• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [BAM your guy is there!]

    [Yeah, awesomeness]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Yeah, awesomeness]


    [You like him? Als je iets niet leuk aan hem vind kan ik het misschien nog wel veranderen ofzo ]

    Chaim schreef:
    (...)

    [You like him? Als je iets niet leuk aan hem vind kan ik het misschien nog wel veranderen ofzo ]


    [Yuap. Maar is hij dan geen zesser?]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    [Yuap. Maar is hij dan geen zesser?]


    O gosh you are right $: even veranderen]

    Peyton

    "Dat geloof ik graag ja. Tja misschien moeten we April en Mallory maar een klein beetje dankbaar zijn denk je niet? Maar aan de andere kant.. Ook weer niet, ik ergerde me vreselijk en het was zo gênant."
    Ik haal mijn schouders even op.
    "Had je het me niet verteld als zij niks gezegd hadden?" vraag ik dan.
    Hoewel hij het antwoord vast zelf niet weet, wil ik er toch naar vragen. Ik geloof nog steeds steevast dat April en Mallory's acties ons langs geen kanten geholpen hebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Peyton haalt zijn schouders op. "Had je het me niet verteld als zij niks gezegd hadden?" Ik kijk hem aan en denk even over zijn vraag na. 'Waarschijnlijk wel, maar een stuk later als ik je beter had leren kennen en ik wist dat jij bi bent en ik zeker wist dat ik ook bi was. Dan had ik het waarschijnlijk wel verteld ja.' Geef ik toe en kijk wat voor me uit.

    Peyton

    "Waarschijnlijk wel, maar een stuk later als ik je beter had leren kennen en ik wist dat jij bi bent en ik zeker wist dat ik ook bi was. Dan had ik het waarschijnlijk wel verteld, ja."
    Ik knik even. Uiteindelijk is de uitkomst hetzelfde. En ik ben niet van me plan mezelf meteen ergens in te storten en Seth daar in mee te sleuren. Ik glimlach schamper als ik er aan denk hoe ik dit in de toekomst had aangepakt. Hier is geen duur restaurant, geen bioscoop, geen wellness centrum. Het wordt roeien met de riemen die er wel zijn.
    "Hoe zeker ben je?" vraag ik dan. "Op een schaal van één tot tien, één is absoluut niet zeker."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Hoe zeker ben je?" vraagt hij dan. "Op een schaal van één tot tien, één is absoluut niet zeker." Ik denk even na. Vroeger als klein kind had ik me al aangetrokken gevoeld tot jongens maar had dit weg gestopt. Deze jongen hier had in een nacht al die dingen terug weten te roepen. 'Een ruime 8 denk ik zo.' Ik kijk nog steeds naar voren en tik zacht met mijn vingers tegen het glas dat ik vast heb. 'Hoezo?' Vraag ik dan op mijn beurt.

    Peyton

    "Een ruime 8 denk ik zo. Hoezo?"
    Ik glimlach zachtjes en schuif onbewust iets dichter naar hem toe. Ik leg mijn hand op die van hem omdat ik gek word van het getik tegen het glas.
    "Dat is zekerder dan ik was, bij mij was het iets van een middelmatige zes," antwoord ik eerlijk, hoewel het niet echt een antwoord is op zijn vraag. Ik weet nu wel dat hij waarschijnlijk sneller tot actie zal durven overgaan. Ik moet dus opletten met mijn aanmoedigingen. Subtiel laat ik mijn hand van de zijne glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Zijn hand ligt nu opdie van mij waardoor het getik ophoud. "Dat is zekerder dan ik was, bij mij was het iets van een middelmatige zes," Ik kijk hem aan. 'Dat is niet wat ik vroeg.' Glimlach ik flauwtjes en kijk hem in de ogen. Zijn prachtige ogen die mij werkelijk leken te begrijpen. Dan kijk ik nog een keer naar onze handen voor hij die van hem voorzichtig laat weg glijden.

    Peyton

    "Dat is niet wat ik vroeg," antwoordt Seth lachend. Hij kijkt me recht in de ogen en ik verdoem de blosjes die op mijn wangen kruipen. Gelukkig is het hierbinnen vrij donker. Slimme jongen, die Seth. Daar hou ik wel van.
    "Een jongen moet natuurlijk polsen in welke situatie hij zichzelf terecht gebracht heeft," antwoord ik dan toch maar op zijn vraag. Eerlijk gezegd, ziet de situatie er positief uit. Ik schraap mijn keel even voor ik nog een slokje wijn neem.
    "Dus, waarom soldaat?" vraag ik dan. "Je lijkt me intelligent, waarom niks anders?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Dus, waarom soldaat? Je lijkt me intelligent, waarom niks anders?" Ik knik. 'Tja..' Ik zucht even. 'Ik wil mensen helpen. Ik wilde mijn familie beschermen en bij het leger gaan leek mij de beste manier ze te helpen. We hadden veel conecties en extra's waardoor ik het leven voor mijn moeder en zusje een stuk gemakkelijk kon maken.' Leg ik uit. 'En als er toch mensen sterven op het slagveld. Waarom zou ik dan niet een van hen zijn? Zij die vechten voor ons land. Als ik ze niet help, en mensen hetzelfde doen zoals ik dan zou er toch niets meer zijn?' Ik kijk hem aan. 'Toch?'

    Peyton

    "Ik wil mensen helpen. Ik wilde mijn familie beschermen en bij het leger gaan leek mij de beste manier ze te helpen. We hadden veel conecties en extra's waardoor ik het leven voor mijn moeder en zusje een stuk gemakkelijk kon maken. En als er toch mensen sterven op het slagveld. Waarom zou ik dan niet een van hen zijn? Zij die vechten voor ons land. Als ik ze niet help, en mensen hetzelfde doen zoals ik dan zou er toch niets meer zijn? Toch?"
    Ik schud mijn hoofd. Ik kan helaas niet zeggen dat ik het met hem eens ben.
    "Als er geen soldaten zijn, dan moeten de regeringen het zelf uitvechten. En dan zijn de wortels van heel wat problemen meteen uitgeroeid."
    Ik kijk hem even aan. Ik dwing een akelig beeld weg; een Seth die muisstil op een slagveld ligt, met ledematen die in rare hoeken liggen, bloed over zijn lichaam.
    "Het is zonde van de levens."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik knik. 'Zo kan je het ook zien maar wat als de tegen partij nou eens wél een leger heeft. Als iedereen hier dan niets doet zullen er meer mensen sterven dan als ik mezelf aanmeld bij het leger. Misschien dat ik dood ga kan zomaar maar dan heb ik in iedergeval geprobeerd al de onschuldige thuis te beschermen.' Ik ga weer verder met zacht tikken nu Peyton zijn hand weg is. Het was een slechte gewoonte. Ik tikte alijtd. Met mijn voet vingers hand wat dan ook.