• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    "Wat ben je van plan om te doen?" Ik draai me naar haar om. 'Hmmm.' Begin ik. 'Ik was vanplan naar huis te gaan maar ik denk dat ik jou nu ga vragen of je een stukje met me wilt lopen.'

    [Brb even eten ;3]

    Mallory Tracy

    "Vraag het maar." daag ik hem lachend uit. Ik zou het alles behalve erg vinden om nu even met een leuke jongen te gaan lopen, zeker na deze dag.

    [Eetsmakelijk!]


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik glimlach. 'Goed. Mallory, wil je een stukje met me gaan lopen ookal is het belachelijk laat? '

    [Nog bedankt]

    Mallory Tracy

    "Heel graag." grijns ik terwijl ik al naar buiten loop.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik glimlach en volg haar vlug. Ik loop naast haar en kijk haar aan. 'En hoe was je dag?' Vraag ik en steek mijn handen in mijn zakken.+

    Mallory Tracy

    Ik grinnik even. "Dat wil je echt niet weten." Ik denk even terug, nee dat was heftig. "Die van jou?"


    Your make-up is terrible

    Oliver

    "Die van jou?" Ik glimlach. 'Saai daarom vraag ik hoe die van jou was.'
    Grijns ik.

    Mallory Tracy

    "Wel minder saai." zeg ik er op. "Ik begon gewoon terwijl ik aan het werk was, kwam daarna Seyenna tegen en we zijn iets gaan drinken. Voor ik het wist gingen we buiten de poorten naar de waterval en zaten er minibeesten achter ons aan en lagen we in het water en toen..." Oh, dat zou ik niet meer vertellen. "Was er nog iets, en gingen we terug." sluit ik af.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    "Was er nog iets, en gingen we terug." Ik frons. 'Oke, niets erg gebeurd?' Vraag ik licht bezorgt en kijk haar vragend aan.

    Mallory Tracy

    "Neehoor." glimlach ik. "We leven allemaal nog." Ik moet zacht grinniken.


    Your make-up is terrible

    Oliver.

    'Gelukkig maar. ' glimlach ik naar haar. 'Waarom waren jullie eigenlijk buiten de poort. Als ik vragen mag? '

    Mallory Tracy

    "We wilden gewoon bij de waterval zwemmen." Ik haal even mijn schouders op, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Niet dat ik dat vind, ik vond het juist erg spannend en als ik eraan terug denk, giert de adrenaline weer door mijn lichaam.


    Your make-up is terrible

    Oliver.

    Ik glimlach. 'Was het leuk? Ik wil er ook eens heen alleen ik heb nooit tijd. '

    Mallory Tracy

    "Op zich wel hoor." glimlach ik. "Wil je nu?" vraag ik, uitdagend.


    Your make-up is terrible

    Oliver


    Ik kijk haar schattend aan. 'Waarom ook niet? Zo zie ik jou wel in bikini he? ' grijns ik.