• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    Ik luister niet meer naar het antwoord van April maar been Peyton bij..
    Ik sta naast hem en ijk naar hem. 'Peyton kunnen we praten?' Prevel ik en
    kijk hem hoopvol aan. Ik had in de korte nadenk tijd besloten dat ik
    misschien toch gevoelens voor hem had. Of in iederhebal me aangetrokken tot hem voelde. En precies dat zou ik hem gaan vertellen,

    Aprilynne Stone

    'Geen dank, denk je echt dat daar niets zit?' vroeg ik sarcastisch, hij luisterde niet naar me...
    Er zat wel iets, ik schoot er opnieuw op, raak, het viel naast hen neer, ik klom in een boom, daar was ik veiliger en kon ik beter schieten.
    'Sorry,' riep ik naar de jongens, sorry voor wat? Voor het redden van hun leven? Voor het geven van een complement over hun toekomstig potentiële relatie?
    Het was dat die jongens echt schattig waren, want iemand anders had vast al met een stel pijlen door zijn kleren tegen een boom gepind geweest...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Je hebt helemaal gelijk." Mallory durft me niet aan te kijken. "Ik zal er niets meer over zeggen, tegen anderen."
    Eerlijk gezegd kunnen de anderen me niet veel schelen, maar Seth, ik weet het niet. Iets intrigeert me. Daarnet bleef hij verbazend stil, dus ik vermoed dat hij hetero is. Het stoorde me vooral dat hij het op zo'n manier moest te weten komen.
    "Kop op, op jou kan ik toch niet boos blijven," zeg ik zacht terwijl ik Mallory een speelse elleboogstoot geef. Ik schrik me dan ook een ongeluk wanneer ik Seth's stem achter me hoor. Ik spring zowaar even in de lucht.
    "Peyton kunnen we praten?" vraagt hij. Ik kan de blik in zijn ogen niet meteen benoemen. Verbaasd kijk ik hem aan, ik vergeet even te antwoorden.
    "Eh, ja, ja natuurlijk," zeg ik na een minuutje stilte.
    Er zoeft opnieuw een pijl langs, maar het kan me op dit moment niet zoveel schelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mallory Tracy

    "Kop op, op jou kan ik toch niet boos blijven." zegt hij terwijl hij me een speelse ellenboogstoot geeft. Ik glimlach even naar hem en dan hoor ik Seth iets zeggen. "Peyton kunnen we praten?" vraagt hij. "Eh, ja, ja natuurlijk." antwoord Peyton. Ik klop Peyton even op zijn schouder. "Maak je maar geen zorgen." probeer ik hem bemoedigend toe te spreken. "Hij reageerd er heftig op je." fluister ik hem toe, zodat Seth het niet hoort. Ik hou mijn pas in en ga naast April lopen, zodat Peyton en Seth samen kunnen praten.


    Your make-up is terrible

    Aprilynne Stone

    Jongens bespioneren? Ach, waarom niet, ik meende dat ze schattig waren, ik klom in een boom vlak boven hen en ging zo zitten dat ze me niet konden zien, ondertussen kon ik in alle rust alles afschieten wat deze soapserie-achtige-scène zou kunnen verstoren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Seth

    "Eh, ja, ja natuurlijk," Ik glimlach nerveus en kijk naar Mallory. 'Vind je het goed als we even allen praten?' Ik wriemel opgelaten aan het shirt in mijn handen. Als Mallory weg is haal ik diep adem. 'I-ik vind het niet erg dat je ook op jongens valt.' Nu kijk ik hem weer aan. 'En.. Ik denk dat ik oo op jongens val.' Ik voel me rood worden en bijt op mijn lip. 'Ik heb dat alleen nooit gemerkt dus dit is allemaal erg nieuw voor me.' Beken ik.

    [Oh, een derde topic :'D. Wilt iemand even een kleine samentvatting geven? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone

    Ik hou me in om geen 'Aww' geluidje te maken, waarom waren ze kwaad om de waarheid? Ik was misschien ze asubtiel als een baksteen geweest, maar ik had er wel voor gezorgd dat de kans dat ze nog een jaar om elkaar heen zouden draaien, niet bestond, eigenlijk was ik best tevreden van mezelf. Dat gevoel zou alleen nog maar verbeteren als ik, zonder ze het zouden merken, nog zo'n mormel zou kunnen neerhalen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Er gebeurd een soort soapserie-like scène-ding buiten de hekken met Mallory, April, Peyton, Seyenna en Seth, maar voor de rest is het al heel lang stil...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Maak je maar geen zorgen. Hij reageert erg heftig op je."
    Ik grijns schuintjes om de woorden die Mallory me toefluistert. Ik weet niet of ik ze aanmoedigend of eerder beangstigend vind. Mallory vertraagt haar pas zodat ze achterop raakt, bij April. Ik kijk Seth aan.
    "I-ik vind het niet erg dat je ook op jongens valt. En.. Ik denk dat ik ook op jongens val. Ik heb dat alleen nooit gemerkt dus dit is allemaal erg nieuw voor me."
    Ik open mijn mond even. Meteen schieten er verschillende scenario's door mijn hoofd. Ik sluit mijn mond weer. Ik begrijp maar al te goed hoe Seth zich voelt.
    "Verwarrend, is het niet?" vraag ik rustig. De fijnste manier voor hem is als ik ermee omga alsof het iets doodnormaals is. Voor mij is het dat ook. "Waarom denk je dat je ook op jongens valt?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Seth

    "Waarom denk je dat je ook op jongens valt?" Ik kijk hem met een grijnzend
    rood hoofd aan. Ik haal diep adem en kijk hem aan. 'Omdat..' Ik twijfel. 'Ik voel me tot je aangetrokken, niet alleen op een... Vriendschappelijk manier. ' Fluister ik. Eigenlijk vond ik hem gewoon enorm sexy maar dat zou ik nooit zeggen.

    Aprilynne Stone

    Ik probeerde niet te giechelen bij het zicht van twee knalrode jongens, ze waren nog schattiger samen dan ik gedacht had! Ik spande mijn boog en schoot, aangezien ik het snel gezien had, was het zo ver dat ze het niet konden opmerken. ik was snel en effectief, zeker als ik een doel voor ogen had, momenteel was dat doel reality-tv zonder tv kijken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Omdat... Ik voel me tot je aangetrokken, niet alleen op een... Vriendschappelijk manier," bekent Seth met een kop als een biet. Het is eigenlijk best aandoenlijk. Ik glimlach mijn witte tanden bloot.
    "Ik kan niet ontkennen dat ik gevleid ben," geef ik zachtjes toe. "En ik zou je heel graag beter leren kennen." Ik knik even naar April, Seyenna en Mallory achter ons. "Zonder pottenkijkers," zeg ik luid genoeg zodat ook zij het kunnen horen. "En dan kom je er vanzelf wel achter of je echt op jongens valt."
    Eerlijk gezegd hoop ik van wel. Hij lijkt me een geweldige kerel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aprilynna Stone

    Ik laat me uit de boom vallen en land een beetje onhandig door de duizeligheid op mijn voeten, bijna vlak voor hun neus.
    'Zijn jullie nu niet blij dat ik het een beetje geforceerd heb? Ik meende echt dat jullie leuk bij elkaar passen, is dat zo vreemd om te geloven dat je eerder denkt dat ik je uitlach?' vroeg ik hem, met een onhandig glimlachje door de onhandige sprong, ik was een stuk handiger en leniger als ik niet bijna omverviel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Peyton

    "Zijn jullie nu niet blij dat ik het een beetje geforceerd heb? Ik meende echt dat jullie leuk bij elkaar passen, is dat zo vreemd om te geloven dat je eerder denkt dat ik je uitlach?" zegt April die uit het niets voor ons staat. Verontwaardigd kijk ik haar aan. Snapt ze het nu nog niet?
    "April," zucht ik. "Ik zou het heel, maar dan ook héél erg appreciëren als je je er verder niet meer mee bemoeit," zeg ik vlakaf. Ze doet verdorie net alsof Seth en ik een koppel zijn, door haar toedoen dan nog wel. Seth had het me heus wel verteld en ik kan het niet hebben dat mensen hun lepel in mijn liefdesleven roeren. Ik snap dat ze het goed bedoelt, maar het heeft alleen maar een averechts effect.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.