• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    louize
    ''krachten gebruiken tel ik onder bedrijging'' snoude ik. ''en waarom ben je dan niet hier gebleven?''


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Maar ik raak je niet aan,' zei ik met een glimlachje. 'Dat jij met die mes heel de tijd in je handen zit, dat vind ik onder bedreiging vallen, mja je vraag. Waarom ik hier dan niet gebleven was?' vroeg ik en ik keek rond. 'Wat denk je zelf? Open plek, makkelijk doelwit.' Ik tikte eventjes tegen mijn voorhoofd. 'Ik wil nog langer leven dan vandaag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {oops, ik loop een beetje achter met reageren. wacht ik schrijf een nieuwe}


    welkome to my garden of fantasy

    louize
    ik snoof afkeurend. ''die gave van jou is ook bedrijgend dus ga niet lullen over een mesje. en sorry hoor, maar volgens mij durft het leger hier niet te komen. wij leven nog en trouwens als het hier zo'n makkelijk doelwit is waarom ben je hier gekomen?'' zij ik met een irritant hoog stemmetje.


    welkome to my garden of fantasy

    {omg, je moet niet denken dat ik nu een hekel aan je heb ofzo. vanwege de ruzie tussen onze perso. XDXDXD}


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Ik zuchtte. Was ze nou echt zo dom? Kon ze dan ook niks bedenken? 'Ik weet niet wat het leger wel en niet durf. Waarom zou ik mijzelf daar mee bezig houden?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'En waarom ik hier heen ben gekomen?' vroeg ik en ik wees naar het meer. 'Ik wil nog niet dood gaan van de dorst.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    dit kind begon meer en meer vervelend te worden. ''nou ga wat drinken halen en ga dan maar terug naar je huis, hut, waar je ook slaapt.''


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    Lachend liep ik naar het meer toe. 'Die heb ik niet,' zei ik lachend en ik ging op mijn hurken zitten om wat te drinken. 'Hij is net nog vernield, dus ik kan weer ergens anders heen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {ik moet eten. brb}
    louize
    vernield? ik trok een wenkbrouw op. ''zijn jouw hutten dan zo gamel?''


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Ja, mijn hutten zijn zo gammel. Ze vallen uit ellende in elkaar,' zei ik geïrriteerd. 'Denk na.. Als ik gammelige hutten zou maken, zou ik dan in mijn eentje verblijven?' vroeg ik en ik keek het onbekende meisje eventjes aan. 'Laten we er gewoon op houden dat dieren het niet zo leuk vinden als je gaven op hun gaat oefenen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "Ik weet welk gekkenhuis je bedoeld," mompel ik zachtjes, ik kom er immers zelf vandaan. Louize en Nadia vervolgen hun gesprek. "... Laten we er gewoon op houden dat dieren het niet zo leuk vinden als je gaven op hun gaat oefenen." zegt ze. Ik kijk haar met grote ogen aan, "Wacht, je oefende je gave op dieren?" vraag ik ongelovig.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd toen ik Sarah hoorde praten. 'Eehh,' begon ik zachtjes en knikte lichtjes. 'Ik kon het nergens anders op oefenen,' zei ik zachtjes. Zij kon in een dier veranderen. Misschien was het niet handig om het te vertellen. Zij was diegene die nog een beetje aardig was. 'Ze leven wel allemaal en ik had ze verder niks aangedaan toen ze mijn hutten vernielden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark || van gedaante veranderen & gedachten lezen
    "Aha," zeg ik langzaam, en ik knik langzaam terwijl ik frons. Dat is... speciaal. Denk ik, maar ik zeg het niet hardop. "Nou ja, we hebben hutten gebouwd, je kan wel overnachten in de mijne, maar het is wel heel kra," zeg ik. Wat kan ik anders zeggen? Ik wil haar niet buiten in de kou laten staan.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    Ik twijfelde eventjes om haar voorstel. Het was aardig, maar het was al voor mijn gevoel zo'n tijd geleden dat ik samen bij een ander was. 'Vind madammetje daaro het dan niet erg?' vroeg ik en ik wenkte eventjes naar het onbekende meisje. De kans was aardig groot dat zij het wel erg vond. Het maakte mij niet uit. Hutten bouwen werd aardig makkelijk als je het paar keer had gedaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''waaat?! dat is gevaarlijk.'' ik keek naar sarah. die had een vastberaden blik. ik heb uit mijn ervaring opgedaan dat ze niet vaak zo vastberaden is. maar als ze dat is dan laat ze niet los. ik zuchtte''goed goed, alleen als je in de woonhut slaapt''


    welkome to my garden of fantasy