• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Hmm hoe moet ik Seth laten zien. Laten we zeggen dat Seth. .. herboren is of gewoon veranderd dus ik ben Seth. Laat dus die kracht een zien."
    Ik kijk toe hoe hij even een slok wijn neemt en probeer te bedenken wat ik nu best kan doen. Ik wil hem niet afschrikken, maar de manier waarop hij flirt doet me geloven dat hij het zelf wil. Ik schuif langzaam dichter naar hem toe.
    "Ik vond die verlegen jongen anders ook wel iets hebben," fluister ik. Ik leg een hand op zijn wang en druk zachtjes mijn lippen op de zijne. Ohja, superkusjes. Heel voorzichtig breek ik de kus af. "Nog steeds acht?" fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké, dit topic is op 3 mensen na officieel dood... 2,5 eigenlijk, want ik kan niets doen...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik laat Peyton zo meteen wel iets onhandigs doen waarbij ze naar het ziekenhuis moeten en specifiek om April vragen. Dat was ik sowieso al van plan :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kijk, dat wordt epic!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    Ik ga terug zitten en Petyon legt een hand op mijn wang voor ik weet wat hij vast doen kust hij me. Ik sluit mijn ogen en kus hem terug. '11 ' zeg ik als hij me los gelaten heeft. 'En jij? '

    Peyton

    "Elf. En jij?"
    Ik kijk hem gespeeld verwonderd aan.
    "Elf? Sethje, de schaal gaat maar tot tien hoor," lach ik. Over zijn vraag denk ik even na. Ik kijk hem met een blosje aan als ik het antwoord weet.
    "Als je het kan raden, krijg je nog een kusje," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik grinnik even. 'Ik denk een tien onder jij zei dat hij maar tot tien ging. ' gok ik en beug me dichter naar hem toe. Ik til met mijn hand zijn kin een beetje op en kus hem zachtjes.

    [Hihi, dit is leuk om te lezen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Hihi mooizo]

    [Wat wilt Peyton eigeblijk doen om naar April te moeten??]

    [Misschien zouden we Mallory en April toch ook gay moeten maken, dan zou er weer eens iets te doen zijn...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Mallory krijgt waarschijnlijk iets met mijn nieuwe persoontje :)]

    Peyton

    "Ik denk een tien omdat jij zei dat hij maar tot tien ging," antwoordt Seth.
    Hij legt zijn hand onder mijn kin en neemt zelf de leiding door me te kussen. Een beetje cliché, die hand, maar ik vind het helemaal niet erg.
    Ik schuif nog wat dichter naar hem toe en leg mijn handen in zijn hals terwijl ik mijn best doe om de kus zo lang mogelijk te rekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Peyton zijn handen legt hij in mijn nek. Ik glimlach tegen zijn lippen
    aan en laat hem dan langzaam los. 'En heb ik gelijk?' Fluister ik
    tegen zijn lippen aan en glimlach voorzichtig.

    [Ik stop April terug in het ziekenhuis, Assassin antwoord niet en jullie stikken bijna...]
    Aprilynne Stone

    Iets schoor voorbij in mijn ooghoek. Ik was de controle aan het verliezen, misschien kon ik me het best terug op mijn werk concentreren, dan zou het minder erg moeten zijn.
    Eigenlijk had ik iemand met veel verstand hierover nodig om alles uit te leggen, maar ik had elk boek hierover al gelezen en de meeste kon ik letterlijk citeren, net als andere delen van boeken over psychologie... Ik vergat de eenvoudigste dingen soms, maar die interessante bleven hangen, hoe moeilijk ze ook waren, het zou vreemd zijn als ik niets op mijn broer zou lijken...
    Het ziekhuis was een bekende omgeving, maar het deed me niet veel, dus mijn emoties waren zih aan het uitzetten, waarschijnlijk om de klap op te vangen, ik wou ze niet kwijt, maar het was één van de minst erge dingen aan mijn stoornis, dus liet ik het gebeuren, ertegen vechten zou alleen maar pijn doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...