• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Adelynn
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina

    Others:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    "Wie zegt dat?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw. "Je weet toch dat er in de Spelen altijd één winnaar is? Als jij intelligent genoeg bent om mijn bedieningskamer in te komen, dan had je ook wel kunnen winnen." Ik trek mijn scherpe, gekartelde mes uit mijn zak en strijk er voorzichtig met mijn vinger langs. "Maar goed, die kans heb je nu verspild."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haul Wells

    'Wie mij dan ook vermoordt, hij vermoordt jou sowieso. Je houdt je namelijk niet bepaald aan je 'opdracht', vind je ook niet?' zeg ik kalm.
    Hij werkt me echt op de zenuwen, eigenlijk iedereen hier. Ik voel me ongewenst, en iedereen staart me aan alsof ik een hoop vuil ben die zo spoedig mogelijk weg moet. Geweldig. En het ergste is dat het nog mijn eigen stomme schuld is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Met een kleine glimlach druk ik een kusje op zijn lippen. alles komt goed. ik voel me al iets sterker nu ik hier zo in Fayan's armen ligt. zolang ik hem heb, komt alles goed.

    (ja dat moet je nooit te hard zeggen.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    Adelynn maakt een sissend geluid wat niet veel goes kan betekenen. ik krijg er kippenvel van.
    'Als hij zich niet aan onz afspraak maak, hoef ik dat ook niet te doen,' voeg ik gladjes toe. Daarna werp ik Adelynn een blik toe. Als ze neit kalmeert speelt ze alle kaarten naar ?Nathaniel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    'Ik heb nog helemaal niets verspild, want ik leef nog altijd en zolang jij mij niet vermoordt heb ik nog steeds een kans om te blijven leven,' sis ik tegen hem. 'En volgens mij heb je momenteel andere problemen, want je 'tributen' vliegen elkaar zometeen in de haren,' zeg ik, met een knikje naar het beeldscherm waar Jem, Adelynn en Haul kennelijk flinke ruzie hebben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haul Wells

    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    'Houdt híj zich niet aan de afspraak? Ik dacht dat alleen jíj je ergens aan kon houden, en dat hij jou gewoon een opdracht had gegeven. Maar wat houdt die 'afspraak' dan precies in?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik weet niks meer voor Fay :/]

    Nathaniel Snow

    Ik lach kort en spottend.
    "Dat is niet mijn probleem hoor. In het 'ergste' geval maken ze elkaar af en die drie verdienen allemaal de dood. Het zou toch te mooi zijn als ik helemaal niets hoefde te doen en ze mijn problemen voor me oplosten?"
    Ik sloot de deur achter me, toetste de beveiligingscode in en met een klik ging de zware deur op slot. Er was geen ontsnappen meer aan.
    "Je bent ten dode opgeschreven, Yentl."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Daesha
    Ik ging langzaam staan, hield mijn blik nog altijd op Haul gericht.
    Jem's ogen gingen mijn richting even op, en ergens wist ik wat hij bedoelde. Als ik mezelf verloor en iets aanrichtte, zou Nathaniel het waarschijnlijk niet erg vinden.
    Maar ik kon er verdomme niks aan doen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Straks wordt Adelynn even in Nathaniel's kamer getrokken voor één of ander gezellig gesprek of iets dergelijks? *bored* (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    'Dat gaat jou niets aan,' fluister ik terwijl ik op sta. 'Jouw enige zorg nu is te overleven. in je eentje.'
    De rest is al op ons gericht, ze weten nu waarschijnlijk wel dat ik voor Nathaniel werk. of werkte. weet ik veel...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I don't know anything either, I'm very uninspirational tonight. D:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga m'n spullen inpakken en mezelf verplaatsen naar m'n moeder. Duurt niet lang *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik meot brainstormen. (cat)
    /and this bitch is flirting with my woman over facebook and i am not fucking amused ._.

    dus Lau.. jij ideetjes? (cat)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kill her!

    Ehm, nou, ik kan nu even niks doen met de arena, omdat Nathaniel ja bezig is met Yentl.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Kill her!

    Ehm, nou, ik kan nu even niks doen met de arena, omdat Nathaniel ja bezig is met Yentl.


    Dat snap ik.. and i will. (cat) MY Amy.

    Saph and fayan should have relationship troubles. 8D in het midden van de arena. or something should happen with that snake venom in saph..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.