• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aprilynne Stone

    Ik lag tegen het hek geleund, mijn benen hadden het opgegeven, maar toen ook Peyton en Seth binnen het hek waren, kon ik mijn laatste pijl van de boog halen en hem ontspannen. Eindelijk, slaap. ik veegde een restje bloed van mijn gezich en sleurde mezelf naar huis, ik had vandaag overleefd, ik kon zelfs nog lopen, er was een wonder gebeurd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    "Het went wel, Als je nood hebt om te praten, of met vragen zit, dan kom je maar aankloppen," Ik knik en kijk hem aan. 'Dat zal ik doen, ook als ik geen vragen heb.' Grinnik ik en kijk naar de meisjes voor ons. 'Wanneer wist jij dat je ook op jongens viel?' Ik weet niet of het een ongepaste vraag is ofzo.

    Aprilynne Stone

    'Hi mam,' mompelde ik, mijn haar had ik ver de wonde gegooid en ik leunde tegen de deurpost om niet te trillen.
    Pas toen ze zich omdraaide zag ik dat ze huilde, was ze naar me op zoek geweest.
    'Oh, dus daar ben je,' zei ze, haar kalmte hierover zei me dat dat dus niet het probleem was. 'Weet je toevallig ook waar Michiel is?' Ook deze vraag klonk niet verontrust, alleen heel droef...
    'Ik kan in zijn lab gaan kijken?' stelde ik voor.
    'Wil je dat doen? Ik moet met jullie praten, met jullie allebei.'
    Op het moment ze dat zei, wist ik dat er iets helemaal mis was. Zo praatte je niet tegen een 17-jarige, mijn broer was 19, dus er was iets heel ergs gebeurd, mijn vaders afwezigheid benam me de adem.
    'Wat is er met pap gebeurd?' vroeg ik haar, mijn ogen waren opgesperd en ik was klaarwakker. De keuken duizelde.
    'Het spijt me, hij was buiten voor een technisch defect, en een Trex, ze konden niets meer voor hem doen...'
    Kan iemands wereld in elkaar storten nadat hij al plat leek?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aprilynne Stone

    Ontkenning.
    Ik knikte, ten teken dat ik het begrepen had, maar een andere reactie produceren lukte me niet. Ik liep door naar mijn badkamer, mijn natte kleren vlogen ergens bij mijn stoffige schoenen in een hoed.
    Het voelde vreselijk om nu met zoiets bezig te zijn, zoals ik gezegd had, ik was niet oppervlakkig of ijdel, maar ik moest nu iets doen om mezelf bezig te houden. Het water van de douche stond veel te warm, in no time stond mijn huid knalrood, maar mijn spieren ontspanden, na een kwartier...
    Mijn blik was nu vast glazig en afwezig, zeker wanneer ik het eerste kledingstuk uit mijn kast aantrok, een fleurig jurkje, omdat ik geen zin had ik mode, deed ik niet de moeite om op zoek te gaan naar iets anders. Alleen omdat mijn natte haar op mijn zenuwen werkte, deed ik de moeite om het te kammen en losjes op te steken. Onhandig legde ik een haasje over de wonde, verder deed ik er niets mee, ik hield niet van onnodig overdrijven. Ik stopte mijn voeten in een stel teenslippers en verliet het huis, ik kon er nu echt niet zijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Dat zal ik doen, ook als ik geen vragen heb." Ik moet even lachen hierom. Bij zijn volgende vraag echter, ben ik weer serieus. "Wanneer wist jij dat je ook op jongens viel?"
    Ik zucht even, dit bespreek ik toch echt liever binnen de veiligheid van vier muren. Het is nu niet meteen iets dat je zomaar tussen de koffie en thee even op tafel gooit. Onbewust leg ik de kraag van Seth's shirt goed.
    "Weet je wat? Ga eerst droge kleren aan doen, en kom dan maar naar me toe."
    Ik geef hem wat korte aanwijzingen naar mijn huis en ril even. Ik moet zelf ook dringend iets droogs aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Peyton doet mijn kraag even goed en ik moet er een beetje om lachen. "Weet je wat? Ga eerst droge kleren aan doen, en kom dan maar naar me toe." Ik knik en neem dan afscheid van hem. In mijn kamer stap ik onder docuhe om me op te warmen. Dan kleed i me weer aan doe mijn haar en zorg ervoor dat ik lekker ruik. Dan loop ik over het pad naar het huis van Peyton.

    Aprilynna Stone

    Ik wist niet waar ik heen moest gaan voor ik Peyton zag. Ik schonk hem een flauwe glimlach, ik was en wrak, dat wist ik wel, daarom had ik geweigerd in een spiegel te kijken.
    'Sorry,' voor ik het wist had ik met mijn lippen het woord gevorm, maar mijn keel was te pijnlijk om geluid te maken.
    Ik liep verder naar het ziekenhuis, iemand mompelde dat ik geen dienst had, maar ik had afleiding nodig...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mallory Tracy

    Ik ben ondertussen ook door het hek gegaan en zie dat April weggaat. Ik kijk even achterom naar de jongens, glimlach naar Peyton en loop dan naar mijn eigen huisje. Zuchtend trek ik onderweg naar de douche mijn natte kleren uit en zet ik de warme douche aan. Ik ga eronder staan en laat alles even van me afglijden. Ik denk na over het hele gebeuren van net, biseksueel. Het is wel duidelijk hoe Peyton ermee gekwetst is als wij er zo over doen. Gelukkig weet ik dat nu, voortaan zal ik écht beter oppassen. Ik mocht hem graag dus wil ik hem niet weer zo zien. Ik hoop maar dat er iets goeds uit komt. Ik vraag me af of ik ook op zo'n manier naar meisjes zou kunnen kijken. Eigenlijk heb ik daar geen idee van omdat ik er nog nooit eerder over nagedacht heb. Ik zet de kraan weer uit en droog me af. Daarna kleed ik me aan, gewoon een zwart, te groot shirt met een kort zwart broekje. Daarna stap ik weer in mijn legerkisten en slof ik naar buiten.


    Your make-up is terrible

    Peyton

    Onderweg naar huis kom ik April tegen. Pas nu ze volledig schoon is, merk ik hoe belabberd ze eruit ziet.
    "Sorry," vormt haar mond.
    Ik knik even als teken dat het wel goed is. Ik voel plots zo'n vreselijk medelijden met haar. Misschien is er wel meer aan de hand en dan ben ik de lul die haar staan afsnauwen heeft terwijl ze het goed bedoelde. Ik schud mijn hoofd even. Dat ze het goed bedoelde neemt nog steeds niet weg dat het fout liep. Ik wandel rustig verder en eenmaal thuis besluit ik mezelf op te warmen met een heerlijke douche. Ik was ook mijn haren en schrob tot ik haast blink. Wanneer ik klaar ben droog ik me af en loop naar de kleerkast. Ik kies, heel voorspelbaar, een jeansbroek met geruit hemdje. Maar wanneer ik het wil aan doen, bedenk ik me. Laat ik maar eens een gewoon t-shirt nemen. Net op het moment dat ik mijn broek aanheb en het hemd weer in de kast gelegd heb, staat er iemand aan de deur. Compleet vergeten dat ik nog geen shirt aanheb, ga ik open doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Ik glimlach als ik zie dat Peyton geen shirt draagt. 'Ben ik te vroeg of was het de bedoeling dat ik ook shirtless kwam?' Grap ik en loop naar binnen als hij de deur open houd. Peyton loopt voor me uit zodat ik nu on gegeneerd mijn blik over hem heen kon laten gaan.

    Peyton

    "Ben ik te vroeg of was het de bedoeling dat ik ook shirtless kwam?"
    Ergens weet ik dat ik me gegeneerd zou moeten voelen, maar ik ben het niet. Als Seth er zich niet ongemakkelijk bij voelt, waarom ik dan wel? Ik heb geen problemen met mijn lichaam. Ik lach even en doe het t-shirt dat ik in mijn handen heb aan terwijl Seth naar binnen wandelt.
    "Van mij mag je het uit doen, maar ik sta niet in voor de gevolgen," antwoord ik. Het is moeilijk om niet met iemand te flirten waarvan je weet dat hij dezelfde seksuele voorkeur heeft. Het feit dat Seth knap is, helpt er ook niet veel aan. Ik doe de deur dicht en leidt hem naar de woonkamer.
    "Wil je wat drinken?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Van mij mag je het uit doen, maar ik sta niet in voor de gevolgen," Ik moet lachen om zijn antwoord, slim, lief, aantrekkelijk én grappig. "Wil je wat drinken?" Ik knik. 'Ja hoor,' ik volg hem naar de kuken toe. Om de een of andere reden voelde ik me heel erg op mijn gemak bij Peyton. Hij maakte me rustig op het moment dat ik van binnen een complete chaos was.

    Peyton

    "Ja hoor," zegt Seth waarop hij me naar de keuken wil volgen.
    "Oh nee, toe ga zitten, maak het jezelf makkelijk. Ik kom er zo aan hoor," zeg ik met een vriendelijke glimlach. Ik haal twee wijnglazen uit mijn kast en een fles wijn van onder de gootsteen. Na even op de kurk gevloekt te hebben, ben ik uiteindelijk onderweg naar de woonkamer met twee glazen wijn. Ik geef er eentje aan Seth en ga naast hem zitten. Ik draai me naar hem toe en leun met één arm op de rugleuning van de zetel. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer hem niet dronken te krijgen, maar uit ervaring weet ik dat het makkelijker praat als je een glaasje op hebt.
    "Dus, wat wilde je nou weer weten?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    Peyton geeft me een glas wijn en ik glimlach naar hem. "Dus, wat wilde je nou weer weten?" Vraag hij met een arm op de leuning. 'Wanneer wist jij zeker dat je ook op jongens viel? Als je niet wilt antwoorden mag dat ook hoor.' Dat laatste plakte ik er vlug achteraan. Ik bekeek de contouren van zijn gezicht en glimlach in mezelf. He was really handsome.

    Peyton

    "Wanneer wist jij zeker dat je ook op jongens viel?" Ik open mijn mond om te antwoorden, maar Seth propt er snel nog een zin tussen. "Als je niet wilt antwoorden mag dat ook hoor."
    Ik lach even en haal een hand door mijn haren terwijl ik nadenk. Als ik die jongen ermee kan helpen, dan maak ik er geen probleem van.
    "Nou, tijdens mijn opleiding in het hoger onderwijs begon ik te merken dat bepaalde jongens langer naar me keken dan toegewezen is tussen twee mannen. En ik kon niet zeggen dat ik het onprettig vond. Ik heb heel lang getwijfeld en mijn opties afgewogen tot een vriend van me de moed had me te kussen. Ik was natuurlijk helemaal van mijn melk af, maar dat kwam omdat het zo goed voelde. Het voelde juist. Toen wist ik het."
    Het klinkt heel simpel nu, maar ik heb er nog een half jaar mee geworsteld om aan mezelf toe te durven geven dat het niet aan die specifieke vriend lag, maar dat ik in het algemeen ook op jongens val. En dan moest ik het mijn ouders nog vertellen, god wat een hel. Ik wist wel dat ze me zouden steunen, daar heb ik geen moment aan getwijfeld. Maar je ouders vertellen dat ze misschien nooit een kleinkind krijgen omdat je mogelijk met een man eindigt, dat is hard.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.