• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    "Nou, tijdens mijn opleiding in het hoger onderwijs begon ik te merken dat bepaalde jongens langer naar me keken dan toegewezen is tussen twee mannen. En ik kon niet zeggen dat ik het onprettig vond. Ik heb heel lang getwijfeld en mijn opties afgewogen tot een vriend van me de moed had me te kussen. Ik was natuurlijk helemaal van mijn melk af, maar dat kwam omdat het zo goed voelde. Het voelde juist. Toen wist ik het." Tijdens zijn verhaal luister ik alleen naar hem zonder iets te zeggen. Aan de ene kant klonk het vreemd, met een jongen zoenen maar aan de andere kant, ik had deze gevoelens wel voor Peyton. Ik knik. 'Dat was moeilijk zeker?' Vraag ik zachtjes en leun een stukje naar hem toe om hem aan te kunnen kijken.

    Peyton

    "Dat was moeilijk zeker?" vraagt Seth.
    Ik neem een slokje wijn voor ik antwoord.
    "De kus? Nee, verbazingwekkend makkelijk, zo bleek," zeg ik met een schamper lachje. "Mijn vrienden en familie vertellen hoe de vork in de steel zat, dat is een ander verhaal. Ik ben heel wat vrienden verloren, bang dat ik op hen zou vallen. Maar uiteindelijk weet ik nu wel welke degenen zijn die me onvoorwaardelijk als vriend willen."
    Ik haal mijn schouders even op. Je leert je vrienden snel kennen, in dat soort situaties.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "De kus? Nee, verbazingwekkend makkelijk, zo bleek," zeg ik met een schamper lachje. "Mijn vrienden en familie vertellen hoe de vork in de steel zat, dat is een ander verhaal. Ik ben heel wat vrienden verloren, bang dat ik op hen zou vallen. Maar uiteindelijk weet ik nu wel welke degenen zijn die me onvoorwaardelijk als vriend willen." Ik knik. Ik zat er ook niet op te wachten de andere soldaten dit te vertellen.. Dus zou ik het hen ook niet vertellen. Mocht ik écht op jongens vallen (waarvan de kans groot was) dan zou ik het ze niet vertellen tot ik een hogere rang had gekregen. Mijn oduers maakte het niet uit en veel vrienden had ik hier nog niet. 'Maar ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat je van mijn vind.' Zeg ik dan met een lach en neem ook een slokje wijn.

    Peyton

    "Maar ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat je van mij vindt," antwoordt Seth met een lachje. Terwijl hij een slok wijn neemt, bekijk ik hem even.
    "Je hebt het me nog niet gevraagd," antwoord ik uitdagend. "Vraag je het me nu?"
    Er speelt een kleine grijns op mijn lippen. Woordspelletjes, ik ben er altijd al goed in geweest. Zie je, Seth vroeg helemaal niet wat ik van hem vind. Hij duidde alleen maar aan dat ik zelf mijn mening over hem nog niet gedeeld had. Daar hoef ik niet op te antwoorden. Mijn ouders werden er soms gek van hoe ik hun woorden kon verdraaien zodat ze in mijn voordeel spraken. Soms moet je nu eenmaal specifiek zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Vraag je het me nu?" Ik schiet in de lach en drink nog wat. 'Moet ik
    het nóg duidelijker maken dan?' Vraag ik en kijk hem aan. 'Maar goed.'
    Ik schraap mijn keel. 'Peyton, wat vind jij van mij.' Vraag ik hem en kijk hem nieuwsgierig aan.

    Peyton

    "Moet ik het nóg duidelijker maken dan?" Ik knik met een ondeugend glimlachje. "Maar goed. Peyton, wat vind jij van mij?" vraagt Seth met een nieuwsgierige blik.
    "Oh, dat wil je niet weten," antwoord ik terwijl ik mijn neus optrek. Ik grinnik even en kijk Seth dan serieus aan. Ik zucht even. Over mijn geaardheid praten is één ding, over mijn gevoelens praten is iets anders.
    "Nee," ga ik verder. "Ik vind je aantrekkelijk, zowel uiterlijk als innerlijk," zeg ik oprecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Ik vind je aantrekkelijk, zowel uiterlijk als innerlijk," Ik glimlach naar
    hem en knik. 'Goed om te weten.' Ik neem een slok wijn en bekijk hem nog eens. hij zag er echt niet slecht uit. Hij had iets bijzonders, iets unieks. Het was aantrekkelijk.

    Peyton

    "Goed om te weten."
    Ik spuug bijna mijn wijn uit om dit antwoord. Het kwam er zo droog uit dat ik moet lachen. Ik slik snel mijn wijn in en moet even hoesten. Héél elegant, Riviera. Als ik uitgehoest ben, herstel ik mezelf in mijn eerdere positie en kijk Seth aan.
    "Je komt er niet onderuit, het is jouw beurt om op te biechten. War vind jij van mij?" vraag ik met fonkelende ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Je komt er niet onderuit, het is jouw beurt om op te biechten. Wat vind jij van mij?" Ik grijns naar hem. 'Dat weet je al ik heb het je al verteld. Ik voel me tot je aangetrokken als meer dan vrienden en als ik het mag zeggen vind ik je echt heel sexy.' Dat laatste floept eruit en ik
    krap ongemakelijk aan mijn haar.

    Peyton

    "Dat weet je al, ik heb het je al verteld. Ik voel me tot je aangetrokken als meer dan vrienden en als ik het mag zeggen vind ik je echt heel sexy."
    Seth lijkt even spijt te hebben van dat laatste en krabt in zijn haren. Ik lach even.
    "Ach, ik ben ermee geboren," zeg ik met een gespeelde hautaine air.
    Ik neem nog een slokje van mijn wijn en kijk hem dan glimlachend aan. Het is fijn, dit, met iemand te kunnen praten die weet waar ik het over heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Ach, ik ben ermee geboren," Ik glimlach en knik naar hem. 'Dat geloof ik
    graag ja.' Ik wrijf vermoeid even in mijn ogen. 'Tja misschien moeten we April en Mallory maar een klein beetje dankbaar zijn denk je niet?' Ik kijk naar hem. 'Maar aan de andere kant.. Ook weer niet, ik ergerde me vreselijk en het was zo genant.'

    [Ik maak Mallory ook gewoon gay, aangezien twee van de drie jongens nu bezet gaan raken hahaha.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Ik maak Mallory ook gewoon gay, aangezien twee van de drie jongens nu bezet gaan raken hahaha.]

    [Awhh ik kan Vanessa wel inwisselen voor een leukerd hoor ;D ik kan namelijk vrij weinig met haar nu ik Jarmo en Seth heb.]

    Chaim schreef:
    (...)
    [Awhh ik kan Vanessa wel inwisselen voor een leukerd hoor ;D ik kan namelijk vrij weinig met haar nu ik Jarmo en Seth heb.]


    [Awesome idee. 8D]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    [Awesome idee. 8D]


    [Hihi nice i'm gonna creat him (; ]