• Voor school moet ik een presentatie houden over een stad.
    Wel eentje waar ze Engels spreken en het moet uit één van de volgende landen:

    Jamaica, Zuid-Afrika, New Zeeland, Australië, US, UK, Ierland, Tinigrad.

    Ik heb weinig verstand van steden en dergelijke, vandaar deze vraag;
    Kent iemand een stad waar redelijk wat over te vertellen valt? [:

    Mogelijkheden:
    - Hershey
    - Holland
    - Kingston

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ehm, neem een stad met een leuke geschiedenis.


    Your make-up is terrible

    New York,
    Detroit,
    Kingston (Jamaica),
    Miami,
    Las Vegas,
    Los Angeles,
    en noem maar op (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jammer dat je niet al te veel kunt vertellen over Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    waar ligt tinigrad?
    kies je favoriete celeb en neem de stad waar hij/zij vandaan komt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Doe het over Hershey!
    Ik weet er nog niet heel veel van, maar daar komt in ieder geval hele lekkere chocola vandaan + is er een pretpark van die chocoladefabrikant. Een Amerikaanse stagiair vertelde dat er ook bomen zijn ingespoten met chocola waardoor het helemaal naar chocola ruikt als het heeft geregend, maar ik weet niet in hoeverre dat waar is.

    Of Holland!
    Dat is een stadje in de VS en daar zijn ze allemaal trots op hun Nederlandse achtergrond en zo (maar stiekem zijn ze daar tegen homohuwelijken, terwijl Nederlanders daar vaak achter staan) en hebben ze ook allemaal tulpen en zooi.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb geen favo celeb en het moet niet al te bekend zijn want die nemen anderen dan vast ook :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog iemand? [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ga op google maps en pin een of andere random stad aan?
    of Nottinghill :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Carebear schreef:
    Ga op google maps en pin een of andere random stad aan?
    of Nottinghill :3


    Naja kijk, er moet wel wat over te vertellen zijn en ik ben niet zo goed met topografie dus ikzelf weet niks ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat Remembrall zegt over Holland (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Chicago, Philadelphia, Bath, Sydney, Seattle, Louisville, Baton Rouge, New Orleans, Little Rock, Springfield etc ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wat dacht je van Memphis of Nashville?
    Dat zijn steden waar wel veel over te vertellen is omdat daar best veel muziekgenres vandaan komen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ooh, dank jullie =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Of uit ierland, Edinburgh, daar zitten zoveel interessante dingen aan, piraten, de pest, een vulkaan, de heksenhoofdstad van Europa, lijkdieven, dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 21:18 ]


    Your make-up is terrible

    Rhyolite, een van de bekendere spooksteden uit Death Valley.