• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rossella.

    Hij kijkt even naar mij. "Het is je vergeven lief" zegt hij. Ik glimlach even, waarna hij wegrent. "Wie er als eerste is!" roept hij. "Dat is niet eerlijk!" Roep ik, waarna ik met de stoelen achter hem aanren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Nee. Ik kan er gewoon niet tegen om iets niet te weten,' zeg ik.
    Ik voel tranen achter mijn ogen prikken en ik knipper ze weg. Ik vindt het verschrikkelijk dat James zo bot tegen me doet, ik wil gewoon dat iedereen gelukkig en vrolijk is. Het leven is te leuk om chagrijnig te zijn.

    Jason
    'Weet ik!' Roep ik.
    Mijn voorsprong is redelijk groot en als jongen met een goede conditie ben ik sneller als Rossella dus ik weet al dat ik ga winnen. Ik laat me bij het kampvuur op de grond vallen, alle stoelen naast me. Ik zie dat Eliza en James elkaar sirieus aankijken. Zou hij gezegd hebben dat hij haar leuk vindt?


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Heel misschien straks" lachte ik. "En je komt er snel genoeg achter" zei ik en keek haar serieus aan. "Geef me even een moment om me te verzinnen" zei ik. Waarom heb ik dit nu juist weer en niet iemand anders dacht ik bij mezelf

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik kijk hem aan en knik. Ik dacht even dat hij echt boos zou zijn maar hij lacht gelukkig alweer. 'Oké maar ik verwacht wel dat jij het verteld en niet Jason, afgesproken?'

    Jason
    Nou hij heeft dus niet gezegd waarover we het hadden. Eigenlijk weet ik nog steeds niet of hij haar nou leuk vindt of niet. Aantekening aan mezelf: onderwerp James vanavond aan een kruisverhoor.


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Weet ik!" Roept hij. Ik zucht en begin langzamer te rennen, omdat ik toch al weet dat hij wint aangezien hij een goede conditie heeft en een jongen is en dus een grotere long inhoud heeft. Hij laat zich bij het kampvuur op de grond vallen met de stoelen naast zich. Ik zet de stoelen met een bonk naast Jason neer en ga koppig aan de andere kant van hem zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Ik keek haar lachend aan "Je weet dat ik niet boos op jou kan zijn hé?"
    "En ik beloof je het" zei ik erna. "Ik vertel je altijd alles weet je nog?" zei ik toen lachend. "Alleen vertel ik sommige dingen sneller dan het andere"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Gewonnen,' zeg ik nogal overbodig. 'Weet jij waar Liam en Rafael zijn? Ik heb ze al even niet meer gezien.'
    Ik kijk even naar James. Hij heeft zich er net mooi uitgeluld maar op een gegeven moment zal hij toch onder ogen moeten zien dat ik niet bestand ben tegen Summers onuitputtelijke smeekbeden dus beter schiet hij een heel klein beetje op met besluiten of hij Eliza nou leuk vindt of niet.

    Artemis Eliza
    'Oké.'
    Ik geef hem een goedmaak knuffel. Zijn huid is nog steeds een beetje koud van het zeewater en de geur hangt nog in zijn kleding. 'Je ruikt naar de zee.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:53 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Gewonnen" Zegt Jason nogal overbodig. Ik lach even sarcastisch naar hem. "Weet jij waar Liam en Rafael zijn? Ik heb ze al even niet meer gezien" Vraagt hij dan.
    "Awh, mis je ze? Wat lief" Zeg ik plagend en geef hem een duwtje tegen zijn schouder. "Wie heeft er zin in marshmallows?" vraag ik dan aan niemand in het bijzonder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Nee ik wil alleen weten of we ons vast moeten verontschuldigen voor Rafs onbeleefde gedrag tegenover vreemden,' zeg ik. 'En marshmallows zijn altijd welkom.'
    Ik pak een zak en laat hem rondgaan.

    Artemis Eliza
    Ik doe wat marshmallows op een satéprikker en hou ze in het vuur. Inderdaad, in het vuur, ik ben dol op aangebrande marshmallows want die zijn zo ontzettend zacht van binnen. Beter kan gewooon niet.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Mh dat krijg je ervan als iemand de zee in rent als ze probeert te vluchten" lachte ik. " En ik heb me nog niet omgekleed " zei ik erna nog steeds lachend terwijl ik ook een paar marshmallows pakte

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'De volgende keer zal ik ergens anders heen vluchten,' beloof ik. 'Misschien de meisjesbadkamer waar je niet welkom bent en ik gewapend ben met een douchekop.'
    Ik glimlach naar hem en eet mijn marshmallows op. Dit smaakt zo ontzettend geweldig.


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    "Nee, ik wil alleen weten of we ons vast moeten verontschuldigen voor Rafs onbeleefde gedrag tegenover vreemden en marshmallows zijn altijd welkom" Zegt Jason. "Daar had ik nog niet aan gedacht" Zeg ik en wacht tot de zak met marshmallows bij mij aankomt, waarna ik een stok pak en een marshmallow eraan vast prik. "Ik heb een idee!" Roep ik dan. "Als je marshmallow in het vuur valt moet je een opdracht doen" Stel ik met een grijns voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Klinkt geweldig,' zeg ik. 'Zitten er regels aan de opdrachten vast?'
    Ik glimlach, dit kan hylarisch worden als het leuk gespeelt wordt. 'Tijdslimieten, dingen die niet gedaan mogen worden?'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Dan heb ik toch liever dat je vlucht naar de zee" lachte ik.
    "En ik vind het een goed idee" zei ik tegen Rossella die iets
    voorstelde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer