• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd




    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..



    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness Dragneel
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    Leef je uit met de topics. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:19 ]

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik draai me even om om te kijken naar meerdere mensen. Ik hoor geschreeuw en ineens liggen ze allebei op de grond. Ik raak van binnen een beetje in paniek. Ik transformeer in een leeuw en ren er op af, om dan keihard te brullen. Meteen schaam ik me voor mijn actie, maar ik probeer het niet te laten merken. Ik blijf staan.


    Tijd voor koffie.

    louize
    ''best, maar als ik of sarah nog een keer iets voel dan ga je er aan.'' en ik vloog terug naar mijn lichaam.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    In mijn leeuwengedaante loop ik een paar stappen naar haar toe, terwijl ik haar aan blijf kijken. Ik besef dat ik nu weer getransformeerd heb, terwijl de laatste keer tijdens de pegasus was. Ik huiver kort, de herinneringen die aan het veranderen vastzitten zijn traumatisch. Ik blijf het meisje aankijken.
    Ik kijk even weg, en verander terug in een mens. "Wie ben je," vraag ik zacht, met een ondertoon van dreiging, maar zonder onvriendelijkheid.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Best, maar als ik of sarah nog een keer iets voel dan ga je er aan,' zei het meisje en de druk op mijn lichaam en van het mes gingen eraf. Ik pakte het mes beet en hield die losjes in mijn hand. Het ander meisje had ik vanuit mijn ooghoek zien veranderen in een leeuw. Daar schrok ik wel even van, vooral toen ze begon te grommen. Ergens was het wel kicken. Ze bleef mij even aankijken. Ik leunde op mijn onderarmen en ging beetje omhoog. Het meisje of nou ja leeuw, keek weg en veranderde weer terug naar het meisje. 'Wie ben je?' vroeg ze zachtjes. Al zat er wel een dreigende ondertoon erin. Toch beviel het vragen van haar mij veel beter dan van het ander meisje. Ik ging weer recht op zitten en keek naar het mes die nog in mijn hand lag. Mooi ding. Ik gooide het naar het opgefokte meisje toe voor haar voeten. 'Wie ik ben?' vroeg ik en ik keek het leeuwen meisje eventjes. 'Ik ben Nadia Stone,' zei ik. Ik maakte een plechtige buiging en moest daarna eventjes lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik glimlach flauwtjes. "Ik ben Sarah McPark," zeg ik, en ik pak het mes op. Ik rol het heen en weer in mijn hand. Ik val een beetje stil, aangezien ik niet goed weet wat ik moet zeggen. "... Interessante gave heb je," zeg ik, twijfelend. Ik kijk vanuit mijn ooghoek of Louize er al is.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Ik ben Sarah McPark,' zei ze. Ze pakte het mes op en liet die rollen in haar hand. Het werd stil en onbewust moest ik eventjes lachen. Misschien tikkeltje nerveus. 'Interessante gave heb je,' zei ze twijfelend naar een tijdje. Ik glimlachte een beetje en keek Sarah bedenkelijk aan. 'Dank je,' zei ik alleen maar. Moest ik nu ook wat zeggen over haar gave?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    sacharijnig sta ik op.''okee, nadia. wat kom je hier doen?''


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Okee, nadia. wat kom je hier doen?' vroeg het opgefokte meisje. Ging zij zich niet voorstellen? Ik zuchtte en keek haar eventjes bespottelijk aan. 'Zeg, kan je dat niet raden of zo?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik liep een paar passen naar haar toe. 'Mijn kleren zitten onder het modder en ik heb een vage gave net zoals jullie,' zei ik en liep eventjes een rondje om haar heen. 'Ik geloof dat ik ging vissen,' zei ik met rollende ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ik keek haar afkeurend aan''je meeeent het.'' zij ik sacasties. '' waarom ben je niet eerder gekomen dan?'' ik begon meer en meer chacarijnig te worden. mijn hand gleed in mijn laars en pakte het mes dat daar zat ik haalde het tevoorschijn en ging er mee spelen.


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Kom op!' riep ik toen ze een mes uit haar laars haalde. 'Mes weg,' zei ik rustig. 'Mes weg en dan ga ik wel weer vragen beantwoorden. Bovendien als jij nu weer probeer aan te vallen met een mes, dan kan ik jou gelijk laten zien tot hoe ver mijn gave gaat.'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 22:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''nee, ik moet een mes dicht bij me hebben gezien wat jou gave kan. en trouwens, jij raakt mij waarschijnlijk eerder met jou gave dan ik met mijn mes. ik sta tien meter van je af. en tot nu toe dring jij ons terijn binnen. dus ben jij de aanvaller en zijn wij de verdedigers. waarom ben je niet eerder gekomen?''


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Fronsend kijk ik van de een naar de ander, ik wil dat ze wat kalmeren, maar hoe zou ik dat moeten doen? Zouden ze naar me luisteren? Wie is die nadia eigenlijk precies?


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Waarom ik niet eerder kwam?' vroeg ik lachend en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik ben hier al zo vaak geweest. Laten we beginnen met toen ik was ontsnapt,' begon ik en ik fakete een perfecte glimlach. 'Dus ik weet niet precies wie hier nou de indringer is.' Ik liep naar een plekje toe waar ik de eerste dag zat met Mason. 'Hier begon het,' zei ik en ik keek een beetje om mij heen. 'Oh en trouwens. Wat jij net zei klopt niet helemaal. Jij raakt mij eerder aan dan ik jou. Sterker nog, ik zal jou nooit aan raken.' Ik bekeek het onbekende meisje nog eventjes. 'Ik bedoel, raakte ik jou net aan bij je hand om hem zeer te doen?' vroeg ik en ik keek haar met een sadistisch blikje. 'Dat bedoel ik,' zei ik toen ze geen antwoord gaf.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Haar glimlach bevalt me niet, er zit net iets neps in, maar ik zeg er niks van. Ik denk aan de pijnsteek die ze Louize liet voelen, nee dat is inderdaad geen aanraken, maar het is ook niet onschuldig. "Ontsnapt vanwaar?" zeg ik.


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    'Ontsnapt vanwaar?' vroeg Sarah. Ik keek haar eventjes aan. 'Waarvan vraag je?' vroeg ik aan haar en krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Hoe heette zij ook al weer?' dacht ik hard op en keek een beetje rond. Als of de antwoorden op de bomen stonden geschreven. 'Ach, maak ook niets uit. Het was een gekkenhuis.. Althans, daar moest het voor doorgaan,' legde ik uit en keek Sarah weer eventjes aan. 'Iedereen was daar raar, maar anders raar dan mensen in een gewone gekkenhuis.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you