "Denkt dat ik een superheld ben," voeg ik er nog lachend aan toe. "Rinkelt er geen belletje?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik denk even na rn zie dan het kind voor me. 'Ja ik weet wie het is. ' glimlach ik. 'Dus jij bent een superheld?' Glimlach ik en kijk hem aan. 'Wat is dan jou super kracht? ' vraag ik uitdagend.

    Sasha

    "Ja ik weet wie het is. Dus jij bent een superheld? Wat is dan jou super kracht?"
    Ik steek nogal hautain mijn neus in de lucht en kijk weg van Seth.
    "Dat vertel ik je niet, dat is een geheimpje van Jarmo en mezelf," zeg ik serieus. Er verschijnt een kleine glimlach als ik denk aan het kleine kereltje. Ik heb eigenlijk nooit geweten dat kinderen me zo aardig vinden. Ik vraag me af waarom, zo geweldig ben ik nou niet met ze.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik kijk hen quasi-teleurgesteld aan. 'Dat valt me wel van je tegen. Wat moet ik doen om je aan het praten te krijgen?' Vraag ik en streel over zijn hand.

    Peyton

    "Dat valt me wel van je tegen. Wat moet ik doen om je aan het praten te krijgen?" vraagt Seth terwijl hij over mijn hand streelt. Ik kan niet geloven dat deze jongen zich pas geout heeft, hij lijkt zo zelfzeker. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht.
    "Oh, dat is een smerig spelletje," zeg ik lachend terwijl ik naar ons handen. "Je pikt het snel op, jongens manipuleren," voeg ik er grinnikend aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Een grijns siert mijn gezicht. En ik haal mijn schouders op. 'Natuurralent toch? ' ik haal een hand door mijn haar en grijns even. 'Maar dat is nog steeds geen antwoord. '

    Aprilynne Stone

    Als ik nu eens geen kalmeermiddel slikte, maar gewoon iets dat mijn geest helder en vrij van halucinaties hield, dat kon vast geen kwaad, dat was niet zwak...
    Ik opende het doosje, maar het was compleet leeg. Een veel meer zelfzekere April had ze ooit allemaal weggegooid, deze April had ze echt nodig en vervloekte zichzelf. Maar ik was in een ziekenhuis, als er in mijn locker geen zaten, waren er vast wel in de voorraadkast, ik liep het verlaten gebouw door, iedereen sliep of was thuis, alleen een spoedarts met dienst moest hier ergens ronddwalen...
    Ik kende de voorraad goed, ik moest hier vaak komen, maar dan meestal niet voor mezelf. Mijn pillen moest ik even zoeken, maar als snel vond ik het juiste rekje, dat wist ik alleen door de etiket, want het bakje was leeg, oh, nee toch. Ik raakte de lege ruimte aan, om zeker te zijn dat het geen illusie was, maar ook mijn tastzin, die me veel minder vaak in de steek liet dan mijn zicht, kon niets opmerken.
    Dit zou een lange nacht gaan worden, maar dan wou ik niet in een ziekenhuis zijn, dan zou ik me echt ziek en zwak voelen, zonder pillen en met de moed in mijn schoenen verliet ik mijn werkplaats.
    Het was donker en redelijk koud in Terra Nova, maar het maanlicht bood me genoeg licht om nergens tegenaan te knallen. Eigenlijk hoopte ik dat iemand me zou vinden, maar wie? Niemand kon me nu helpen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Natuurtalent toch? Maar dat is nog steeds geen antwoord."
    Ik grinnik. Echt niet dat ik me door het groentje ga laten doen. Ik kijk hem recht in de ogen en haal mijn schouders op.
    "Oké, ik zal antwoorden. Maar dan moet jij eerst even mijn vraag beantwoorden."
    Ik leun wat dichter naar hem toe en kijk hem met half dicht geknepen ogen aan.
    "Wie ben je en wat heb je met Seth gedaan?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik glimlach. 'Als ik zeg wat ik met hem gedaan heb denk ik der je me gaat aangeven.' Grijns ik en bijt even op mijn lip. 'Maar komop ik wil het weten. '

    Peyton

    "Als ik zeg wat ik met hem gedaan heb denk ik dat je me gaat aangeven," grijnst Seth. Serieus, waar is die verlegen jongen naartoe? Er loopt een rilling over mijn rug als hij op zijn lip bijt. "Maar komop ik wil het weten."
    Ik glimlach mysterieus en schud traag mijn hoofd.
    "Ik kan het niet vertellen, ik toon het je later wel een keertje," grinnik ik. "Oh, en wat Seth betreft, ik schrik van niet zoveel meer hoor," voeg ik er met een ondeugende fonkeling in mijn ogen aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik frons en zucht. 'Hmm maar ik schrik ook nergens van en ik kan prima eeb geheimpje bewaren. ' zeg ik uitdagend. 'Als jij verteld wat je superkrachten is vertel ik waar Seth is. '

    Aprilynne Stone

    In een zielige poging mezelf warm te houden, wreef ik over mijn armen.
    'Ik heb die dingen niet nodig, ik weet ondertussen wat echt is en wat niet,' mompelde ik mezelf bemoedigend toe, ik kon dit wel. Ik kon het al een tijdje, het is niet omdat ik een slechte dag gehad had dat ik de controle opeens zou verliezen, ik was nog te erg in schok om te beseffen dat ik mijn vader nooit meer zou zien, maar ik wist het wel, wanneer dat zou doordringen zou ik beginnen halucineren, gillen, paniekaanvallen krijgen en ga zo maar door, ik kon er niets aan doen, het gebeurde gewoon, zo was ik geboren...
    'Mallory!' riep ik toen ik het meisje herkende, mijn stem was zwak, maar ze sloeg niet door. Ik zou niet doorslaan.
    Aprilynne Annabeth December Claire-Stone zou zich niet de grond in laten boren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Hmm maar ik schrik ook nergens van en ik kan prima eeb geheimpje bewaren. Als jij verteld wat je superkrachten is vertel ik waar Seth is."
    Ik kijk Seth glimlachend aan. Ik moet het hem toegeven, hij heeft wilskracht. Ik doe alsof ik er even over nadenk.
    "Geef me Seth en ik toon het hem," antwoord ik.
    Leuk spelletje, maar hij gaat het niet winnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik glimlach even. 'Hmm hoe moet ik Seth laten zien. ' denk ik hardop. Ik neem nog een slok wijn en denk na. 'Laten we zeggen dat Seth. .. herboren is of gewoon veranderd dus ik ben Seth. Laat dus die kracht een zien. '