• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mallory Tracy

    "Nou..." Kom ik tussen Peyton en April in. "Eigenlijk staat het wel op jullie voorhoofd geschreven." grinnik ik. "Seyenna en ik probeerden al te raden of jullie nou homo of biseksueel zijn." Grijnzend ga ik naast April staan. "Lekker subtiel hoor, die hints." Ik kijk van Peyton naar Seth en weer terug.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:25 ]


    Your make-up is terrible

    Aprilynne Mason

    'Ze zijn schattig hé?' vroeg ik aan Mallory. Ik meende het...
    'Ik weet het, maar als ze niet willen meewerken, heeft subtiliteit geen zin, dan moet je maar zeggen wat je denkt.'
    Mijn hoofdpijn begon langzaam weg te trekken.
    'Ik gok op biseksueel!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Roane -> Cosette]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Peyton

    "Nou. Eigenlijk staat het wel op jullie voorhoofd geschreven. Seyenna en ik probeerden al te raden of jullie nou homo of biseksueel zijn. Lekker subtiel hoor, die hints."
    Gekwetst kijk ik naar Mallory. Is het raden van mijn seksuele voorkeur een spelletje? Als ze het gewoon gevraagd had, had ik haar graag alles verteld. Zoals ik al zei, ik maak er geen geheim van. Maar op deze manier? Nee.
    "Ze zijn schattig hé? Ik weet het, maar als ze niet willen meewerken, heeft subtiliteit geen zin, dan moet je maar zeggen wat je denkt. Ik gok op biseksueel!"
    Nu richt ik mijn blik op April. De tranen staan me nader dan het lachen. Ik ben zo verbaasd dat ik even niet weet wat zeggen. Ze lachen me gewoon recht in mijn gezicht uit. Ik sta vlak naast ze en ze praten over me alsof ik er niet bij ben. Wat zeggen ze dan wel als ik er werkelijk niet ben? En hoezo staat het van mijn voorhoofd af te lezen? Je kunt veel over me zeggen, maar ik ben alles behalve een vrouwelijk type.
    "Zo makkelijk is het niet. En dat heb je goed gegokt."
    Ik draai me om en hoewel ik de weg niet weet begin ik op goed geluk te wandelen. Ik wil alleen zijn. Nu herinner ik me weer waarom ik me liever verscholen hou achter mijn bureau.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aprilynne Stone

    'Hey! Kijk niet zo gekwetst! Ik bedoel het echt niet slecht hoor!' riep ik, half beledigd dat hij zo slecht over me dacht. Ik liep naar hem toe en knuffelde hem zachtjes.
    'Alsjeblieft, je begrijpt me niet!' Ik keek hem aan met enorme puppyogen. 'Geef me een kans, alsjeblieft?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mallory Tracy

    Ik loop achter April aan. Hadden we hem hiermee gekwetst? Ze knuffelt hem eens en vraagt om nog een kans. Ik ga voor hem staan en blijf even stil. "Ik bedoelde het niet zo." mompelde ik. "Er is ook niets slechts aan, het ligt niet aan jou." Ik ben nooit goed geweest in de juiste woorden zoeken. "We waren gewoon nieuwsgierig. Het ligt dus meer aan ons dan aan jou." glimlach ik waterig naar hem. Ik schuif met mijn voet wat aarde heen en weer.


    Your make-up is terrible

    Peyton

    "Hey! Kijk niet zo gekwetst! Ik bedoel het echt niet slecht hoor! Alsjeblieft, je begrijpt me niet! Geef me een kans, alsjeblieft?"
    Wanneer ik April's armen om me heen voel duw ik haar van me af. Ik mag niet gekwetst kijken? Ik mag niet gekwetst kijken nadat zij doodleuk grapjes staan maken over mijn geaardheid? Ze hebben er geen idee van hoe moeilijk ik het hiermee gehad heb, hoe lang het geduurd heeft voor ik het aan mezelf durfde toegeven, laat staan aan mijn ouders. Als ook Mallory bij ons komt staan wend ik mijn blik af, van haar kwetst het me meer dan van April.
    "Ik bedoelde het niet zo. Er is ook niets slechts aan, het ligt niet aan jou. We waren gewoon nieuwsgierig. Het ligt dus meer aan ons dan aan jou."
    Ik veeg de tranen weg die nu langs mijn wangen stromen. Voor de tweede keer vandaag voel ik me zo vernederd dat ik er geen woorden voor heb. Dan vond ik het vroeger nog fijner toen ze me met mijn hoofd in de wcpot stopten.
    "Ik spreek jullie later wel," zeg ik hees waarop ik gewoon weer verder wandel. Ik kan begrijpen dat ze het niet slecht bedoelden, maar dat neemt niet weg dat het niet pijnlijk was. Het zal een wonder zijn als ik Seth ooit nog durf aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mallory Tracy

    Ik zie dat Peyton zijn tranen wegveegt. "Ik spreek jullie later wel." zegt hij terwijl hij verder loopt. Ik blijf even staan, twijfelend. Ik voel me schuldig, waarom doen we zoiets? Ik besluit om achter hem aan te lopen, gewoon voor de zekerheid, voor als er iets gebeurd. Ik maak me werkelijk zorgen nu. Ik loop schuin achter hem, in stilte en werp April een blik toe dat ze niet moet komen. Misschien kan ik nog iets goedmaken...


    Your make-up is terrible

    Aprilynne Stone

    Ach kom op!
    Ik liep voorzichtig achter hen aan, ik zou me wel aan de kant houden, maar ik had wapens bij en hij liep de verkeerde kant op. Ik was dan misschien wel vreselijk kwaad en duizelig, ik zou hem nooit zonder bescherming het bos in laten gaan, of hij nu 6 jaar ouder en 20 cm langer was dan ik niet...
    Ik span mijn boog en volgde hem, een traan verliet mijn oog, waarom was hij zo beledigd over dingen die echt meende? Ik wou dat hij gelukkig was, echt, ik had ook totaal geen probleem met zijn geaardheid, wat deed ik dan steeds verkeerd?
    Ik slikte mijn trots nooit in, en dit was de derde keer in één uur voor dezelfde jongen, waarom kon hij niet snappen dat hij veel waard was als ik zoiets voor hem over had!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    Ik blijf versteend staan. Peyton valt op jongen én meisjes. Ik adem diep in en uit. Waarom trok ik het me zo aan van wat ze zeiden. Het was ongevoelig en onaardig geweest op deze manier zowel mijn gevoelens als misschien die van hem onder woorden te brengen. Ik vloek zacht in mezelf. Viel ik op jongens? Ík Seth Nino Parker bi? Ik trap tegen een steen op de grond en kijk hoe de meiden Peyton proberen te troosten.

    Aprilynne Stone

    Ik trok Seth maar mee, hij kon vast een stuk nuttiger zijn dan ik...
    'Dus, hoe oud ben je?' vroeg ik hem, ik keek niet naar hem, maar naar de omgeving van Peyton, mijn boog nog steeds gespannen. Ik schoot op iets wat in de struiken bewoog, zo'n klein mormel van daarnet viel dood voor zijn voeten, misschien kon ik toch mikken met hoofdpijn...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    April trekt me met zich mee en schiet nog eens op een klein beestje.
    'Dus, hoe oud ben je?' Vraagt ze. Ik krijg mijn blik neit van Peyton
    af en zucht. 'Ik ben 20 jaar. Jij?' Ik vraag het meer voor de vorm dan
    dat het me echt intereseerd. Was het vreemd dat ik naar Peyton wilde?

    Peyton

    Hoewel ik merk dat ze me volgen, draai ik me niet om. Mompelend trap ik tegen een keitje aan. Af en toe veeg ik nog een paar tranen weg. Pas wanneer ik merk dat één paar voetstappen achterop raakt vertraag ik een beetje. Plots schiet er een pijl voorbij mijn voeten en ik wil April een kwade blik toewerpen wanneer ik plots een klein dood mormel zie liggen. Ik zucht en wacht tot Mallory bijgebeend is. Hoewel het van haar nog meer pijn deed, weet ik dat ik met haar beter kan praten. Ze is rustiger dan April en dat apprecieer ik wel.
    "Doe me een plezier en laat me mezelf outen in plaats van het voor me te doen," zeg ik zachtjes. "Ik ben al een grote jongen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mallory Tracy

    Ik ga naast Peyton lopen als hij wacht, dan lopen we samen verder. "Doe me een plezier en laat me mezelf outen in plaats van het voor me te doen. Ik ben al een grote jongen." zegt hij zachtjes. Ik overdenk zijn woorden even. "Je hebt helemaal gelijk." zeg ik zonder op te kijken. Ik kijk alleen hoe er kleine stof en aardedeeltjes omhoog komen, elke keer als ik mijn voeten neerzet. "Ik zal er niets meer over zeggen, tegen anderen." beloof ik hem.


    Your make-up is terrible

    Aprilynne Stone

    'Hij is 23,' antwoordde ik Seth, hij was toch niet geïnteresseerd in mij, en ik voelde me echt schuldig omdat Peyton het zo slecht opnam.
    'Dat past wel, ligt het aan mij of zit daar nog zo'n mormel?' vroeg ik hem, ik zag slecht omdat ik weigerde mijn bril te dragen en na het flauwvallen zag ik nog steeds zwarte vlekken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...