• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Jason
    'Ja ik wou het ook niet geloven, dat ze dat wegkrijgt,' zeg ik. 'Maar ga je haar nou vertellen dat je haar leuk vindt? Ik doe zoiets niet graag alleen ben niet bestand tegen Summers onuitputtelijke gesmeek. Ik heb zo mijn grenzen.'

Remember to be ridiculous.

James

"Mh die zal niet meer smeken en ik snap niet dat iemnd het gewoon kan eten " zei ik. "En ik weet het niet" gaf ik erna eerlijk toe.
    "Maar ik zal toch weinig keus hebben aangezien jij het nu ook weet en ik weet dat je grenzen hebt"

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:16 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jason
    'Als je denkt dat Summer niet meer zal smeken ken je Summer niet, die rust niet totdat ze alles weet en ze staat er ook niet om bekend dat ze zo goed haar mond kan houden,' zeg ik. 'Maar bekijk het positief, ik denk dat er wel een kans is dat zij jou ook leuk vindt, ik kan het niet goed beoordelen maar volgens mij bestaan er ergere vriendjes.'

James

"Zo dat weet ik dan ook gelijk dat ik een erg vriendje ben" zei ik lachend.
    "En zo'n idee had ik bij Summer al maar ze was net zo afwezig bij het kampvuur" zei ik erna. Ondertussen stonden we al in de keuken "En het stinkt nog steeds" zei ik toen ik het eten had gevonden

Jason
    'Dus dat viel jou ook op?' Zeg ik. 'Ik weet niet of je een erg vriendje bent.'
    'Wat doen jullie hier?' Vraagt een vrouw, waarschijnlijk de matron.
    'Een vriendin van ons had nog honger dus we hadden aangeboden het eten voor haar te halen.'
    De vrouw geeft ons een bord vol van het spul en bestek mee. 'Ik heb bijna medelijden met Rossella,' zeg ik als we de keuken uit zijn. 'Die moet dit spul gaan opeten.'

James

"Ja het viel mij ook op, misschien moet iemand zo even met haar praten en ik ben geen erg vriendje" zei ik en liep samen Jason weer terug naar het kampvuur. "
    "Ja ergens heb ik ook wel medelijden maar wie weet wat ons nog te wachten staat"

Rossella.

Ik hoorde de stemmen van James en Jason steeds luider worden wat dus betekende dat het gore, stinkende eten ook steeds dichterbij komt. "Serieus, ik ruik het hier al" Kreun ik, als er een vieze stank mijn neus binnendringt.

Jason
    'Ik kijk wel even of Rossella met haar wil praten, misschien is het een meidending.'
    We zijn intussen al bij het kampvuur aangekomen en ik plaats het bord op Rossella's schoot. 'Eet smakelijk Rossel, en onthoud dat je alles op moet eten.'

Artemis Eliza
    Ik kijk Rossella vol medelijden aan. Ik kijk naar de jongens en glimlach naar ze. 'Nou moeten we zometeen nog iets voor jou bedenken Jason,' zeg ik. 'Voor jullie smerig eten is dan niet meer leuk.'

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:32 ]

(ik moet gaan)

[oké]

Rossella.

"Eet smakelijk Rossel, en onthoud dat je alles op moet eten" Zegt Jason, nadat hij het bord met smurrie op mijn schoot heeft gezet. "Alles?" Vraag ik verbaasd en laat dan een kreun. Dit is zo goor. Als ik dit heb gegeten ren ik meteen naar binnen om mijn mond te spoelen met water en mijn tong te borstelen met een afwasborstel. Verafschuwend kijk ik naar de smurrie op het bord.

Artemis Eliza
    Ik lach om Rossella's reactie. 'Je bent verwent,' zeg ik wanneer ze terugkomt. 'Het stinkt misschien maar smaakt niet eens heel verschrikkelijk.'
    Ik word vol verbazing aangestaart. 'Ja inderdaad mensen ik zei net dat die troep best wel goed smaakt.'

Rossella.

"Gatverdamme" Zeg ik, als ik terug kom en hoor Eliza lachen. "Je bent verwend" Zegt ze. Ik hou me sterk, maar om eerlijk te zijn raakt het me wel. Misschien is het een grap het raakt me toch. Dat is niet grappig, ik ben niet verwend. Ik zie mijn broer en moeder niet meer. Noem je dat verwend?! "Het stink misschien maar smaakt niet eens heel verschrikkelijk, Ja inderdaad mensen ik zei net dat die troep best wel goed smaakt" Zegt ze.

[Ik ga der vandoor. <3]

Jason
    'Ik weet ook niet wat er mis is met jouw smaakpapillen,' zeg ik tegen Eliza. 'Elk normaal mens rent gillend weg als hij zoiets moet eten en dan zeg jij dat het goed smaakt.'

Artemis Eliza
    'Nadat je twee weken aangebrande eieren en overgekookte soep hebt gegeten omdat zowel jij als je huisgenoot niet kan koken piep je wel anders. Ik kook nou eenmaal al twee jaar om de dag omdat Bonnie de andere dagen werkt of aan school werkt.'