• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!

Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens

Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose

rollentopic

next topic: klik

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Darryl

"ALEX!" Roep ik als hij in mijn oor gilt, aan mijn haar trekt en mijn tas pakt waarna hij wegrent.
    "Kom terug!" Roep ik en ren hard achter hem aan.
    "Niet leuk, Alex!" Roep ik boos.
    Ik duw gewoon een paar andere leerlingen opzij. "Maloot!" Word ik nageroepen maar ik negeer het.
    "Verdomme, Alex!" Ik zie een stok liggen. Als ik hem nou voor zijn voeten kon krijgen en dat hij- Ik kijk met grote ogen hoe de stok een stuk verschuift en vlak voor Alex' voeten terecht komt.
    Ik stop met rennen en kijk er met grote ogen naar.
    Nee, dit is nep, dit is een droom.
    "Alex, pas op!" Roep ik naar hem.

Ich liebe dich 27.12.23

[Awh :( Slaap ze.]

Ich liebe dich 27.12.23

Alex

'Alex, pas op!' roept Darryl 'WTheFu?' ik spring over de tak heen (stik ik moet off geen com tijd meer laters)|

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[Ah men, :( Lonely, i'm so lonely, i've nobody! xD whahha Doehoei Kusjes tot ziens <3 Doegie! Whaha ik spoor niet hoor. Ik praat weer tegen mezelf.
    Doei Lynnim tot op school :P]

Ich liebe dich 27.12.23

Darryl

Ik slaak opgelucht een zucht als Alex óver te tak springt.
    En nu wil ik mijn tas terug!
    Ik zet het op sprinten en haal Alex in.
    Ik grijp mijn tas en rem meteen af, met een harde ruk trek ik hem uit zijn handen, en ik val zo neer op de grond.
    AU!
    "Dat deed zeer." Zeg ik droog.
    AU, dat deed meer dan zeer! Piept mijn gedachten.

Ich liebe dich 27.12.23

[O yea, ben Hyper, ik kan niet slapen xD Maar zal wel moeten.
    Ik ga nu ook want er is toch niets meer te doen, gedoegie!]

Ich liebe dich 27.12.23

Anna

'Omg?' zeg ik rustig en kijk naar de twee gevallen jongens. Ik loop naar ze toe en steek mijn handen uit zodat ze overeind kunnen krabbelen. 'Was dat ergens voor nodig?'

[Hi mensjes, waar en hoe kan in invallen met mijn kleine bitchje?]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[uh je kan Felice gaan troosten, die zit bij een riviertje boos te zijn :)]

[Weten ze al wat er in de enveloppe zit?]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Hoi, Iemand verder online? En waar zijn ze nu?]

Don't be like the rest of them, darling

[Ik ben online maar ik heb evenveel informatie als dat jij hebt.]

[Aa.. That suks.. Ik lees het wel even door..]

[ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:31 ]

[Annabeth helpt billian en alex overeind, alex wilde zorgen dat billian rustiger werd dus als billian moest rennen was hij rustiger daarna. Felice zit naast een rivier. van mij mogen ze zo naar dat nablijf gedoe, dat ze nog 1 les hebben, daarna gaan 'nablijven' maar dat ze dan in die wereld komen zegmaar. die trainwereld bwvs.]

[O oke dankje]