• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst, Inzicht en Techniek
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Behendigheid, wapens
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    next topic: klik

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Anna wordt nogal snel kwaad als ze de schuld krijgt als die niet voor haar is xD Ik ben ook hyper ](hoera)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Finn
    Ik glimlach wanneer ik eindelijk mensen van mijn klas zie lopen. "Daar zijn jullie!" Roep ik. "Ik moet misschien toch eens het rooster gaan uitprinten." Geef ik toe.

    [Being hyper rules!!!! (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)(nerd) ««Spaced die bij jullie ook zo?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja da's normaal xD]
    Annabeth
    Ik zie Finn aan komen lopen. Naar de jongen op de grond kijk ik niet meer. 'We moeten nu naar wiskunde anders zijn we te laat!' zeg ik als ik de tweede bel hoor.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [-.-' Ik moet wachten op TheRum. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Why?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ben er]


    Don't be like the rest of them, darling

    [nvm. O yea!]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Finn
    Ik stem toe en loop vlug door. Ik herinner me opeens weer dat ik een envelop kreeg. Ik haal hem uit me zak en laat hem zien. "Kregen jullie er ook één?" Vraag ik met een wenkbrauw omhoog.

    [Nu knnen we gewoon gaan xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Dit is btw mijn eerste RPG op quizlet dus ik doe het misschien helemaal fout, zeg dan maar hoe het wel moet hahaha.]

    Elizabeth

    Als Darryl in mijn zij prikt lukt het niet meer om mijn lach in te houden en moet ik ook lachen 'Zullen we gaan?' Weet ik uit te brengen tussen het lachen door.


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth

    'kregen jullie er ook een?' vraagt Finn en ik zie zijn envelop. 'Ja, maak snel open. Er staat een gave op die je hebt.' zeg ik en weet dat het dom klinkt. 'En dat we moeten nablijven.' mijn grijns zakt weg. Waarom moeten we nou nablijven?

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 10:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Zullen we gaan?" Weer Eliza lachend uit te brengen.
    "Ja, is goed." Grinnik ik en kijk haar even aan.
    Dan draai ik naar de anderen en kijk of ze al komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Ik weet mezelf weer te kalmeren en doe de deur open waar we nogsteeds voor staan.


    Don't be like the rest of them, darling